Zijn reisorganisaties verplicht te reageren?
Vele boekingswebsite geven aan dat ze telefonisch niet meer bereikbaar zijn, zoals alle bedrijven onder Travix.nl (cheaptickets, budgetair etc.).
Echter reageren ze ook niet op de e-mails terwijl klanten wel dingen willen wijzigen.
Doordat er niet wordt gereageerd en omdat het bedrijf (budgetair) de boeker is kan je ook niks zelf ondernemen.
Hierdoor verlopen deadlines van vluchten, opties tot annuleren of het krijgen van een voucher.
Maar zelf kun je niks doen omdat zij niet reageren op je vragen of wijzigingen.
Hoe kun je hier als consument het beste mee omgaan en handelen?
Met vriendelijke groet,
Jurgen Geertsma
Hopelijk heeft u iets aan deze link:
https://www.budgetair.nl/updates
Geduld hebben. Of moeten de medewerkers van die bedrijven maar 24/7 doorwerken? Je kunt je toch wel iets voorstellen wat de impact van de huidige situatie op een organisatie is?
Topantwoord
Voor zover ik weet is (vrijwel) niemand verplicht op bijv e-mails te reageren. U kunt beter, net zoals iedereen, afwachten wegens de absurde drukte door het coronavirus. Verder noemt u alleen budgetorganisaties en die hebben in de regel minder personeel en minder service: men krijgt waarvoor men betaalt. Anders voortaan via een stenen reisbureau boeken?
Dankjewel!
Er ontstaat door te blijven mailen door alle vakantiegangers/alsmede bellen, en de verminderde bezetting op kantoor/thuis één gigantische file. En als iedereen drie keer of meer gaat mailen wordt het alleen maar erger. Breng begrip op aub, voor elk bedrijf.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?
Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.
Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.
Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n
...
Lees meer
Abonnement Red Together Vodafone
Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en
...
Lees meer
Probleem bij pakket bezorgen door DPD
Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer
Populair in Vakantie & Reizen
Deutsche Bahn
in september strandde ik in Hamburg . Defecte bovenleiding . Omdat ik met mijn fiets onderweg was , was het niet mogelijk om verder te reizen , zoals me verteld werd in het reis- / ticketcentrum ter plaatse .Voor de fiets heb je een reservering nodig . Die kreeg ik voor de volgende dag . Mijn overnachtingsdeclaratie ingediend , en ....afgewezen ! Hiertegen bezwaar gemaakt , maar krijg geen reacti ... Lees meer
Misleidende deal tussen HEMA en Verrassingstickets
Ik heb vorige week via de HEMA de drie daagse stedentrip voor 95 euro geboekt. Superleuke deal en goedkoop. Ik ging er vanuit dat dit een betrouwbare aanbieding zou zijn, omdat HEMA een betrouwbare naam is.
Als je de HEMA voucher inwisselt kom je automatisch op de website van Flywise, waar je alle keuzes moet invullen. Je wordt verplicht om vier vliegvelden aan te vinken waarvan er drie in
...
Lees meer
Light in the box, ervaringen?
3 augustus heb ik een bestelling geplaatst, 3 kleding stukken.
12 augustus is de betaling ontvangen en is het pakketje om 22:00 verstuurd, 13 augustus laten we zeggen.
Ik heb voor de normale verzending gekozen, 10/20 werkdagen...
iemand enig idee wanneer het binnen komt?
heb het voor volgende week (30 augustus) nodig.
Op me mails krijg ik een automatische mailterug,
...
Lees meer