kamphuysen
door kamphuysen Aug 29, 2011 om 12:47
Voeding & gezondheid

Dating sites Betrouwbaar?

Welke namen van Dating en andere ''zgn"" sites zijn Betrouwbaar en Welke namen van dat soort sites niet?
Het schijnt dat er veel geld in om gaat, mensen betalen grif en komen van een koude kop thee thuis. Wie heeft slechte en wie heeft heel erg slechte ervaringen.

38342 19 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 29, 2011 om 13:13
0 Antwoorden / 0 Vragen

Deze is gratis en met echte mensen ipv nepprofielen
wat wel veel gehoorde klacht is bij de betaalsites: Klik Hier

ve
door verwijderd - Aug 29, 2011 om 13:22
0 Antwoorden / 0 Vragen

Relatieplanet is betrouwbaar. Lexa ook. Je moet er wel rekening mee houden dat er ook rotte appels tussen de ingeschreven mensen zitten. Daar kan een website ook niets aan doen.

ve
door verwijderd - Aug 29, 2011 om 14:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Een aantal websites verlengen automatisch je abo met een incasso. Vooral Lexa is zeer onbetrouwbaar (sorry Marieke!): profielen die plots veranderen, en vooral je wordt binnengehaald met een lokkertje, maar de onopgemerkte verlenging kost bakken met geld!

Lees dit anders maar even door!

ve
door verwijderd - Sep 4, 2011 om 09:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste kamphuysen,

zoals hier boven al beschreven staat zijn er een aantal gratis en een aantal betalende datingssites. ik ken echter 2 gratis datings site's als Paiq en Nextlover
biede gratis maar kijk uit er zitten veel rotte appels op die 2 site's vooral onder de jongeren is die populair maar er zitten daar echt rotte appels tussen jammer genoeg. maar dat heb je ook op betaalbare datingssites maar dan al een stuk minder.lexa is in mijn ogen ook onbetrouwbaar. ik zou zeggen ga gewoon de stad in ga naar plekken toe waar mensen rondlopen dan kun je zien of ze wel of niet echt zijn want er zijn er zelfs die andere foto's en andere leeftijd plaasten om zo bij een bepaalde doelgroep die hun voor ogen hebben binnen te halen.

Mvg Robtien

ve
door verwijderd - Sep 7, 2011 om 11:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste deinert, Robtien en andere lezers,

We vinden het vervelend om te lezen dat jullie Lexa.nl negatief hebben ervaren. Wanneer je het idee hebt dat een profiel fake is, dan willen we dat graag weten zodat we daar actie op kunnen ondernemen. Ons Customer Care team kan dit opsporen zodra hier melding van is gemaakt.

We willen je dan ook vragen om contact met ons op te nemen middels het gratis nummer 0800-3503500. Onze medewerkers zijn van maandag t/m zaterdag van 9.30-17.00u bereikbaar voor alle vragen en helpen je graag verder.

Hopelijk horen we snel van je zodat we dit kunnen oplossen!

Hartelijke groeten,

Lexa.nl
Customer Care team

ve
door verwijderd - Oct 19, 2011 om 18:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,ikweet dat er veel site zijn waar veel geld aan verdiend word.ik heb in het verleden veel gedate die gratis waren zo als. Badoo en ga zo maar .je zou zelf moeten kijken wat een goeden site is.maar vaak is het gewoon geldklopperij.
Met vriendelijke groet rechtdoorzee

ve
door verwijderd - Oct 19, 2011 om 19:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb er ook eens een geprobeert maar ben snel gestopt wat is n.l. de geldklopperij? Als je dus reactie's hebt gekregen en je wil ze verwijderen moet je eerst betalen voor elke reactie. Dus gratis met een toetje.

ve
door verwijderd - Mar 29, 2012 om 20:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je heb er ook serieuze mensen tussen maar ook van die panekoeken.
Die zich voorschrijven als een sporter en jonge gozer en ineens heb je een oude man voor je ofzo haha.
Maar even serieus ik denk dan je beter gewoon iemand persoonlijk kan ontmoeten.
En de tijd van princen en princessen vinden op witte paarden is ook voorbij.
Een relatie site is niet altheid 100% betrouwbaar en om er dan ook aan te betalen?
Na dank kan er nog andere leuke dingen mee doen.

ve
door verwijderd - Mar 30, 2012 om 00:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hé jb1986

Probeer jij alle topics die al maanden oud zijn nieuw leven in te pompen, of duurt het gewoon heel erg lang voordat jij iets te zeggen hebt?

