Miemous
door Miemous May 31, 2022 om 11:14
Vakantie & reizen

Wie weet waar ik een klacht kan in dienen tegen reisbureau Ab in den urlaub. SPOED

Kan nergens vinden waar ze bij aangsloten zijn. Iemand enig idee? Deze oplichters moeten gestopt worden.

4188 5 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 31, 2022 om 11:30
16826 Antwoorden / 202 Vragen

Als ik deze site zie is men aangesloten bij de DRV : https://www.ab-in-den-urlaub.de/
  en kunt u daar mogelijk terecht met een klacht.  https://www.drv.de/wir.html

Z
 U kunt ook nader advies vragen bij  Het Europees Consumenten Centrum (ECC, indien het een conflict met een Europees bedrijf betreft). Tel. 030 - 232 6440 (normaal tarief, bereikbaar op werkdagen van 09:00 - 17:00), zie voor meer informatie https://www.eccnederland.nl/.

Let op met uw beshuldiging van oplichting. Indien u dat doet zonder dat u afdoende bewijs heeft kan dat op basis van ons strafrecht voor u nadelige gevolgen hebben omdat dan dan gezien kan worden als smaad/laster op een openbaar forum. Indien er werkelijk sprake is van oplichting en u kunt dat bewijzen kunt u aangifte doen.

In ieder geval, men is aangesloten bij een branchevereniging dus uw opmerking lijkt mij erg voorbarig en is mijn advies om uw opmerking over oplichters te verwijderen!

Gr
door Grunn1 - May 31, 2022 om 11:34
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ze zijn vast nergens aangesloten in Nederland dus maar op zoek gaan naar Duitse consumenten sites.

Kan iemand hier wel gaan googelen maar dat kan je zelf ook doen. Je hebt deze site gevonden dus eventuele consumenten sites moet ook wel lukken.

heremietkreeft
door heremietkreeft May 31, 2022 om 11:51
16826 Antwoorden / 202 Vragen

@het is een Duitse site en de aansluiting met DRV wordt er op genoemd.

Gr
door Grunn1 May 31, 2022 om 12:12
1427 Antwoorden / 18 Vragen

@heremietkreeft, wat schrijf ik dan, lezen is moeilijk zeker. T.s. Kan dat toch zelf opzoeken, heeft deze Duitse site ook gevonden. Ik hoef het niet te weten dus reageren onder mijn antwoord heeft geen zin.

Ja
door JannyBoe - May 31, 2022 om 11:38
511 Antwoorden / Vragen

Hallo, wat is er aan de hand?
Op hun website staat dat ze lid zijn van de Deutsche Reiseverband.
Succes.

mo
door monie75 - Aug 21, 2022 om 11:56
1 Antwoorden / Vragen

Ben je al wijzer geworden over waar een klacht in te dienen ? ik ben ookopgelicht voor 6000 euro en ben op zoek naar iemand die weet waar ik hulp kan krijgen om dit reisburo te stoppen.

sw
door swat1500 Aug 21, 2022 om 12:47
3774 Antwoorden / 0 Vragen

Als u de voorgaande reacties hebt gelezen dan zou u nu moeten weten waar u terecht kan. Ook hier roep niet te snel dat u opgelicht bent want dat kan al snel smaad en laster opleveren. Als u dit formuleert als "Ik voel mij opgelicht door het handelen van dit reisbureau" klinkt het al heel anders.