
Wonderbox
Ik heb een Wonderbox gekregen van onze buren i.v.m. ziekte.
Nu probeer ik de bon te verzilveren....maar het blijkt pure oplichting (:-(
En we keken er zo naar uit om even weg te kunnen......
Wie o wie is ook door dit bedrijf opgelicht?

Hebt u de procedure gevolgd?
https://www.wonderbox.nl/hoe-werkt-het.html

Het barst van de klachten overal. U t indeaad niet de enige. Wie er ook zijn "opgeliccht" door dit bedrijf, dkomen ge aanwoordden op, ben ik bang. Het panel tracht antwoorden te geven op problemen, denk niet dat een van ons er ervaring mee heeft.
Misschien zou u kunnen melden waaruit u opmaakt dat het pure oplichting is?
Nu weten we eigenlijk nog niks. Kort: wat is het probleem?

Wie o wie is ook door dit bedrijf opgelicht?
Als er al een antwoord zou komen, wat heeft u daaraan? Niet echt super veel.
Hoe verzilveren ????
Heb je je wel eerst geregistreerd ?
Wat leuk dat je jouw Wonderbox wilt gaan gebruiken. Klik op ‘Ik heb een Wonderbox’ om jouw Wonderbox te registreren en te ontdekken of jij een vrije keuze belevenis hebt of een belevenis met een vast arrangement. Als je een vrije keuze belevenis hebt, dan zie je na registratie hoe je deze gebruikt in het stappenplan wat erbij staat. Heb je een belevenis met een vast arrangement dan zie je ‘status openstaande belevenissen’ staan.
Wil je het uitgebreide stappenplan zien, kijk dan hieronder.
Volg dus het advies op van @SJJOPPY !!
Nieuw op Vraag & Beantwoord

Ervaringen met verkoper Heuts ?
Ik had een mooie airco aanbieding met Klarna betaling gevonden online .
In mijn enthousiasme zag ik niet dat deze uit Limburg moest weg komen naar Drenthe toe.
Maar ik verwachte wel dat de airco naar boven getild zou worden voor 30E verzenden want de rest van de verkoop op de site is gratis verzenden.
Helaas konden zij mij dit niet garanderen want de verzender was een ander bedr
...
Lees meer
Ik heb vraag over bcc service plus polis dat is 2jaar + 5jaar en daar betaal je
Voor 5 jaar heb ik 114,95 betaald maar mijn tv is nog geen 2 jaar oud wat kan je me adviseren. [edit-redactie] Lees meer
Geen cashback van S23 ultra bij Bol.com
Bij Bol.com een Samsung S 23 ultra 1Tb gekocht met de verzekering dat er een cashback van 200 euro op zat.Keurig binnen de termijn een aanvraag bij Samsung gedaan, ik kreeg een bevestiging dat mijn aanvraag in behandeling was. Na een paar dagen een mail van Samsung dat Bol.com geen deelnemer van de actie was.Bij Samsung een lijst van deelnemende winkels gevraagd omdat ik dit nergens kon vinden. Ge ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer