Weer niet op reis mat D-reizen
Wij zoeken al een tijdje een goedkoop reisje naar de zon en willen graag vertrekken op 14 of 15 juli a.s. Wel, D-reizen heeft een fraaie zoekmachine waarbij je die data kunt invoeren en in no-time vliegen de vele aanbiedingen je om de oren.
We hebben weer even gepuzzeld en direct geboekt, ook weer een aanbetaling gedaan en technisch ging het weer helemaal goed met onze internet reis, we kregen direct een bedankje voor onze boeking, maar ...
Helaas na een dag weer een telefoontje, de reis gaat niet door, de reis is te goedkoop op de site gezet!
En dat al voor de tweede keer binnen één week.
Te goedkoop? Ja, te goedkoop!
D-reizen adverteert steeds met stuntprijzen, weekknallers, dit kan niet waar zijn, wij doen voor u onze prijscheck, laagste prijsgarantie, geen onzinnige toelagen, twee weken vakantie, één week betalen, enne ...
Dan vinden wij zo'n aantrekkelijke, goedkope aanbieding op hun site, dan blijkt de reis "te goedkoop" en gaat de aanbieding niet door.
Toch wel weer teleurstellend natuurlijk. Als wij straks weer gaan zoeken, durven wij niet meer te boeken als het goedkoop is, immers dan kunnen we weer een allerliefste medewerker aan de lijn verwachten, die uitlegt dat ook deze reis weer te goedkoop was en dus weer niet doorgaat.
Het is ons nu twee keer in één week overkomen, of wordt het driemaal is scheepsrecht?
Tenslotte willen wij toch graag op vakantie en liefst goedkoop en dan zou je, beweren ze zelf, bij D-reizen moeten zijn, of toch niet?
Wiebe en Tjitske
Een ezel stoot zich in het gemeen geen 2 keer aan dezelfde steen, maar jullie besloten toch weer met D-reizen in zee te gaan. Niets mis mee hoor, een bedrijf nog een kans te geven, maar nav uw kritiek van 25 mei dacht ik dat u helemaal klaar was met D-reizen.
Overigens abslouut waardeloos van D-reizen dat ze het opnieuw hebben laten afweten, de vorige keer kon het dan nog een erg dom foutje zijn, maar nu lijkt het een gewoonte te worden.
Hopelijk komt hier op de Kassa-site weer een uitleg van D-reizen zelf. Begrijp niet waarom een bedrijf zichzelf zoveel schade toebrengt door steeds klanten blij te maken met een dode mus. Voor mij in ieder geval geen D-reizen.
Overigens, er zijn nog veel meer reisbureaus en het schijnt dat er veel minder mensen naar het buitenland reizen ivm de recessie, dus er is vast wel ergens een mooie aanbieding te vinden.
Als u het voor een derde keer (om de scheepsrechten op te eisen) met D-reizen gaat proberen, ga ik de beroemde ezel wel veeeeel slimmer vinden dan jullie.
U had dit verhaal beter bij de eerste discussie moeten zetten, dan was het duidelijker geweest dat dit een vervolg is.
[quote=getty schreef op zondag 3 jun 2012, 14:06]U had dit verhaal beter bij de eerste discussie moeten zetten, dan was het duidelijker geweest dat dit een vervolg is.
Dat is inderdaad makkelijker voor de leden die de eerste reactie van TS heeft gelezen.Maar dus geen D reizen meer nemen.
Wij betreuren het uitermate dat onze klant voor de 2e keer te maken heeft gehad met een foutieve prijs op onze website. Hoewel wij grote zorg besteden aan de opmaak en inhoud van onze website, kan het onverhoopt voorkomen dat er een fout op de website staat vermeld.
Wij hebben contact gehad met onze klant en onze excuses hiervoor aangeboden. Eén van onze reisadviseuses zal contact opnemen om met de klant op zoek te gaan naar een geschikt alternatief.
Met vriendelijke groet,
Jolanda
D-reizen Webcare
@d-reizenwebcare. Voor excuses koop je niets. U moet uw zaakjes op orde hebben. Toevallig melden deze mensen het op de Kassa-site en 2 keer zijn ze de dupe van de onzorgvuldigheid van D-reizen. Vraag me af hoeveel mensen D-reizen nog meer heeft teleurgesteld, zij hebben die foutieve prijzen tenslotte ook gelezen. Je zou bijna denken dat D-reizen mensen probeert te lokken met goedkope prijzen, die later niet juist blijken te zijn. Maar opzet of slordigheid, het is allebei kwalijk.
We zijn intussen gebeld door D-reizen, weer een allervriendelijkste medewerker, die het ook sneu vond dat de geboekte reis voor de tweede keer niet doorging, hij bood excuses aan en dat hebben wij aanvaard. Binnen één week voor de tweede keer excuses en voor de tweede keer aanvaard. Case closed!
