soepkiep
door soepkiep May 25, 2012 om 22:53
Voeding & gezondheid

Blokker heeft weer een aanbieding

ja blokker heeft weer aanbiedingen
oranje voor de voetbal
zo ook voor de hond
een shirt met hup holland hup
ik meteen na de winkel
en wat dacht je uit verkocht
heb het besteld nu
zou gister binnen komen
maar helaas was niet binnen gekomen
misschiens a.s dinsdag
is dit nu niet altijd het zelfde bij blokker
die maken de mensen blij met een dooie mus
je maakt het zeilde mee dat ze het hebben
heb ik nu alleen altijd die pech of meer mensen

1219 14 Rapporteer

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 22:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ach je hond zal er blij mee zijn.

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 22:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik woon in Amsterdam, een aanbieding is altijd wel te vinden in een van de vele Blokkers hier. Zijn er in jouw woonplaats niet meerdere Blokkers? Overigens, als ik zeker wil weten of ik niet voor niets naar de winkel ga, bel ik even van tevoren. Ook heb ik wel eens iets via de webwinkel besteld, dan weet je meteen waar je aan toe bent, natuurlijk dan wel verzendkosten betalen.

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 23:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

hahaha denk je
ik weet niet of hij 't aan wil
het is gewoon leuk om tezien
al hang je het maar voor de raam
of voor de kinderen voor de pop
het gaat mij er om dat ze het weer niet hebben
het zelfde met de kerst
aanbieding verlichting
nou ze belde me toen ook op ze zijn binnen
jammer dan de boom werd al bijna af gebrokken

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 23:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sommige aanbiedingen gaan harder dan verwacht denk ik, en het zijn soms ook lokkertjes. Maar met een beetje mazzel heb je er dus nog wel een voor het EK start.

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 23:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je hebt altijd van die gadgets die enorm hard lopen en die je aan de straatstenen niet kwijtraakt. Ik denk dat die hondenjasjes een hit zijn.

Off topic
Ik kan een positieve melding doen over blokker. (Helftheuvel Den Bosch)
Had een TV op het oog, ook helaas uitverkocht.
Ze zouden mij bellen als deze weer binnen kwam.
Niets gehoord natuurlijk....Tot de volgende aanbieding.
Werd gebeld dat er nog een 'bestelling' lag en of de TV gereserveerd moest worden.

Dus ik wil ze een warme douche geven ;-)

ve
door verwijderd - May 25, 2012 om 23:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

@abarth, dat is topservice, geef ze de zilveren KASSA bokaal (pas ingevoerd, nog niets over gelezen?)

ve
door verwijderd - May 27, 2012 om 00:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

nou heb div blokkers gebeld in de regio alles
uit verkocht
dus als het goed is lopen er heel veel hondjes met zo'n shirt met 't voetbal
iedereen gaf als antwoord: ze waren net binnen en gelijk waren we uit verkocht
nou nu wachtenwe maar weer op dinsdag of ze wat binnen krijgen

ve
door verwijderd - May 27, 2012 om 11:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Uitverkocht?
Ach, al die zielige hondjes.....

ve
door verwijderd - May 27, 2012 om 12:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat heeft die hond geluk gehad.

Vladja

ve
door verwijderd - May 27, 2012 om 12:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kan geen oranjeartikelen meer zien: Blokker, AH, C1000, Spar, Plus, Action, Lidl, Makro, Aldi, Jumbo, Mora, Beckers enzovoort.

Wees gerust, in Deutschalnd is het niet anders met 'Die Nationalmannschaft'!

ve
door verwijderd - May 27, 2012 om 12:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Voor een dwerghondje is het grappig al denk ik dat het niet prettig aan- en uittrekken is voor de hond.

Dus toch maar niet op naar de blokker.

ve
door verwijderd - May 27, 2012 om 13:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

och weet je het is maar gewoon even voor de lol
denk nou niet dat mijn hondje er de hele dag er mee loopt
dat wil ik zelf niet
daarna trek ik dat de nep hond aan en zet het voor de raam
is toch leuk

ve
door verwijderd - May 27, 2012 om 14:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nu even niet.
Zelfs met koelbandje om de nek vindt mijn dwerghond het te warm, dus worden ze bij ronde 2 en 3 kort uitgelaten.

Maar als het koeler weer is en we staan in de finale, dan is het een leuk gezicht als iedereen wat oranje spullen aan trekt. Dus ook de hond. Ik pak dan wel een oranje beessie en bind het aan hun tuig.

soepkiep schreef op zondag 27 mei 2012, 13:38: och weet je het is maar gewoon even voor de lol
denk nou niet dat mijn hondje er de hele dag er mee loopt
dat wil ik zelf niet
daarna trek ik dat de nep hond aan en zet het voor de raam
is toch leuk

ve
door verwijderd - May 27, 2012 om 14:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn maltezer kreeg alleen maar een oranje strikje. Kan helaas niet meer.
Dus soepkiep, wees blij dat je je hond nog hebt; een shirtje komt wel "weer voorbij in de winkel".