mi
door michon Nov 8, 2017 om 17:33
Vakantie & reizen
Winteractie via mail Accorhotels

Wie heeft ook deze mail gehad van Accorhotels, zie afbeelding. Ik wil een Hotel boeken in Berlijn voor 4 nachten in december 2017

" Boek nu uw verblijf en geniet tot 28 februari 2018 van een gratis ontbijt bij al onze ibis, Novotel en Mercure hotels overal ter wereld. "

Dit staat tevens op de bijgevoegde link in aanbiedingsmail website van Accor. Ik kreeg de aanbieding en wilde dit 5 minuten later boeken. Het hotel met de actie was niet boekbaar via de website dus ging ik bellen. De mededeling van Accor was het zit vol, het is niet geldig bij het door u gewenste hotel en als klap op de vuurpijl kreeg ik dit antwoord via de mail van Accor: "ik heb voor u de aanbieding gekregen en ik kan u de volgende informatie hierover geven. Deze aanbieding is enkel geldig voor Ibis, Novotel en Mercure hotels in België , Nederland, en Luxemburg".

Dan nog even aantal spelregels, De aanbieding is boekbaar tot 31 december 2017, minimaal 2 nachten en de aanbieding is geldig voor een verblijf tot 28 februari 2018, Aanbieding op basis van beschikbaarheid van het hotel en de beschikbaarheid van de aanbieding in het gekozen hotel.

Dit laatste is heel raar, ik wil 4 nachten boeken in december 2017, ik boek dus voor 31 december, ik wilde boeken direct na ontvangst mail, de kamers zijn beschikbaar, Berlijn ligt binnen de term "overal ter wereld" en hoe kan de aanbieding dan niet meer beschikbaar zijn. Heel veel tegenstrijdigheden.

2738 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Nov 8, 2017 om 17:43
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Tja, reclame .... lokkertjes.
Neemt niet weg dat dit niet klopt.

Op de site staat wél Nederland, België en Luxemburg.

Zou een klacht indienen.

aurora1
door aurora1 - Nov 8, 2017 om 17:43
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, ik heb deze mail niet ontvangen en ontvang ook nooit dergelijks spam. Dat komt omdat ik erg zuinig ben op mijn mailadressen.
Als u een of ander reisje wilt maken, zoals naar Berlijn, dan boekt u dat toch ergens? Verder zou ik dergelijke mails totaal negeren, nergens op klikken, niet bellen en snel als spam aanmerken en het adres blokkeren. En me vooral er niet druk over maken. Zonde van de tijd en energie en u maakt het zichzelf moeilijk.
Verder kost een ontbijt niet echt veel dus is het een onzinnig lokkertje.
U kunt ook rechtstreeks bij een of ander hotel in Berlijn boeken of gewoon naar Berlijn gaan en ter plaatse naar een hotel gaan, dan valt soms ook nog wel over de prijs te praten. Behalve als het rond Kerst is natuurlijk. De eerste nacht kunt u eventueel telefonisch boeken, rechtstreeks bij het gewenste hotel.

Gr
door Grunn1 Nov 8, 2017 om 18:41
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Dit is geen spam. Dit is een nieuwsbrief die je krijgt als je bent aangemeld bij accorhotels. Heeft ook niks te maken met hoe zuinig je omgaat met je e-mail adres. Je kan er zelf voor kiezen om reclame te ontvangen. Ben zelf ook lid van accorhotels maar heb aangegeven om deze reclame mails niet te willen ontvangen. Als je regelmatig hotels boekt krijg je een bevestiging per mail maar als je ze als spam hebt gemarkeerd dan dus niet. Nou weet ik op voorhand al wat je antwoord zal zijn: ik boek geen hotels. Maar reageer dan niet.

aurora1
door aurora1 Nov 8, 2017 om 23:09
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dat zeg ik toch? Niet zuinig met je mailadres omgaan? Wat is er nu onduidelijk in mijn reactie? En wat is uw reactie op de gestelde vraag, of liever: de door TS  geponeerde stellingen?
Ik heb toch niet om uw reacte gevraagd, dat is de TS.

tijger1
door tijger1 - Nov 8, 2017 om 17:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik heb nog nooit in een hotel van hun groep overnacht, dus ik krijg dat “voordeel” niet aangeboden.

Maar alle keren dat ik in een hotel overnacht heb, heb ik gewoon zomaar geboekt. Niet omdat ik daar iets gratis kreeg.

ne
door neodutchio - Nov 8, 2017 om 18:57
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Deze aanbieding wil niet zeggen dat u ook overal terecht kunt. Dit soort acties is bedoeld om het hotel in de rustige momenten te bezetten. Als de kamers van specifiek dat hotel al vol zitten, of dat specifieke hotel net niet meedoet vist u achter het net.

Het is langzamerhand toch wel een keer bekend dat dit soort kamers alleen geboekt kan worden op het moment dat het het hotel uitkomt, en niet wanneer de klant wil.

gerbera
door gerbera - Nov 8, 2017 om 22:13
7361 Antwoorden / 14 Vragen

Wie heeft ook deze mail gehad van Accorhotels,
Ik niet, maar zal dat komen doordat ik mijn e-mailadres niet aan jan en alleman verstrek.

Cookies
door Cookies - Nov 9, 2017 om 11:14
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Blijkbaar is vlg Accor hotels de wereld niet groter dan de Benelux.

ma
door marleenvanh - Nov 10, 2017 om 12:32
451 Antwoorden / 1 Vragen

Zou maar op zoek gaan naar een andere aanbieding. Of direct boeken bij het hotel zelf, en vragen of ze een leuke aanbieding hebben Accor werkt niet gratis en vraagt een (flink?) percentage. Deze 'aanbieding' lijkt mij uitdraaien op een enorm nietes/welles ellende 'gesprek'.