De fout zou liggen bij Holland International en die club houdt zich aan de kleine lettertjes en wil niets aanbieden, maar D-reizen wel. Wij krijgen gratis een flexpakket, dat houdt o.a. in dat je bij een eventuele volgende reis geen boekingskosten betaalt, meestal zo'n € 20.
Ook wou hij wel meezoeken om een alternatieve reis te vinden, maar dat is dus hetzelfde aanbod wat ook op de site staat. En hij zou ons berichten, mocht er onverhoopt een aardige aanbieding op de plank liggen. We wachten maar af.
Tenslotte stelde hij voor om de volgende keer maar in de vakantiewinkel van D-reizen te boeken, daar kunnen de vriendelijke dames direct zien of de prijs correct is. Maar ja, nu heeft iedereen internet thuis, onderweg en overal, dus dan ga je natuurlijk niet zo snel weer naar die winkel, toch?
Bovendien zou hij een aantekening bij onze naam zetten, hij voorspelde dat er dan mogelijk bij een volgende reis sprake van een korting zou kunnen zijn, maar echt concreet werd dit niet, tenslotte kan een opmerking bij je naam ook betekenen dat je op een zwarte lijst komt, nietwaar?
Intussen hebben wij dus nog steeds geen reisje gevonden, maar we blijven de site van D-reizen in de gaten houden en blijven aktief zoeken en ach, we genieten ook wel een beetje van de voorpret van het zoeken naar een reis.
Zoals boven reeds gemeld, voor ons is deze case closed, tenzij we straks voor de derde keer op rij een reis boeken die ook weer achteraf te goedkoop op de site is gezet, of als inderdaad D-reizen zelf ons benadert met een aardige aanbieding. Ja, dan zullen we dat ook melden..
Tenslotte wil ik graag alle mensen bedanken die een reactie plaatsten.
Halloooo D-reizen halloooo,
Per ommegaande was mij beloofd dat ik zo spoedig mogelijk wegens alle perikelen over een geboekte reis die toch helaas niet te boeken was, omdat-ie te goedkoop op de site was gezet, ... een flexpakketje als cadeautje toegestuurd zou krijgen, ... Ik zit niet in Timboektoe of in Bora Bora noch op Antarctica, maar ik zit gewoon op een bank in regenachtig Nederland te wachten, ... nou, D-reizen, ben toch benieuwd hoe jullie dat regelen, of gaat ook dit niet door wegens een foutje, een versprekinkje, of gewoon ook effies alweer vergeten?
Komt dat cadeautje nog of zullen we maar vaststellen dat ook mondeling toegezegde afspraakjes, net zoals aanbiedingen op jullie vakantiesite, maar met een stevig korreltje zout moeten worden genomen?
Is er hier iemand nog geïnteresseerd in zo'n pakketje? Ik ga dit jaar maar ergens anders iets boeken, bye bye fly fly D-reizen.
Jammer, misschien volgende keer een nieuwe kans?
Je zou verwachten dat in deze crisistijd bedrijven wat meer hun best zouden doen om klanten binnenboord te houden. Zeker in de reisbranche, waar het nu niet bepaald florisant gaat. Weet nu in ieder geval dat ik voor mijn volgende vakantie niet bij D-reizen moet zijn.
@ uilenburg
Ik zie met belangstelling uw melding tegemoet dat u een leuke reis naar de zon achter de rug heeft ( wat u geboekt heeft bij D-reizen).
Dan is er m.i. sprake van eind goed al goed.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verplicht verhuizen na grondige renovatie
Ik moet verplicht verhuizen binnen 1 jaar, echter ben ik meer gaan verdienen en ben ik gaan samenwonen, dus volgens de woningbouw verdien ik nu teveel voor een sociale huurwoning, ook krijg ik geen urgentie, dus een ander huis vinden in dezelfde buurt gaat niet meevallen, ook zal ik een veel duurder huurhuis moeten gaan zoeken. heb je nog rechten in deze situatie ?, want zij willen mij hier weg he ... Lees meer
Kwantum vloer
Hallo,
Enkele weken geleden een nieuwe vloer incl leggen bij Kwantum aangeschaft voor mijn nieuwe appartement ondanks dat de geadverteerde prijs niet helemaal overeen kwam met waar voor werd geadverteerd.
Er kwamen namelijk nog een boel extra kosten bij zoals twee ondervloeren, tape etc. Kwaliteit en garantie waren de magic woorden en anders zou het niet gelegd worden. Want zonde
...
Lees meer
Oxxio: Verbruik gas = Eindstand - Beginstand + factor?
Op mijn jaarnota staat een verbruik van 431 m3 gas. Nu hou ik zelf de meterstanden bij, en kom uit op een verbruik van 422 m3 gas. (Meterstanden kloppen). Dit heb ik teruggekoppeld met Oxxio. Hun reactie: Wat vervelend dat dit gebeurd is op de jaarnota. Ik heb het voor je nagekeken en dat heeft te maken met de factor waarmee het gas wordt berekend. Dit gebeurd altijd op de jaarnota en de fac ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer