Wat kan ik doen om mijn geld terug te krijgen van Wizzair na annulering vlucht.
Op 1 juli 4 tickets gekocht bij Wizzair van Eindhoven naar Warschau op 2 juli. Vlucht werd geannuleerd door Wizzair. Verzoek gedaan om terugbetaling van de ticketkosten. Tot nu toe niks gehoord/gezien. Zijn niet te bereiken. Schriftelijke klacht ingediend. Ook hierop geen reactie. Wat kunnen we nog doen? Het gaat wel om een bedrag van 915 euro.
Hallo Johan De Haan ,
Als u op zoek bent naar informatie over het coronavirus, klik dan hier.
Heeft u klachten, dien dan een klachtenformulier in!
Het kan tot 30 dagen duren om uw vraag te beantwoorden, dus raden we in dringende gevallen aan om contact op te nemen met het callcenter van Wizz.
Als u niet tevreden bent met het afhandelingsproces of de uitkomst van uw klacht, kunt u uw claim indienen bij het onlineplatform voor geschillenbeslechting (ODR).
Kijk voor meer informatie op http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Geef het e-mailadres odr@wizzair.com op bij het invullen van de gegevens van de handelaar op het ODR-platform. Houd er rekening mee dat dit e-mailadres alleen wordt gebruikt voor klachten die zijn ingediend op bovengenoemd ODR-platform, andere klachten of ontvangen e-mails worden niet in behandeling genomen.
U kunt ook met uw klacht terecht bij AviationADR.
Uw klacht dient bij hen te worden ingediend binnen 12 maanden na ons laatste antwoord. Hun gegevens zijn als volgt:
Website: www.cdrl.org.uk
E-mail: Aviation@cdrl.org.uk
Tel: 44 (0) 203 540 8063
Neem eens contact op met ECC , klik op de rode regel en scroll naar beneden .
https://www.eccnederland.nl/nl/neem-contact-met-ons-op
Het kan even duren las ik in de link
Wizz Air is verplicht de claim binnen 7 dagen na het indienen uit te betalen. Houd er echter rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat je jouw terugbetaling ontvangt. Aangezien de meeste claims niet onmiddellijk worden uitbetaald en luchtvaartmaatschappijen het proces doorgaans proberen tegen te werken, kan het maanden duren om de gehele procedure te doorlopen. Als Wizz Air vastbesloten is de zaak voor de rechtbank te verdedigen, kan het tot een jaar duren voordat de procedure is afgerond. Zelfs wanneer jouw claim wordt afgehandeld door een claimorganisatie, kan het helaas zijn dat het proces langer duurt dan verwacht.
https://www.vlucht-vertraagd.nl/geld-terug-wizz-air
Nieuw op Vraag & Beantwoord
De lekkerste whisky
Hoi,
Ik ben op zoek naar de lekkerste whisky.
Ik en mijn maten doen volgende week een mannenavond, hiervoor wil ik graag een lekkere fles whisky halen. Ik heb online gezocht naar verschillende soorten, alleen heb ik geen idee welke lekker is.
Heeft er iemand tips??
...
Lees meer
Meer gas "gebruikt" op dag van vervanging gasleiding
Onlangs heeft netbeheerder Enexis in onze straat alle gasleidingen naar de meter toe vervangen. Hiervoor kregen alle bewoners een brief en er werd een afspraak gemaakt zodat ze middels een schema verdeeld over meerdere dagen alle aansluitigen af konden gaan.
Op de dag dat wij aan de beurt waren zie ik in de app van mijn energieprovider dat ons verbruik juist op die betreffende dag een stuk h
...
Lees meer
Vriendenloterij stoppen lukt niet
Al 2 keer een telefonsch gesprek gehad met een zeer irritante dame. Maar krijg het niet voor elkaar om op te bzeggen. Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer