bc
door bchui Jul 25, 2013 om 19:29
Voeding & gezondheid

Bonus AH wordt vaak niet gegeven

Iedere week heb ik gedonder bij de kassa van Albert Heyn vanwege een bonuskorting die niet wordt verrekend.

Ik maak mijn lijstje n.a.v. hun website.
BIjv. vandaag wilde ik 12 Amstel Halve Liters gaan halen (max. 6 per kant)
In de winkel was nergens aangegeven dat het om een bonusartikel ging en personeel in de winkel kon mij ook niet helpen. In hun krantje konden ze de aanbieding niet terug vinden. Internet hebben ze er niet!!! (Amsterdam Cornelis Troost)
Ik heb bij thuiskomst direct de website er nog weer op nageslagen maar het staat er toch echt.
Set van 12 blikken 6.57 euro i.pv. 8.76 euro
Voor mij dus geen korting.
Zo ging het afgelopen maand met kaas, bloemkool, aardappels. Waarbij ik wel mijn korting alsnog terug kreeg bij de klantenservice.

Hoeveel klanten betalen niet gewoon de volle prijs zonder het te weten???? Dat moet om miljoenen gaan landelijk gezien. Geen wonder dat ze goede zaken doen. En bij wie kan je terecht??? Consumentenbond doet op dit gebied ook totaal geen grondig onderzoek. Bah! Ik noem het gewoon diefstal mij naar de winkel lokken om vervolgens bij de kassa de korting helemaal niet te krijgen.

2601 13 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

valerius-2
door valerius-2 - Jul 25, 2013 om 20:00
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

Bonusfolder meenemen zo dat u ze daarop kan aanspreken, die ligt ook bij de ingang van de winkel..
Zo hoort het te minste. Is het wel een orginel AH winkel?Of een die onder de vlag van AH vaart.

zoekster
door zoekster - Jul 25, 2013 om 20:59
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Uitprinten en morgen meenemen naar de winkel samen met uw bon. Vreemd, je zou verwachten dat dat in de centrale computer van AH verwerkt wordt.

xi
door xilefsim - Jul 25, 2013 om 21:04
111 Antwoorden / 1 Vragen
0

Ja, dat is natuurlijk bijzonder vervelend. Ik neem aan dat bij dit filiaal veel toeristen komen omdat je daar veel budgethotels hebt. Die klanten zullen het niet snel opmerken. Klagen kan natuurlijk gratis bij de klantenservice.

bc
door bchui - Jul 25, 2013 om 21:43
12 Antwoorden / 4 Vragen
0

Enige optie die ik heb is om de aanbieding van het beeldscherm uit te printen als bewijs. De scanners die ze in de winkel hebben gaf ook geen korting + dat het niet in hun reclamefolder stond. Maar kom op zeg ... moet ik al die moeite gaan doen om altijd mijn korting te krijgen die ze op internet beloven???

Telefoon met internet (je zou toch denken dat iemand van het personeel dat wel heeft) was in deze een uitkomst geweest.

Hebben jullie het zien staan op de albert heyn pagine, bijna helemaal onderaan de pagina (12 Amstel -> max. 6 trays per klant) Een XL Bonus aanbieding. Iemand van het personeel (en er zijn er heel wat die zich ermee hebben bemoeid) zou toch van deze aanbieding hebben moeten weten?

Overigens is het personeel altijd heel vriendelijk en begripvol, mijn woede richt zich dan ook op de hogere staf. Een bedrijfsleider zou mijn inziens wel goed op de hoogte moeten zijn, óók van de aanbiedingen van het internet.
Ik ben er een beetje klaar mee en ga wel naar Dirk v/d Broek, iets verder lopen maar daar hoef ik niet op de kleintjes te letten, want Albert Heyn doet dat duidelijk niet.

tijger1
door tijger1 - Jul 25, 2013 om 23:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Prima toch, hoeft u zich ook niet meer te ergeren.

diumenge
door diumenge - Jul 26, 2013 om 08:16
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Je zegt het zelf al, het is een XL aanbieding. Volgens de site is Amsterdam Cornelis Troost geen XL filiaal, dus hebben ze die aanbieding niet. Hadden ze wel internet gehad of je had een schermprint gehad, dan hadden je dat vast wel kunnen vertellen.

zoekster
door zoekster - Jul 26, 2013 om 08:44
10965 Antwoorden / 34 Vragen
0

Het klopt wat diumenge zegt, de XL aanbiedingen gelden alleen voor de XL winkels.

Voordeel
Bij AH XL is extra voordeel te halen. Er zijn wekelijks prijsaanbiedingen die boven op de landelijke prijsacties van Albert Heijn komen, u vindt er extra grote voordeelverpakkingen en een actiestraat met veel aantrekkelijk geprijsde producten en scherpe acties. In de AH XL Bonusfolder vindt u iedere week speciale aanbiedingen die gelden in alle AH XL-winkels.

bron

Dat verklaart dus waarom de bonusaanbieding niet in het centrale kassasysteem zit. U heeft pech.
(of naar de dichtstbijzijnde XL, dat zal dan wel die bij het museumplein worden)

bc
door bchui - Jul 31, 2013 om 17:00
12 Antwoorden / 4 Vragen
0

De verwarring is er alleen maar groter op geworden merk ik aan de reacties.
XL zou staan voor bepaalde AH winkels volgens de informatie van "zoekster".
Ikzelf zag XL staan voor extra grote aanbiedingen.

Echter van Albert Heijn een reactie ontvangen en XL staat voor online-bestellingen. De bonuskorting is dus NIET verkrijgbaar in de winkels maar alleen bij bestelling via het internet.

"Op de website www.ah.nl/bonus zie je inderdaad niet direct terug dat dit een online aanbieding is. Pas wanneer je het artikel op je boodschappenlijstje klikt, krijg je hier een melding van. Op de website www.ah.nl/appie#/appie/bonus zie je deze melding wel direct bij het artikel staan." - aldus reactie van AH

tijger1
door tijger1 - Jul 31, 2013 om 17:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

@bchui

Ik weet niet wie bij AH u dat verteld heeft, maar er zijn echt verschillende soorten winkels en ook AH XL winkels. De XL aanbiedingen zijn in die winkels geldig.

diumenge
door diumenge - Jul 31, 2013 om 19:11
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

De online (?) klantenservice weet zelf dus niet eens hoe hun bedrijf werkt... XL winkels zijn precies zoals zoekster het heeft beschreven. Geeft dus wel aan hoe verwarrend het is...

fe
door festinger - Aug 1, 2013 om 03:10
410 Antwoorden / 18 Vragen
0

Wie wenst als mens nog dergelijke kortingen te halen door ze aan te vechten. AH lacht zich rot. 1 op de duizend doet een poging en stopt snel, 1 op de 100.000 zeurt zolang dat ah toegeeft en schikt met een bloemetje. Man hou toch op. AH -top vindt dit prachtig en gratis reclame voor hun bonussysteem. AH heeft een formule die altijd werkt. En dat is status. Ook al is het duur en zijn de producten slecht getest je wenst als consument met status niet gezien te worden bij de Aldi/Lidl. exact dezelfde producten 30 % goedkoper van dezelfde kwaliteit en uit dezelfde fabrieken.

Nogmaals AH heeft goud in de handen vanwege het imago en dan win je nooit. Heb ooit de partner van de burgemeester zien inkopen bij de Aldi. Dit feit alleen al zegt alles over hoe AH succes heeft.

tot15karakters
door tot15karakters - Aug 2, 2013 om 09:35
2189 Antwoorden / 14 Vragen
0

Alleen denk ik dat een ontevreden klant omdat ze niets van XL winkels of online weten eerder elders gaat kopen...

Vele hebben een Nee Nee sticker en als je online meer kreeg dan jou eigen AH verkoopt moeten ze vooral online dat duidelijker vermelden.

Net als Lidl 4 delen heeft voor Nederland en niet elke aanbieding in het gehele land geld wat wel word aangegeven....
AH moet niet vergeten dat 1x bier aanbieding mislopen een vaste klant kan kosten die nauwelijks iets meer wil kopen en dat kost veel meer dan de korting die ze mislopen.

Kijk eens hoe duur de kleuren folders zijn en ik denk dat ze door dit lastige XL aanbiedingen niet duidelijk te maken meer klanten verliezen dan klanten kregen.

Ik weet dat ik op enkele KM een grotere AH heb maar of die ook groot genoeg is voor XL?
Ik weet het niet eens en zag het nergens op de winkel staan....

re
door reisfanaat - Oct 10, 2013 om 14:43
3 Antwoorden / 0 Vragen
0

Soms vergeten ze ook naar bonuskaart te vragen.. irritatie.. ze moeten bonus gewoon standaard doen. (maarja dan kunnen ze je niet volgen!)

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

ji
jimace - Apr 18, 2024 om 19:59
Geldzaken & recht
Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Probleem bij pakket bezorgen door DPD

Ik heb een CDi (brommer onderdeel) besteld en deze zou DPD bezorgen. Echter is de CDi nooit afgelevert alleen de verpakking zat in de brievenbus. En daar gaat het in onze ogen mis, omdat dit geen brievenbus pakket was. De afmetingen van de CDi zie foto zijn groter dan die van onze brievenbus. Wij hebben natuurlijk direct contact gehad met DPD maar zij geven de leverancier de schuld omdat het pakke ... Lees meer

na
nanada - Apr 18, 2024 om 12:32
Winkels & webshops

Apparatuur tas blijkt niet waterdicht, website zegt het is waterdicht - heb ik recht op geld terug?

Hai. Ik heb bij een winkel voor dj benodigheden [edit-red.] een tas gekocht voor dj apparatuur. Volgens de website is de tas waterdicht.

Dat was ie niet. Ik was voor werk op reis en merkte dat de tas niet water dicht is. Ik heb direct gemaild en de situatie uitgelegd.

Ik wil mijn geld terug, want dat ding functioneert niet zoals beloofd en nu doen ze er alles aan om dat dus n ... Lees meer

he
henniev - Apr 16, 2024 om 14:49
Computers & telefonie
Abonnement Red Together Vodafone

Abonnement Red Together Vodafone

Ik heb een mobiel abonnement bij Vodafone Red Together met mijn vrouw als medegebruiker genomen om buitenshuis wifi te hebben en te gebruiken. Nu kwam ik erachter dat Vodafone mijn thuisgebruik van de wifi (deze gebruik ik overig van Ziggo) de mb"s noteert en aftrekt van mijn afgesloten gb contract bij Vodafone.
Bijvoorbeeld: op 02/03/2024 heb ik om 19.23 0,01 mb gebruikt. Hoe dan? als ik en ... Lees meer