ve
door verwijderd - Mar 30, 2012 om 01:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zolang datingssites genoeg geld maken te adverteren op nationale tv en radio lijkt het mij dat het hen meer gaat geld te maken dan daadwerkelijk mensen met een simpele vraag en aanbod site te helpen..Vertrouw ik dat? Vertrouwd u dat ?

ve
door verwijderd - Mar 30, 2012 om 05:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Winterpeen of man?
Ik heb mijn gister pas ingeschreven voor kassa beantwoord dat je vraag.
En als ik dingen leuk vind dan reageer ik oude of nieuwe toppic.
Dat doe jij toch ook je schijn ook interessen in oude toppics te hebben.
Helemaal met mensen afzeuren maar daar ben je ook vrij in.
Er staan geen regels dat je niet mag reageren op oude toppics en nieuwe toch?

ve
door verwijderd - Mar 30, 2012 om 10:48
0 Antwoorden / 0 Vragen

jb1986 schreef op vrijdag 30 mrt 2012, 05:52:
Er staan geen regels dat je niet mag reageren op oude toppics en nieuwe toch?

Nee, maar irritant (en meestal ook totaal irrelevant) is het wel, want dan staan die oude topics weer bij 'recente vragen' en recent kun je dit topic bepaald niet noemen.

ve
door verwijderd - Mar 30, 2012 om 10:51
0 Antwoorden / 0 Vragen

nee stop met zaaien..

ve
door verwijderd - Mar 30, 2012 om 14:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Als jullie het irritant vinden dan lezen jullie het niet.
Isnie mijn probleem als ik iets irri of nie fijn vin kom ik er niet eens.
Of besteed ik er geen aandacht aan.

ve
door verwijderd - Sep 18, 2013 om 01:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik betaal liever niet, er zijn zat sites waar gratis daten mogelijk is

ve
door verwijderd - Sep 2, 2015 om 15:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Goedendag,

Ik ben het er helemaal mee eens dat sites niet erg transparant zijn en dat je totaal geen idee hebt welke datingsite betrouwbaar is. Er is wel een prijs wat elk jaar wordt uitgereikt voor meest betrouwbare datingsite maar volgens mij doen lang niet alle sites daar aan mee. Wel las ik hier vandaag een artikel over betrouwbare datingsites. Nuttige informatie waar je op moet letten en welke sites je het beste kunt kiezen. Denk dat iedereen hier wel wat aan heeft. Mijn advies is goed te letten op de kosten en de mogelijkheden. Als je erachter komt dat je een duur lidmaatschap moet betalen kijk dan eerst wat de website te bieden heeft. Neem bijvoorbeeld een proefperiode of probeer eerst een maand gratis uit.

Groeten Robin

ve
door verwijderd - Sep 2, 2015 om 16:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi.

Heb (ergens) gelezen dat dating sites de mail lezen van de leden,
Als het lijkt dat er een romance zou kunnen opbloeien zijn beide partijen oneens onbereikbaar.

Het is namelijk helemaal niet de bedoeling dat er relaties ontstaan.
Je moet eeuwig daten en blijven betalen, dat is de insteek.
Dus datingsites betrouwbaar?
Niet dus, het regent klachten al jarenlang. Lexa is wel kampioen klachten, toch wordt het nog aanbevolen ook. Sommigen lezen blijkbaar nooit recensies

Betalen voor een kans op een relatie? Niet doen.
Maar gratis is altijd goed.

ve
door verwijderd - Sep 2, 2015 om 16:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

rboer84 schreef op woensdag 2 sep 2015, 15:18: Goedendag,

Ik ben het er helemaal mee eens dat sites niet erg transparant zijn en dat je totaal geen idee hebt welke datingsite betrouwbaar is. Er is wel een prijs wat elk jaar wordt uitgereikt voor meest betrouwbare datingsite maar volgens mij doen lang niet alle sites daar aan mee.

Logisch, de "winnaar" is altijd de organisator, of de best betalende ondernemer.
Zaken zijn zaken.

ve
door verwijderd - Sep 2, 2015 om 16:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

Winnaars van testjes of ergens de beste in zijn?

Geloof er helemaal niks meer van.
Elke test uit commerciele motieven is altijd onbetrouwbaar.
Er zal er best wel eentje zijn die klopt, maar het merendeel van de zogenaamde winnaars is het organiserende bedrijf of diegene die het meeste schuift.

Te veel kaf maakt ook het goede koren onbruikbaar.