Chantal1993
door Chantal1993 Aug 6, 2018 om 17:09
Voeding & gezondheid

Cdc best

Ik ben 1 jaar geleden geholpen bij angstkliniek cdc voor inplantaten.
Deze ingreep is niet gelopen zoals die moest lopen ik had blijkbaar een ontsteking die ze duidelijk konden zien en ze hebben mij gewoon open gelegt om de inplantaten te plaatsen dus de verdoving werkt dan niet zo veel pijn er aan gehad nu loop ik met een los gebit rond en pijn het ziekenhuis wilt mij helpen maar heeft het gereedschap er niet voor die zou het cdc over moeten dragen aan het ziekenhuis hier mee gaan ze niet mee werken ik word namelijk met nacose verder behandelt vanwege de angst die ik er aan over heb gehouden mijn vraag is dus wat kan ik er aan doen zodat het cdc mee gaat werken aan de overdracht aan het ziekenhuis het gaat namelijk over tandarts praktijk cdc in best mvg mvr van rooij

3329 9 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 6, 2018 om 17:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Overdracht van gereedschap? Wat het ziekenhuis niet zou hebben? Bent u niet abuis?

Chantal1993
door Chantal1993 Aug 6, 2018 om 17:42
Antwoorden / 1 Vragen

Als het ziekenhuis niet werkt met dat soort inplantaten kunnen ze me niet helpen alleen als het cdc het door geeft aan het ziekenhuis vrij logisch noem ik dat

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 6, 2018 om 17:28
7155 Antwoorden / 3 Vragen

Hopelijk wordt uw vraag beantwoord als u deze via een formulier stelt.
Het CDC tandzorg zou het benodigde materiaal b.v. kunnen uitlenen.
https://www.cdctandzorg.nl/contact/

wi
door wilhelmina59 - Aug 6, 2018 om 17:39
507 Antwoorden / 0 Vragen

Bedoeld u met de apparaten de foto's en het behandelplan??
De maten van de implantaten,foto's, oid.
De einige optie zou zijn dat de kaakchirurg van het ziekenhuis een verzoek indiend bij CDC voor overdracht van het behandelplan.
[edit-red.]

Chantal1993
door Chantal1993 Aug 6, 2018 om 17:46
Antwoorden / 1 Vragen

Ik bedoel de spullen om mijn inplantaten vrij te leggen is nog al een ingreep het is zo dat zelfs het ziekenhuis het niet voor elkaar krijgt het cdc werkt niet mee in geen een optie ziekenhuis is er druk mee bezig maar kan niet meer doen als ze al doen maar als mijn vraag te moeiliijk is haal ik em er van af

ma
door marnix1 Aug 6, 2018 om 17:55
256 Antwoorden / 22 Vragen

Wilhelmina, wat buitengewoon belerend naar iemand die in de ellende zit!
Overigens:
BedoelT, enige, indienT.

marita5
door marita5 Aug 6, 2018 om 18:50
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@wilhelmina59 , zeker nooit van beleefdheid gehoord ? ik kan de vraag duidelijk lezen , geen enkel probleem . doorscrollen was beter geweest i.p.v. vervelende opmerkingen te plaatsen .

tenormin
door tenormin Aug 6, 2018 om 18:56
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@wilhelmina59. Ik kan de vraag ook gewoon lezen. Wat ik alleen niet begrijp gaat over "gereedschap". Maar daar zal het ziekenhuis het wel over gehad hebben, ik heb daar geen kennis van.

marita5
door marita5 Aug 6, 2018 om 19:03
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@tenormin , ik weet ook niet wat Ts bedoelt met gereedschap , maar dat wil niet zeggen dat je Ts dan maar letterlijk en figuurlijk de grond moet inboren met vervelende opmerkingen , ik kan alleen maar doorverwijzen naar Tandheelkundig Informatie Punt ..

Tr
door Trostomaat Aug 7, 2018 om 00:18
239 Antwoorden / Vragen

@maritas, ' maar dat wil niet zeggen dat je Ts dan maar letterlijk en figuurlijk de grond moet inboren met vervelende opmerkingen '.
Overdrijven is ook een kunst.  Ik vind uw opmerking vele malen vervelender, en omdat ie niet klopt, bent u degene die een ander hier de grond inboort. Jammer.
Het komt inderdaad wat belerend over, zo'n hele tekst herschrijven, wat wllhelmina59 doet, maar de intenties zijn overduidelijk goed en ik waardeer in ieder geval de hulpvaardigheid die ik zie in het leesbaar neerzetten van het verhaal. Niet zo negatief, maritas.

tenormin
door tenormin Aug 7, 2018 om 00:40
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@trostomaat, je gaat geen mede forumlid aanspreken over al dan niet hulpvaardigheid. @wilhelima was niet hulpvaardig, hele tekst eerst plaatsen van de TS. En @marita5 (geen maritas) boort nooit iemand de grond in.  Het topic van de TS is werkelijk moeilijk om te beantwoorden, hoe graag we ook advies willen geven.

marita5
door marita5 Aug 7, 2018 om 09:55
11494 Antwoorden / 15 Vragen

@tenormin , de redactie heeft de ( overgeschreven ) bijdrage van @wilhelmina59 verwijderd , maar goed ook . Wat @trostomaat schrijft kunt u negeren boeit mij niet, . Wederom een nutteloze reactie van @trostomaat op een ander en OT , maar zelf geen bijdrage leveren , word vaste prik .

Tr
door Trostomaat Aug 8, 2018 om 20:56
239 Antwoorden / Vragen

@maritas, het lukt mij nog steeds niet u hier in te halen voor wat betreft 'reageren op een ander' en 'OT'. Tel u eigen bijdragen eens na.

tenormin
door tenormin - Aug 6, 2018 om 17:55
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@chantal1993, laat de vraag maar staan. Het is een ietsie pietie onduidelijk wat u bedoelt maar misschien komt er nog een antwoord van iemand die wel weet wat u bedoelt. Implantaten en gereedschap: ik weet het echt niet. Heeft het ziekenhuis dan niet een eigen systeem en "gereedschap"?

marita5
door marita5 - Aug 6, 2018 om 18:47
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Chantal1993 ,

Vervelende en pijnlijke situatie , laat de vraag maar staan ,  opmerkingen van @wilhelmina59 kunt u negeren , heeft u niks aan ..

Neem eens contact op met Tandheelkundig Informatie Punt .

2 Vraag advies van het Tandheeldkundig Informatie Punt

Als u er samen niet uitkomt of u wilt uw klacht met een onafhankelijke partij bespreken, kunt u telefonisch informatie inwinnen bij het

Tandheelkundig Informatie Punt (TIP)

telefoonnummer 0900 20 25 012, € 0,90 per gesprek.

Het TIP is opgericht door de KNMT. De TIP-medewerker kan met u meedenken hoe u het beste met uw tandarts in gesprek kunt gaan en geeft u hiervoor tips en handvatten. Het Tandheelkundig Informatie Punt kan ook voor u nakijken of uw tandarts is aangesloten bij de klachtenregeling van de KNMT.

Voor verdere informatie , klik op de rode regel .

https://www.knmt.nl/voor-patienten/help-ik-heb-een-klacht

panter22
door panter22 - Aug 6, 2018 om 19:35
6599 Antwoorden / Vragen

Begrijp ik je vraag zo goed?
Je bent naar die angstkliniek geweest en zou daar een kunstgebit op implantaten krijgen.
Die implantaten zitten al in je kaak, maar die moeten nog vastgeschroefd worden aan het kunstgebit.
Over die implantaten zit vel en daar moet een gaatje in geboord worden voordat de implantaten aan het kunstgebit kunnen worden vastgeschroefd.
Dat durf je niet meer. Dat kan wel onder narcose, maar in je ziekenhuis werkt geen kaakchirug met de specialisatie implantologie, dus die heeft de apparatuur niet.
Er zijn genoeg kaakchirurgen die dat wel kunnen.
Zou je daar niet naar toe kunnen gaan?
https://www.zorgkaartnederland.nl/kaakchirurg/implantologie

tijger1
door tijger1 Aug 6, 2018 om 21:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Implantaten worden niet vastgeschroefd aan een kunstgebit.

Op die implantaten komt een soort dwarsligger, nadat de implantaten goed vastzitten, na een maand of twee.

En in de prothese zit een soort klem die over die dwarsligger klikt. Daarom heeft het ook wel een klikgebit.

Maar aan de verdere behandeling komt geen pijn meer te pas. Op die implantaten zitten al dopjes dus er hoeft helemaal niet meer geboord te worden.

Maar als het ziekenhuis met andere implantaten werkt en andere dwarsliggers, ja dan gaat het daar niet.

tijger1
door tijger1 - Aug 6, 2018 om 23:53
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat bedoelt u met “vrij leggen van de implantaten”? Normaal gesproken zitten daar al dopjes op.

panter22
door panter22 Aug 7, 2018 om 08:07
6599 Antwoorden / Vragen

Als er te weinig bot in de kaak over is , dan blijft het implantaat niet zitten. Er wordt kunstbot bij geplaatst en de kaakhuid wordt over het inplantaat  voorzien van  een klein dopje, gehecht.
Als het implantaat voldoende vastgegroeid is, dan wordt het dopje opgezocht en met een klein boortje of sneetje.
Dopje wordt er afgeschroefd.Dan komt het uiteindelijke dopje er op.
Je wordt verdoofd, binnen 5 minuten gepiept. Na de verdoving voel je er niets van. Je hoeft geen pijstillers te nemen. Niets.

panter22
door panter22 - Aug 8, 2018 om 08:29
6599 Antwoorden / Vragen

Dat klikgebit krijg je niet zonder toestemming van de zorgverzekeraar.
Dat gebit heb je  nu al in de mond en zal intussen al betaald zijn.
Je kunt beter eerst overleggen met de zorgverzekeraar of het plan wat je nu hebt, wel vergoed wordt.