ha
door hansyvonne Mar 31, 2005 om 13:26
Voeding & gezondheid

Antwoord 31-03-2005

vraag ging over life-aid, volgens u kan ik de vraag stellen via "kassa@vara.nl",helaas beste Brynnar, ik kom aldoor terug op dezelfde site! alles gaat volgens mij via "kassa.vara.nl" mijn vraag,WAT NU??

274 3 Rapporteer

brynnar
door brynnar - Mar 31, 2005 om 14:01
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Het misverstand is begrijpelijk. U kunt uw vragen over de uitzendingen kwijt via e-mail aan de redactie. Helemaal onderaan de webzijde staat links naast "Privacy & Disclaimer" het e-mailadres ook vermeld. Probeert u het anders eens via deze link:

kassa@vara.nl

Er kan enige tijd overheen gaan voordat de redactie reageert, maar doorgaans krijgt u binnen enkele dagen een antwoord op uw vraag.

Groetjes,

Brynnar

freya
door freya - Mar 31, 2005 om 14:11
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Ik help het je hopen Brynnar, zelf heb ik op drie verschillende momenten een e-mail aan de redaktie gestuurd. De eerste reaktie moet ik nog krijgen! En dat is al enkele maanden geleden. (Gelukkig zit ik niet meer op hun antwoorden te wachten, maar toch.) Freya

brynnar
door brynnar - Mar 31, 2005 om 16:23
1782 Antwoorden / 27 Vragen

Ik heb één keer het genoegen mogen hebben mij persoonlijk te richten aan de readctie van Kassa, waarbij ik binnen 2 dagen netjes een antwoord ontving. Ik kan niet voor iedereen spreken uiteraard.