Pa
door Patiënt - Gebruiker Oct 23, 2017 om 12:23
Voeding & gezondheid

CBD wietolie, welke is nu goed?

Tijdens de uitzending hierover werd er wel vastgesteld dat er niet altijd inzat wat er op het flesje vermeld stond maar als consument kun je dat dus nooit te weten komen. Ik koop het merk Medi Hemp Raw 10% omdat dat zuiver en biologisch zou zijn. Producent: Deep Nature Project GmbH uit Duitsland.
Het zou fijn en geruststellend zijn als daar een soort 1 2 3 categorie van zou komen.

12260 9 Rapporteer

aurora1
door aurora1 - Oct 23, 2017 om 13:35
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Moet u niet bij Radar zijn?
Vraag daar om een indeling in categorieën. Ook staat de werking niet vast.
U kunt natuurlijk zelf ook via onternet informatie bij elkaar zoeken.
De werking is niet bewezen en in sommige gevallen kunt u zichzelf in de problemen helpen wegens invloed op rijden. onder invloed rijden heet dat dan en meestal ben je dan niet meer verzekerd en kun je anderen de rolstoel in helpen of nog erger.
Als u al niet weet wie wat hieover uitgezonden heeft, dus niet oplet, dan zou ik van dit spul ook maar vandaan blijven.

tenormin
door tenormin Oct 23, 2017 om 18:55
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Nu ja @aurora1, hier wil men toch ook graag de warme of koude douche uitdelen? Ik verbaas me er trouwens ook vaak over dat men niet weet naar welke NPO zender men zit te kijken. Als het nu nog de commercieelen waren. ;-))

aurora1
door aurora1 Oct 23, 2017 om 19:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ja, en wat ook een vraag. Niet aan de huisarts vragen natuurlijk. In die uitzending werd de vraag gesteld of dat spul maar niet beter op doktersrecept zou moeten. Van mij hoeft dat niet maar als je een dergelijke vraag leest op een verkeerd forum bij de verkeerde omroep dan zou ik bijna gaan twijfelen.... "Welke is nu goed", waarvoor eigenlijk? Zere voeten, hoofdpijn, oorsuizen?

sjjoppy
door sjjoppy - Oct 23, 2017 om 18:51
7181 Antwoorden / 3 Vragen

De prijs zou een bewijs moeten zijn:
Klik

tenormin
door tenormin Oct 23, 2017 om 18:57
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Poeh, duur....  Meen je dat nu echt: hoe duurder hoe beter?

Cookies
door Cookies Oct 23, 2017 om 19:08
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hoe duurder, hoe zuiverder (althans als je bij een betrouwbaar adresje koopt). Bovendien verschilt het %. Ze zijn nog duurder te vinden in de coffeeshop.

tenormin
door tenormin Oct 23, 2017 om 19:23
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Oh sorry carola, kom nooit in een coffeeshop. Heb het gelukkig niet nodig voor pijnbestrijding.

sjjoppy
door sjjoppy Oct 23, 2017 om 19:24
7181 Antwoorden / 3 Vragen

De verzendkosten komen er nog bij.

Cookies
door Cookies Oct 23, 2017 om 19:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Tenormin, dat dacht ik al, vandaar dat ik het even meld. Het helpt trouwens niet alleen tegen pijn.

aurora1
door aurora1 - Oct 23, 2017 om 18:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen

En welke harttabletten zijn goed?

Nog een prijs: https://www.biovoorjou.nl/cbd-olie-10-30-ml-medihemp-raw.html

gerbera
door gerbera - Oct 23, 2017 om 21:59
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Het zou fijn en geruststellend zijn als daar een soort 1 2 3 categorie van zou komen
Die is er ook, kijk maar op de site;
categorie 1- € 67,50
categorie 2- € 94,50
categorie 3- € 256,95

boppe1943
door boppe1943 - Oct 28, 2017 om 17:21
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Van CBD wietolie wordt men niet high of stoned. Wel van wietolie THC, maar dat is niet te koop. Wel de ingrediënten om het spul zelf thuis te bereiden. Of het spul werkt is maar zeer de vraag.

su
door suzanvde Apr 25, 2018 om 13:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Of dat een absolute waarheid is vraag ik mij ook af (niet stoned/ of high), er bestaan erg veel verschillende producenten (er is idd een onderzoek geweest, waar aangetoond werd dat de werking per merk uiteenloopt, tot zelfs nihil effect is sommige gevallen: onthutsend), mogelijk glippen er af en toe toch 'thc' stoffen door? Ik weet natuurlijk niet hoe het verwerkingsproces verloopt. Ik heb zelf verschillende merken uitgeprobeerd en bij de laatste (de cbd drogist) voelde ik mij 's avonds soms 'soezig' worden (dit ging om de 5% variant, vrij licht dus). Kan het niet onaangenaam noemen, maar het viel me wel op.

aurora1
door aurora1 - Oct 28, 2017 om 22:48
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@biovoorjou, dus u grijpt deze kans aan om te spammen, reclame voor uzelf te maken?
Niet doen want dat is hier niet toegestaan zoals in de spelregels staat. Maar die heeft u vast niet gelezen.
Overigens is het doorgaans anti-reclame voor degenen die hier proberen reclame voor zichzelf te maken en klanten te werven.
Verder lijkt u niet te weten dat de werking niet wetenschappelijk bewezen is, de gevolgen van gebruik op langere termijn, de samenstelling enz. niet duidelijk. Daar is geen controle op.

De uitzending die deze vragen teweeg brachten van topicstarter: https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/02-10-2017/wietolie-een-wondermiddel/

door 1953tonlil - Nov 22, 2017 om 10:10
7 Antwoorden / 7 Vragen

wie heeft ervaring met cbd-olie en hielspoor.

gerbera
door gerbera Nov 22, 2017 om 10:55
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Klik even op de rode link van het bericht hierboven, gaat er een wereld voor u open.

tijger1
door tijger1 Nov 22, 2017 om 11:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ga naar een podotherapeut.

costnix
door costnix Nov 22, 2017 om 17:07
2874 Antwoorden / 1 Vragen

De hielspoor gaat er niet door weg. Hooguit zal u er onverschillig over zijn door de eventuele THC die erin zit.

aurora1
door aurora1 - Nov 22, 2017 om 15:48
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@1953tonlil, u breekt in op de vraag van een ander en dat is verre van netjes.
Verder lijkt u de hier gegeven reacties niet te lezen. Toch maar doen, en vraag anders aan uw huisarts of op een forum dat zich bezig houdt met hielspoor.
U kunt natuurlijk ook op internet zoeken naar deze ervaringen of waarvoot dat spul gebruikt wordt.