door wim2812 Mar 12, 2012 om 15:14
Voeding & gezondheid

AH bonus aanbiedingen

Hallo,

Wekelijks krijg ik van AH een folder in de brievenbus met "bonus aanbiedingen". In die fiolders staan echter vaak producten die in de winkel niet te koop zijn. Als je dan vraagt waarom dat artikel er niet is komt meestal als antwoord dat de winkel te klein is, maar sosm zijn er ook andere argumenten. Vind dit zelf misleidende reclame, je komt naar de winkel voor dat artikel, maar heb het idee dat AH er op speculeerd dat als je eenmaal binnen bent je toch wel wat koopt.
Mijn vraag is of dit allemaal wel kan/mag. Is mijn gevoel dat dit misleidende reclame is juist?

Vriendelijke groet,

Wim

2077 9 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Mar 12, 2012 om 15:24
16829 Antwoorden / 108 Vragen

wim2812, het ligt er inderdaad aan in wat voor AH je komt. Een kleine zal snel door de bonusvoorraad heen zijn, de XL winkels minder maar, dat is mijn ervaring tenminste, als het er niet meer is en de aanbieding is geldig in die week, je een bon krijgt om het later alsnog te verkrijgen. Sommige artikelen zijn alleen in de on line winkel te verkrijgen, maar dat staat er dan wel bij. Dus het maakt wel verschil of je in kleine, grote of extra large winkel koopt. Trouwens, dit terzijde van je vraag, de ene AH kan zelfs duurder zijn dan de andere AH; het is maar een weetje.

mahadma
door mahadma - Mar 12, 2012 om 15:28
11540 Antwoorden / 51 Vragen

En deze vraag, dus of de landelijke aanbiedingen overal verkrijgbaar zijn die in de folders worden aangeboden kan je ook stellen voor de c-1000, plusmarkt, aldi, lidl, jumbo, en alle andere. Een eindeloze discussie dus.

Cookies
door Cookies - Mar 12, 2012 om 15:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Heb zelf nooit meegemaakt dat de bonus aanbiedingen op zijn. Ik kom wel in een AH XL winkel moet ik er bij zeggen.

valerius-2
door valerius-2 - Mar 12, 2012 om 15:40
7840 Antwoorden / 95 Vragen

DAt is allang, de grote van de winkel maakt dit uit. Ik weet niet of het nu ook nog zo is, maar er stond altijd bij alleen in (a ,b en c )dat weet ik niet meer, de aanduiding stond altijd in de folder.

emcede
door emcede - Mar 12, 2012 om 15:57
960 Antwoorden / 4 Vragen

Gebruik de 'Appie'- app op je smartphone - die geeft (als je de looproute aanzet) aan dat een bepaald product in deze vestiging niet aanwezig is.

AH heeft nu eenmaal winkels van verschillende omvang; niet elke winkel heeft alle aanbiedingen.

he
door helmie herdrich - Mar 13, 2012 om 16:15
1 Antwoorden / 1 Vragen

hallo het zijn niet alleen de producten die ze niet hebben maar we worden ook nog eens met de prijs voor de gek gehouden zie mijn bijdrage ik kijk naar elke cent en dat zou iedereen moeten doen ik hoop dat je jou produkt elders krijgt en nog goedkoper ook

mastag
door mastag - Mar 13, 2012 om 16:19
955 Antwoorden / 19 Vragen

@Helmie,
eerst leren rekenen dan pas zeuren, zie mijn bijdrage onder je bijdrage.

Mastag

sonjaatje
door sonjaatje - Mar 13, 2012 om 16:33
1961 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=carola.83 schreef op maandag 12 mrt 2012, 15:37]Heb zelf nooit meegemaakt dat de bonus aanbiedingen op zijn. Ik kom wel in een AH XL winkel moet ik er bij zeggen.

Het gaat er niet om of ze op zijn, het gaat er volgens ts om dat de producten niet verkrijgbaar (te koop) zijn in elk filiaal.

stacey
door stacey - Mar 13, 2012 om 16:43
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Gezever altijd over die aanbiedingen die iedereen denkt mis te lopen...........
Een aanbieding is in 99% van de gevallen niets goedkoper sowieso
Ik koop vrijwel nooit in de aanbieding want de (merk) producten
die altijd in de aanbieding zijn,
die zijn zelfs met de korting nog duurder dan huis-of merkloos
en dat is net zo goed en altijd voorradig is..........
Dus als je wilt bezuinigen, of geen dief wilt zijn van je eigen portemonee dan sticker op de deur,
`geen reclametroep` en ben je in een klap verlost van al dat gedoe en geren achter die
al dan niet aanwezige `koopjes` aan.......