rooijm
door rooijm Jun 17, 2006 om 23:13
Vakantie & reizen

Zwemmen met de hond - locaties?

Onze hond vindt het lekker om te zwemmen en ons lijkt het morgen wel een leuke dag te worden om zelf ook een frisse duik te gaan nemen.

Nou vroegen wij ons af of er locaties zijn waar je met je hond kan gaan zwemmen. Het is me nooit opgevallen dat mensen aan een rereatieplas of aan het strand de hond mee hebben en ik kan me voorstellen dat dit ook overlast geeft aan andere recreanten. Vandaar dat wij benieuwd zijn of daar speciale locaties voor zijn.

Wie weet daar een antwoord op? Het liefts gaan wij naar een locatie in Midden-Nederland.

740 5 Rapporteer

stacey
door stacey - Jun 17, 2006 om 23:31
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Als je een leuk dagje uit wilt, kijk eens hier ,

ze hebben hier een dagrecreatie met een strand in 2 gedeelten- 1 gedeelte is speciaal voor honden en mogen ze loslopen en zwemmen........

http://www.footzy.nl/result/bedrijfsinfo.php?bedrijfsID=316

Veel plezier morgen !

stacey
door stacey - Jun 18, 2006 om 08:44
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Kijk even op deze site hier staan gegevens waar en waneer je hond op de stranden ed mag:

http://members.home.nl/e.hofmans/our%20angels/Wandelrouten/wandelroutennl.htm

Groetjes,

rooijm
door rooijm - Jun 18, 2006 om 08:44
62 Antwoorden / 6 Vragen

Stacey,

Bedankt voor je tip. We gaan er een leuk dagje van maken!

Maaike

stacey
door stacey - Jun 18, 2006 om 20:38
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Graag gedaan !

Veel plezier..........

mi
door miral1988 - Aug 19, 2009 om 12:15
2 Antwoorden / 0 Vragen

in zeewolde heb je een honden strand ben ik laatst geweest erg leuk !!!