di
door dirkgerjo Apr 28, 2018 om 20:20
Vakantie & reizen

Wat weet Kassa over 60plusreizen.nl?

Een prijs gewonnen na het inzenden van een antwoordkaart.
Moet deze alleen even komen afhalen tijdens een presentatie op 16 mei in Almere. Vertrouw dit niet.

65039 16 Rapporteer

Gerry1969
door Gerry1969 - Apr 28, 2018 om 20:24
3449 Antwoorden / 25 Vragen

U heeft zelf een antwoordkaart ingestuurd voor iets of om iets te winnen en nu vraagt u ons om advies. Wij  kunnen hierin weinig voor u betekenen behalve even online zoeken maar dat kunt u prima zelf.

ne
door neodutchio - Apr 28, 2018 om 20:28
5129 Antwoorden / 12 Vragen

En tijdens de presentatie krijgt u allerhanden acties voor uw kiezen waarvan verwacht wordt dat u ze gaat kopen. Te dure creme's, bedden en weet ik wat nog meer. Allemaal te koop en in ruil krijgt u uw presentje.

marita5
door marita5 - Apr 28, 2018 om 20:33
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Dirkgerjo

Lees hier eens de reacties , klik op de rode regel .

https://www.facebook.com/pg/60plusreizen/reviews/

Op de site zijn geen voorwaarden te vinden .

tijger1
door tijger1 - Apr 28, 2018 om 20:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik zou daar maar verre van blijven. Zeker als u niet stevig in uw schoenen staat, anders gaat die prijs u heel veel geld kosten.

tenormin
door tenormin - Apr 28, 2018 om 20:52
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Blijft u maar fijn thuis. Deze "prijs" gaat u alleen maar een heleboel geld kosten. Goed dat u het niet vertrouwt. En het programma KASSA zal best iets weten over 60plusreizen.nl maar u bent hier op het forum. En geloof me, nogmaals, niet gaan, niets geloven en ook... mocht er een vervolgbrief of wat dan ook komen: niet op reageren.

Cookies
door Cookies - Apr 28, 2018 om 21:33
13336 Antwoorden / 36 Vragen

En die "presentatie" duurt een hele middag en is gewoon een ordinaire verkoopbabbel. Waarschijnlijk een supergoed matras voor de mooie aanbiedingsprijs van 5000 euro ipv 9000 euro. Koopje!!

tijger1
door tijger1 - Apr 28, 2018 om 21:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En dat reisje wat u eventueel gewonnen hebt, gaat naar een plek waar u helemaal niet heen wilt, op een datum dat u helemaal niet op vakantie wilt, terwijl u zelf nog ik weer niet wat voor kosten daarnaast moet betalen. Niet gaan dus.

gerbera
door gerbera - Apr 28, 2018 om 22:14
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Natuurlijk heeft u, net als iedereen die de kaart heeft ingezonden, een prijs gewonnen. Zou dat niet het geval zijn komt er niemand opdagen voor de verkoop van allerlei goedbedoelde en veel te dure spullen. En die prijs, een verzameling prullen. en in het meest gunstige geval een reis waar u zelf nog enkele honderden euro's mag bijleggen.

me
door mein33 - Apr 28, 2018 om 22:53
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Alleen gaan als u met uw geld geen raad weet.
Op zo'n een verkoopdemonstratie weten ze er nl. wel raad mee, of ze smeren u een timeshare aan en dat moet u niet willen.

aurora1
door aurora1 - Apr 29, 2018 om 01:23
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Verstandig om dit niet te vertrouwen.
Ga daar beslist niet heen. Ga 16 mei wandelen of funshoppen, bij familie- of vrienden op bezoek, maar kom niet in de verleiding om naar zo een geld uit de zakklopperij te gaan.

edrick3
door edrick3 - Apr 29, 2018 om 10:37
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Vertrouw dit niet.
Heel verstandig. Verkoopmanifestatie tegen véél te hoge prijzen!

Jo
door Josekuiper - Nov 14, 2018 om 15:51
1 Antwoorden / Vragen

Hoi mijn ouders hebben hetzelfde gewonnen en ook ik twijfel aan eea. Hebt u de reis inmiddels gemaakt? Groet José

gerbera
door gerbera Nov 14, 2018 om 15:58
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Zou bovenstaande reacties maar even lezen, het zou anders wel eens een zéér dure dag voor uw ouders kunnen worden. Het enige wat misschien "gratis" is, is de koffie.

aurora1
door aurora1 Nov 14, 2018 om 15:59
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zeg uw ouders dat ze maar beter niet aan dergelijke onzin moeten doen en zomaar overal hun gegevens invullen.
U heeft de reacties hierboven toch gelezen?
En, wie wil nu op een 60+ reis?
Als ze een reisje willen maken kunnen ze maar beter op bijv. de site van de anwb kijken waar vaak kortingen bij staan. Of gewoon naar een reisbureau gaan.

tijger1
door tijger1 Nov 14, 2018 om 16:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

En dat is vaak nog gootwater.

sjjoppy
door sjjoppy Nov 14, 2018 om 16:02
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Ik denk dat @dirkgerjo de adviezen van het forum heeft opgevolgd en niet gegaan is. ;)

gerbera
door gerbera Nov 14, 2018 om 21:31
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Ik denk dat @dirkgerjo de adviezen van het forum heeft opgevolgd en niet gegaan is. ;)

Of alleen de heenreis heeft gewonnen en nu aan het sparen is voor de terugreis;-))

pe
door peentjes - Nov 14, 2018 om 23:54
421 Antwoorden / 0 Vragen

Als u iets niet vetrouwt..niet doen.

el
door ellais - Apr 26, 2019 om 15:23
1 Antwoorden / Vragen

Ik ben aanwezig geweest bij de presentatie. Het is wat het is namelijk een presentatie over deze reisoganisatie met een kleine greep uit hun aanbod reizen. De prijzen worden verloot waaronder reischeques waar je gebruik van kan maken , ik heb dit zelf niet gedaan omdat ik nog lang niet in hun doelgroep van 60 plus val. Gelukkig geen verkoop van producten o.i.d , gewoon een vorm van reclame maken voor hun organisatie.

ne
door neodutchio Apr 26, 2019 om 15:43
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Dus geheel gratis kan je een dag mee, krijg je koffie en een krentenbol, worden prijzen verloot en wordt er enkel reclame gemaakt. En dat denkt u? Wat kosten die reizen? En vooral, wat kosten die reizen buiten de deur?
Niemand geeft iets gratis weg. Dan hadden ze een hoop geld kunnen besparen en die spullen ook aan de deur af kunnen geven.

me
door mein33 Apr 26, 2019 om 17:52
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Vreemd om op een topic te reageren welke reeds, bijna op de dag af, een jaar geleden werdt geplaatst en dat terwijl Mw. zelf niet tot de doelgroep behoort.

gerbera
door gerbera Apr 28, 2019 om 10:44
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Ik ben aanwezig geweest bij de presentatie.
Sterker nog, ik heb het vermoeden dat u zelf de presentatie heeft gedaan maar hier niet alles verteld.

newmikey
door newmikey - Apr 26, 2019 om 18:47
830 Antwoorden / 0 Vragen

Geen idee maar vraag het eens aan Kassa...tip: het emailadres staat onderaan deze pagina.

gerbera
door gerbera Apr 27, 2019 om 15:24
7348 Antwoorden / 14 Vragen

We zijn op 1 dag na 1 jaar verder dus die "gratis" reis is allang verlopen.

Ka
door Kassagebruiker - Apr 28, 2019 om 12:11
683 Antwoorden / 5 Vragen

A: Ga BESLIST NIET! (ja, hoofdletters)
B: Als u toch gaat zeg dan bij de verkoopshow dat u onder curatele staat.

me
door mein33 Apr 28, 2019 om 12:45
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@kassagebruiker,

Dit topic is al een JAAR oud !!

gerbera
door gerbera Apr 28, 2019 om 14:22
7348 Antwoorden / 14 Vragen

En de reisprijs is inmiddels verlopen.