J
door J Geertsma May 25, 2020 om 09:57
Vakantie & reizen

Zijn reisorganisaties verplicht te reageren?

Vele boekingswebsite geven aan dat ze telefonisch niet meer bereikbaar zijn, zoals alle bedrijven onder Travix.nl (cheaptickets, budgetair etc.).


Echter reageren ze ook niet op de e-mails terwijl klanten wel dingen willen wijzigen. 


 


Doordat er niet wordt gereageerd en omdat het bedrijf (budgetair) de boeker is kan je ook niks zelf ondernemen. 


Hierdoor verlopen deadlines van vluchten, opties tot annuleren of het krijgen van een voucher. 


Maar zelf kun je niks doen omdat zij niet reageren op je vragen of wijzigingen.


 


Hoe kun je hier als consument het beste mee omgaan en handelen?

Met vriendelijke groet,

Jurgen Geertsma

1171 4 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sjjoppy
door sjjoppy - May 25, 2020 om 10:39
7179 Antwoorden / 3 Vragen
2

Hopelijk heeft u iets aan deze link:
https://www.budgetair.nl/updates

rj
door rjw - May 25, 2020 om 17:07
3254 Antwoorden / 5 Vragen
1

Geduld hebben. Of moeten de medewerkers van die bedrijven maar 24/7 doorwerken? Je kunt je toch wel iets voorstellen wat de impact van de huidige situatie op een organisatie is?

Topantwoord

aurora1
door aurora1 - May 25, 2020 om 18:33
15645 Antwoorden / 6 Vragen
10

Voor zover ik weet is (vrijwel) niemand verplicht op bijv e-mails te reageren. U kunt beter, net zoals iedereen, afwachten wegens de absurde drukte door het coronavirus. Verder noemt u alleen budgetorganisaties en die hebben in de regel minder personeel en minder service: men krijgt waarvoor men betaalt. Anders voortaan via een stenen reisbureau boeken?

J
door J Geertsma May 26, 2020 om 10:55
Antwoorden / 1 Vragen

Dankjewel!

Ka
door Kassagebruiker - May 26, 2020 om 12:13
683 Antwoorden / 5 Vragen
0

Er ontstaat door te blijven mailen door alle vakantiegangers/alsmede bellen, en de verminderde bezetting op kantoor/thuis één gigantische file. En als iedereen drie keer of meer gaat mailen wordt het alleen maar erger. Breng begrip op aub, voor elk bedrijf.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer