gjdoppsr@gmail.com
door gjdoppsr@gmail.com Jun 8, 2019 om 19:37
Vakantie & reizen

Zwembad er moet bij het zwembad een noodknop geinstaleerd worden

met een nood knop stoptde pomp en eventueel de chemische gedeelte

1372 6 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jun 8, 2019 om 19:48
16828 Antwoorden / 108 Vragen

En u installeerd die noodknoppen?

Ka
door Kassagebruiker - Jun 8, 2019 om 20:01
683 Antwoorden / 5 Vragen

Je kan ook toezicht houden, zelf als ouder of verzorger als je kind ergens gaat zwemmen. (in de reportage hoorde ik dat het kind gewaarschuwd was maar toch was gaan zwemmen). Je kan niet altijd de verantwoording afschuiven op "iemand anders". Het ogeluk is best triest, daar doe ik niets aan af. Als, er wel zo'n knop had geweest dan had het helaas genoeg ook al fout gegaan. Als er zo'n knop was geweest zou deze door grappenmakers ook herhaaldelijk valselijk ingedrukt worden.

O ja, verander uw gebruikersnaam, anders kunt u spam op uw email adres verwachten. Doe dat a.s.a.p.

gerbera
door gerbera - Jun 8, 2019 om 22:17
7361 Antwoorden / 14 Vragen

Programma gezien en dan gaan we ineens van alles bedenken. Niet goed opgelet er werd een ander type rooster getoond die gebruikt kan worden. Moet u eens op de stations kijken hoe vaak een roltrap stilstaat door grapjassen die de noodknop spannend vinden.

costnix
door costnix - Jun 8, 2019 om 23:36
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het gaat wel over serieuze zaken. Hier een overzicht van alle ellend tot 2017
https://www.thebluecap.com/site/nl/ongevallen/ongevallen

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 9, 2019 om 10:29
16838 Antwoorden / 202 Vragen

Bij iedere electrische installatie is een noodstop: de aardlek- of beter no de groepschakelaar maar daar wordt dan niet aan gedacht.

edrick3
door edrick3 - Jun 9, 2019 om 10:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Verander je gebruikersnaam!
Of heb je graag spam?

Als je ingelogd bent klik je op Profiel
Klik dan op Bewerk profiel.
Klik dan op mijn.bnnvara.nl
Klik dan op Accountinstellingen
Klik op Gebruikersnaam en emailadres
Klik op wijzigen
Wijzig je gebruiksnaam
Klik op Opslaan.