Jo
door Johan de Haan Sep 2, 2022 om 09:09
Vakantie & reizen

Wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen van Wizzair na annulering vlucht.

Op 1 juli 4 tickets gekocht bij Wizzair van Eindhoven naar Warschau op 2 juli. Vlucht werd geannuleerd door Wizzair. Verzoek gedaan om terugbetaling van de ticketkosten. Tot nu toe niks gehoord/gezien. Zijn niet te bereiken. Schriftelijke klacht ingediend. Ook hierop geen reactie. Wat kunnen we nog doen? Het gaat wel om een bedrag van 915 euro.

2097 2 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

marita5
door marita5 - Sep 2, 2022 om 09:14
11495 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Johan De Haan , 

Als u op zoek bent naar informatie over het coronavirus, klik dan hier.

Heeft u klachten, dien dan een klachtenformulier in!

Het kan tot 30 dagen duren om uw vraag te beantwoorden, dus raden we in dringende gevallen aan om contact op te nemen met het callcenter van Wizz.

Als u niet tevreden bent met het afhandelingsproces of de uitkomst van uw klacht, kunt u uw claim indienen bij het onlineplatform voor geschillenbeslechting (ODR).

Kijk voor meer informatie op http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Geef het e-mailadres odr@wizzair.com op bij het invullen van de gegevens van de handelaar op het ODR-platform. Houd er rekening mee dat dit e-mailadres alleen wordt gebruikt voor klachten die zijn ingediend op bovengenoemd ODR-platform, andere klachten of ontvangen e-mails worden niet in behandeling genomen.

U kunt ook met uw klacht terecht bij AviationADR.

Uw klacht dient bij hen te worden ingediend binnen 12 maanden na ons laatste antwoord. Hun gegevens zijn als volgt:

Website: www.cdrl.org.uk

E-mail: Aviation@cdrl.org.uk

Tel: 44 (0) 203 540 8063 

Neem eens contact op met ECC , klik op de rode regel en scroll naar beneden . 

https://www.eccnederland.nl/nl/neem-contact-met-ons-op


sjjoppy
door sjjoppy - Sep 2, 2022 om 09:16
7156 Antwoorden / 3 Vragen
2

Het kan even duren las ik in de link

Wizz Air is verplicht de claim binnen 7 dagen na het indienen uit te betalen. Houd er echter rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je jouw terugbetaling ontvangt. Aangezien de meeste claims niet onmiddellijk worden uitbetaald en luchtvaartmaatschappijen het proces doorgaans proberen tegen te werken, kan het maanden duren om de gehele procedure te doorlopen. Als Wizz Air vastbesloten is de zaak voor de rechtbank te verdedigen, kan het tot een jaar duren voordat de procedure is afgerond. Zelfs wanneer jouw claim wordt afgehandeld door een claimorganisatie, kan het helaas zijn dat het proces langer duurt dan verwacht.

https://www.vlucht-vertraagd.nl/geld-terug-wizz-air

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ti
timonefkens - Mar 29, 2024 om 10:25
Vrije tijd & tuin

De lekkerste whisky

Hoi, 
Ik ben op zoek naar de lekkerste whisky. 
Ik en mijn maten doen volgende week een mannenavond, hiervoor wil ik graag een lekkere fles whisky halen. Ik heb online gezocht naar verschillende soorten, alleen heb ik geen idee welke lekker is. 
Heeft er iemand tips??

... Lees meer

Kl
Kletskop - Mar 27, 2024 om 00:44
Geldzaken & recht
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding

Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h ... Lees meer

Ha
Hansie1947 - Mar 28, 2024 om 13:13
Vrije tijd & tuin

Vriendenloterij stoppen lukt niet

Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer