Winteractie via mail Accorhotels
Wie heeft ook deze mail gehad van Accorhotels, zie afbeelding. Ik wil een Hotel boeken in Berlijn voor 4 nachten in december 2017
Dit staat tevens op de bijgevoegde link in aanbiedingsmail website van Accor. Ik kreeg de aanbieding en wilde dit 5 minuten later boeken. Het hotel met de actie was niet boekbaar via de website dus ging ik bellen. De mededeling van Accor was het zit vol, het is niet geldig bij het door u gewenste hotel en als klap op de vuurpijl kreeg ik dit antwoord via de mail van Accor: "ik heb voor u de aanbieding gekregen en ik kan u de volgende informatie hierover geven. Deze aanbieding is enkel geldig voor Ibis, Novotel en Mercure hotels in België , Nederland, en Luxemburg".
Dan nog even aantal spelregels, De aanbieding is boekbaar tot 31 december 2017, minimaal 2 nachten en de aanbieding is geldig voor een verblijf tot 28 februari 2018, Aanbieding op basis van beschikbaarheid van het hotel en de beschikbaarheid van de aanbieding in het gekozen hotel.
Dit laatste is heel raar, ik wil 4 nachten boeken in december 2017, ik boek dus voor 31 december, ik wilde boeken direct na ontvangst mail, de kamers zijn beschikbaar, Berlijn ligt binnen de term "overal ter wereld" en hoe kan de aanbieding dan niet meer beschikbaar zijn. Heel veel tegenstrijdigheden.
Nee, ik heb deze mail niet ontvangen en ontvang ook nooit dergelijks spam. Dat komt omdat ik erg zuinig ben op mijn mailadressen.
Als u een of ander reisje wilt maken, zoals naar Berlijn, dan boekt u dat toch ergens? Verder zou ik dergelijke mails totaal negeren, nergens op klikken, niet bellen en snel als spam aanmerken en het adres blokkeren. En me vooral er niet druk over maken. Zonde van de tijd en energie en u maakt het zichzelf moeilijk.
Verder kost een ontbijt niet echt veel dus is het een onzinnig lokkertje.
U kunt ook rechtstreeks bij een of ander hotel in Berlijn boeken of gewoon naar Berlijn gaan en ter plaatse naar een hotel gaan, dan valt soms ook nog wel over de prijs te praten. Behalve als het rond Kerst is natuurlijk. De eerste nacht kunt u eventueel telefonisch boeken, rechtstreeks bij het gewenste hotel.
Dit is geen spam. Dit is een nieuwsbrief die je krijgt als je bent aangemeld bij accorhotels. Heeft ook niks te maken met hoe zuinig je omgaat met je e-mail adres. Je kan er zelf voor kiezen om reclame te ontvangen. Ben zelf ook lid van accorhotels maar heb aangegeven om deze reclame mails niet te willen ontvangen. Als je regelmatig hotels boekt krijg je een bevestiging per mail maar als je ze als spam hebt gemarkeerd dan dus niet. Nou weet ik op voorhand al wat je antwoord zal zijn: ik boek geen hotels. Maar reageer dan niet.
Dat zeg ik toch? Niet zuinig met je mailadres omgaan? Wat is er nu onduidelijk in mijn reactie? En wat is uw reactie op de gestelde vraag, of liever: de door TS geponeerde stellingen?
Ik heb toch niet om uw reacte gevraagd, dat is de TS.
Ik heb nog nooit in een hotel van hun groep overnacht, dus ik krijg dat “voordeel” niet aangeboden.
Maar alle keren dat ik in een hotel overnacht heb, heb ik gewoon zomaar geboekt. Niet omdat ik daar iets gratis kreeg.
Deze aanbieding wil niet zeggen dat u ook overal terecht kunt. Dit soort acties is bedoeld om het hotel in de rustige momenten te bezetten. Als de kamers van specifiek dat hotel al vol zitten, of dat specifieke hotel net niet meedoet vist u achter het net.
Het is langzamerhand toch wel een keer bekend dat dit soort kamers alleen geboekt kan worden op het moment dat het het hotel uitkomt, en niet wanneer de klant wil.
Wie heeft ook deze mail gehad van Accorhotels,
Ik niet, maar zal dat komen doordat ik mijn e-mailadres niet aan jan en alleman verstrek.
Zou maar op zoek gaan naar een andere aanbieding. Of direct boeken bij het hotel zelf, en vragen of ze een leuke aanbieding hebben Accor werkt niet gratis en vraagt een (flink?) percentage. Deze 'aanbieding' lijkt mij uitdraaien op een enorm nietes/welles ellende 'gesprek'.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schuursponsjes en micro-plastic
Bij het doen van de vaatwas gebruikten we altijd een schuursponsje met een blauwe toplaag, gekocht bij een van de grootgrutters van Nederland. Je hebt ze ook met een groene toplaag. Sinds een paar maanden gebruiken we hiervoor een wit afwasteiltje. Bij het ledigen van dit witte teiltje zag ik allemaal heel kleine blauwe plastic deeltjes in het laatste afwaswater zweven en op de boden drijven. Ni ... Lees meer
Gewoon energie schandalig
Nadat ik op 14 februari 2024 telefonisch was benaderd heb ik 16 februari per mail en herroepingsformulier laten weten dat ik geen gebruik maak van hun aanbod. Op 16-02 ontving ik een mail om 09.14 uur, Je hebt het herroepingsformulier van Gewoon Energie ingevuld. Als je binnen de bedenktermijn het formulier hebt ingezonden kunnen wij gewoon altijd je annulering verwerken zonder gedoe. We ... Lees meer
Netvervuiling Siemens
We dachten verstandig te zijn door wat extra te sparen en te kiezen voor Siemens, die toch wel bekend staat om haar hoogwaardige producten en goede service. Helaas blijkt dat in de praktijk toch net iets anders te zijn. In september 2023 nieuw apparatuur gekocht; wasmachine, warmtepompdroger, oven en vaatwasser, waarbij alleen laatstgenoemde heeft nog geen storing vertoond. De warmtepompdroge ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer