Be
door Belletje006 Aug 13, 2017 om 18:18
Voeding & gezondheid

Detoxactief

Op 2 juni op fb iets ingevuld van detoxactief wilde de prijs weten. Werd gelijk factuur aangemaakt kon niet eens prijs zien. Op 5 juni kreeg ik factuur per mail van Billink iov Detoxactief. Gelijk alles geannuleerd. Volgens detoxactief was het al verzonden maar dit was leugen nr. 1 want kreeg het pas veel later binnen. Aangegeven dat ik hier niet mee akkoord was en nergens voor ga betalen, pakketje weer op post gedaan gelijk zelfde dag van ontvangst, met retour afzender erop. Nu beweren ze dat het niet op tijd retour gestuurd is binnen 14 dgn. 2e leugen. Ze sturen aanmaningen nu zelfs brief van incassoburo terwijl ik mij aan alle voorwaarden heb gehouden en zelfs ook geen producten meer heb. Vind dit echt belachelijk, zijn er meer mensen die ook al brief van incassoburo hebben gehad terwijl ze alles retour gestuurd hebben, en wat hebben jullie verder ermee gedaan.

4250 19 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 13, 2017 om 18:28
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Er is al eerder een vraag over Detoxactief gesteld, hier kunt u de antwoorden lezen:
https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/voeding-gezondheid/kent-iemand-het-afslankproduct-detoxactief

Be
door Belletje006 Aug 13, 2017 om 20:47
5 Antwoorden / 1 Vragen

Ja had al wat gezien, maar lees nergens iets over dat incassoburo. Ze zorgen wel dat je het op dagen binnen krijgt ook Billink zoals zaterdag dat je niet gelijk kan bellen. Billink verwijst je alleen maar door naar detoxactief terwijl we daar ook alle mails van detoxactief en de leugens naar doorgestuurd hebben. En detoxactief is telefonisch niet bereikbaar schreven ze in mail gisteren, nee durven hun ongelijk niet toe te geven. Beginnen ook te denken dat Billink en Detoxactief een bedrijf is.

sjjoppy
door sjjoppy Aug 13, 2017 om 21:42
7179 Antwoorden / 3 Vragen

U hebt niets besteld en het pakketje op tijd geroutineerd, u hebt dat ook aangegeven dus laat u niet bang maken door een incassobureau. Niet besteld: geef geen geld.
https://www.consuwijzer.nl/thema/ongevraagde-vervolgzendingen-niet-besteld-geef-geen-geld

Be
door Belletje006 Aug 13, 2017 om 22:27
5 Antwoorden / 1 Vragen

Nee geef absoluut geen geld.

sjjoppy
door sjjoppy Aug 14, 2017 om 07:55
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Billink is een soort after pay bedrijf die door sommige webshops wordt ingeschakeld.
https://www.billink.nl/webwinkels

tijger1
door tijger1 - Aug 13, 2017 om 19:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Uiteraard werkt die rotzooi niet.

Maar u vermeldt dan al uw gegevens om een prijs te zien?

Zou die onzin verder maar negeren. In het vervolg niet meer zomaar uw gegevens verstrekken.

Be
door Belletje006 Aug 13, 2017 om 20:53
5 Antwoorden / 1 Vragen

Wilde alleen maar kijken is zowieso abnormaal dat dan gelijk factuur aangemaakt word. En moest eerst gegevens invullen voordat ik volgens de site de prijs kon zien. Uiteraard doe ik dit nooit meer maar weet u vantevoren dat hun zich nergens aanhouden en alleen maar leugens verspreiden.

tijger1
door tijger1 Aug 13, 2017 om 20:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja, dat weet ik van tevoren, is uitgebreid bekend. En dan heet ik maar even Pietje Puk.

Be
door Belletje006 Aug 13, 2017 om 21:15
5 Antwoorden / 1 Vragen

Nou dan ben jij slim, maar ik stel een vraag hoef geen commentaar.

costnix
door costnix Aug 14, 2017 om 10:04
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@belletje006: Wilt wel beleefd blijven! Wij vragen niet om scheldpartijen! U moet boos zijn op uzelf!

Be
door Belletje006 Aug 14, 2017 om 11:14
5 Antwoorden / 1 Vragen

Ik blijf beleefd vraag toch niet om commentaar, ik scheld hier niet hoor. Zeg alleen wat ik vind van het antwoord van Pietje Puk, heeft niets met schelden of boos zijn te maken.

Ge
door Genee Sep 17, 2017 om 08:43
1509 Antwoorden / 1 Vragen

@belletje006
@tijger1 bedoelt het goed hoor.
Waarom vult u geen verzonnen naam en adres in.
Eigen naam en adres moet je nooit doen als je niet wilt bestellen, wanneer er een e-mail adres gevraagd wordt fantaseer ik maar wat.

ja
door janf43 - Aug 13, 2017 om 20:44
733 Antwoorden / 0 Vragen

U beschikt uiteraard over het bewijs dat u het pakketje op tijd heeft terug gestuurd. Of bent u dat ook kwijt? Hoe kwam DetoxActief aan uw adres?

Be
door Belletje006 Aug 13, 2017 om 20:50
5 Antwoorden / 1 Vragen

Nee ben niets kwijtgeraakt zoals ik hierboven al schreef heb ik hun duidelijk laten weten nergens voor te betalen ook niet voor retourzending omdat ze ondanks annulering toch opgestuurd hebben. Heb met grote letters op het pakje gezet retour afzender deze dezelfde dag van ontvangst weer op brievenbus gedaan.

ja
door janf43 Aug 13, 2017 om 22:29
733 Antwoorden / 0 Vragen

U heeft dus geen bewijs van terugzenden. Daarvoor had u het pakket op het postkantoor moeten afgeven en een ontvangstbewijs moeten vragen. U kunt niets bewijzen en zult dus moeten betalen. Reken er maar op dat zij het bewijs van uw bestelling wel hebben en dat bij een eventuele rechtszaak zullen gebruiken.

Be
door Belletje006 Aug 14, 2017 om 11:13
5 Antwoorden / 1 Vragen

Dhl heeft ook geen handtekening van mij dus Detoxactief ook niet. En ze hebben zelf al toegegeven in mail dat ze het pakketje ontvangen hebben dus betaal absoluut niets. Heb hun meerdere malen in mail laten weten omdat ik tijdig geannuleerd heb ook niet voor retourzending te gaan betalen. Ik heb ook alle mails en bewijzen dus als het op een rechtszaak aankomt zoals rechtsbijstand mij eerder al mailde hebben hun geen poot om op te staan.

sjjoppy
door sjjoppy Aug 14, 2017 om 11:21
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Juist omdat zij geen poot om op te staan hebben zal het niet tot een rechtzaak komen, ze kijken wel uit.

ja
door janf43 Aug 14, 2017 om 20:13
733 Antwoorden / 0 Vragen

@Belletje006
Als u toch al weet hoe u het gaat aanpakken, waarom vraagt u dan om de mening van anderen?

panter22
door panter22 Aug 15, 2017 om 09:59
6599 Antwoorden / Vragen

Geen vertrouwen in het advies van de rechtsbijstand.

Be
door Belletje006 Aug 17, 2017 om 20:49
5 Antwoorden / 1 Vragen

@janf43 @panter22 Jawel wel vertrouwen maar heb dit enkel en alleen erop gezet om andere mensen ook te waarschuwen voor Detoxactief, en of er meer zijn die ook al incassoburo op hun dak hebben gehad.

Cookies
door Cookies - Aug 13, 2017 om 21:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als je googelt zie je dat veel mensen er nog steeds intrappen.  Het is heel simpel:  niet meer bellen, mailen en zeker niet betalen. Een incassobureau kan alleen maar dreigen, meer niet. Negeren die gasten.

En lees vooral de link van @sjoppie van 21.42 uur.

tijger1
door tijger1 - Aug 13, 2017 om 22:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U kunt wel pissig reageren, maar het enige juiste advies is, negeren en verder nergens meer op reageren.

Heel simpel. En in het vervolg geen gegevens meer verstrekken om iets te weten te komen. Ook heel simpel.

Be
door Belletje006 Aug 14, 2017 om 11:09
5 Antwoorden / 1 Vragen

Ja allemaal simpel als ik alles van tevoren wist. Heb hier ook van geleerd en zal zoiets ook niet meer doen, maar dacht dit was om te vragen of iemand ook ervaring had met Detoxactief maar krijg ook veel ongevraagd advies wat ik zelf ook allemaal wel weet.

tijger1
door tijger1 - Aug 14, 2017 om 11:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Als u alles al weet, hoeft u hier niets te vragen.

Elk bedrijf, waar u eerst uw gegevens moet vermelden voordat u iets kunt zien, moet u ver van wegblijven.

Be
door Belletje006 Aug 14, 2017 om 11:38
5 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb daarboven een vraag gesteld en niet over wat u nu schrijft. En ik zeg niet dat ik alles al weet zeg alleen dat ik hierboven een doodnormale vraag stel en geen commentaar hoef over wat wel en wat niet, wil alleen weten of er meer zijn die ook al incassoburo op hun dak hebben gehad. En daarover zie ik geen antwoord.

tijger1
door tijger1 - Aug 14, 2017 om 12:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen
Be
door Belletje006 Aug 14, 2017 om 16:42
5 Antwoorden / 1 Vragen

Hier heb ik ook al klacht op staan. Bedankt.

Be
door Belletje006 - Aug 21, 2017 om 17:44
5 Antwoorden / 1 Vragen

Vandaag weer mail ontvangen van CIB het incassoburo. Na de eerste brief gelijk contact opgenomen, moesten bezwaar maken, dit gelijk gedaan met alle mails erbij, komen ze vandaag toch weer met het antwoord wat Detoxactief geeft. Dus trek hieruit mijn conclussie dat ze mijn bezwaar en alle bewijzen niet hebben doorgelezen. Lees op andere sites zelfde verhaal alles retour gestuurd en dat Detoxactief toch mensen willen laten betalen voor iets wat niet meer in bezit is. Kan er niet iets tegen dat bedrijf gedaan worden.

Be
door Belletje006 - Sep 17, 2017 om 08:09
5 Antwoorden / 1 Vragen

Tot mijn grote verbazing kreeg ik gisteren een brief van DirectPay iov Billink aangaande Detoxactief. B l ijkbaar heeft CIB zich teruggetrokken en begint het hele riedeltje weer opnieuw. Zijn er meer mensen die nu wat van DirectPay hebben ontvangen. En nee ik hoef geen commentaar stel een vraag.

Ge
door Genee Sep 17, 2017 om 08:49
1509 Antwoorden / 1 Vragen

U moet helemaal niets meer doen.
Brieven, niet meer lezen, zolang u reageert, krijgt u weer aanmaningen.
Denkt u nu werkelijk dat ze u voor de rechter gaan slepen?
Waarom zoveel moeite doen als het zo makkelijk kan?

Be
door Belletje006 Sep 20, 2017 om 19:00
5 Antwoorden / 1 Vragen

Mail ontvangen van DirectPay zaak is gesloten ik stond volledig in mijn recht.

marita5
door marita5 - Sep 17, 2017 om 08:18
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Belletje006 ,

Hoe is het afgelopen met de aanmelding bij BOOS ?

DOOR BELLETJE006 - 30 AUG. 2017 OM 18:21
2 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

CIB geeft alleen maar de leugens van Detoxactief door. Ook ik moest bezwaar maken van CIB dit gedaan alles door gemaild, vervolgens sturen ze week erop weer aanmaning. Hebben gewoon niets gedaan met alles wat ik door gemaild heb. Vandaag kreeg ik de vraag om mee te doen met BOOS die gaan dan naar het bedrijf toe .Hoe meer aanmeldingen hoe sterker iedereen staat. Dus als je er ook aan mee wil doen, laat maar weten, er moet toch iets te doen zijn tegen Detoxactief.

Lees ook deze klacht , klik op de rode regels .

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/detoxactief/klachten/oplichting/details?complaintId=ae5d85ae-8083-4318-a606-627afc3e3200

Neem eens contact op met consuwijzer .

https://www.consuwijzer.nl/contact

Be
door Belletje006 Sep 17, 2017 om 17:19
5 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo Maritas,

Daar heb ik nog niets over gehoord omdat diegene die daar mee bezig is vakantie had.

marita5
door marita5 Sep 17, 2017 om 18:08
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@belletje006 , dien een klacht in bij consuwijzer .

Be
door Belletje006 Sep 18, 2017 om 07:17
5 Antwoorden / 1 Vragen

@Maritas daar heb ik al klacht ingediend.
Maar omdat ik niets meer. hoorde hoefde ik verder niets te doen, nu omdat ze weer.  opnieuw gaan beginnen ga ik met consuwijzer ook weer contact opnemen.

marita5
door marita5 Sep 18, 2017 om 07:27
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@belletje006 , dat is het beste wat u kunt doen .

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 17, 2017 om 08:45
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Ben deze vraag tegengekomen waarin ook DirectPay voorkomt. Er staan vast wel voor u nuttige antwoorden bij.
KLIK

Be
door Belletje006 Sep 17, 2017 om 20:29
5 Antwoorden / 1 Vragen

Dank u

sjjoppy
door sjjoppy Sep 17, 2017 om 20:30
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Graag gedaan.

Cookies
door Cookies - Sep 17, 2017 om 08:48
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee, nu niets ontvangen van DirectPay.

DOOR BELLETJE006 - 17 SEP. 2017 OM 08:09
2 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Tot mijn grote verbazing kreeg ik gisteren een brief van DirectPay iov Billink aangaande Detoxactief. B l ijkbaar heeft CIB zich teruggetrokken en begint het hele riedeltje weer opnieuw. Zijn er meer mensen die nu wat van DirectPay hebben ontvangen. En nee ik hoef geen commentaar stel een vraag.

tijger1
door tijger1 - Sep 17, 2017 om 09:16
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nou, dan maar een simpel antwoord op uw vraag. Ik heb niets ontvangen van DirectPay.

Cookies
door Cookies Sep 17, 2017 om 09:30
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ook NU niet? Dat was de vraag namelijk.;-))

tijger1
door tijger1 Sep 17, 2017 om 09:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee, nu niet en nooit niet.:-))

tijger1
door tijger1 Sep 17, 2017 om 09:36
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ook Pietje Puk heeft nu niets gehad. :-))

Be
door Belletje006 Sep 17, 2017 om 17:17
5 Antwoorden / 1 Vragen

Wauw grappig @tijger1 je hebt zeker niets te doen.

tijger1
door tijger1 Sep 17, 2017 om 17:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@ belletje06. Blijkbaar heb u niets te doen. Hoe vaak is u nou al niet geadviseerd nergens op te reageren? En wat is er voor verschil of anderen ja dan nee iets van Direct Pay ontvangen hebben?
Wilt u soms een leger vormen met al die sufferds die die zooi (niet) bestellen maar wel toegestuurd krijgen, en dan gezamenlijk optrekken naar Detox?

panter22
door panter22 Sep 17, 2017 om 21:24
6599 Antwoorden / Vragen

Ja, met het programma BOOS. Ik ben benieuwd.

Be
door Belletje006 Sep 18, 2017 om 07:25
5 Antwoorden / 1 Vragen

@tijger1 en @panter22 blijkbaar kunnen. jullie niet. lezen blijf hier dan lekker weg ga anderen lastig vallen, ik heb. al. geschreven. hoef geen. commentaar en. mag toch zelf weten wat ik vraag vraag niks aan jullie.

panter22
door panter22 Sep 18, 2017 om 08:30
6599 Antwoorden / Vragen

@Belletje006, misschien heb je het niet door, maar je stelt je vraag op een forum.
Jij bepaalt niet als vraagsteller wie antwoord geeft. Lees de voorwaarden maar eens na.

tijger1
door tijger1 Sep 18, 2017 om 09:33
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@ belketje06. U hebt blijkbaar erg veel moeite met lezen. Met het gedoe met Detox en ook met de regels van een forum.

Be
door Belletje006 Sep 18, 2017 om 10:56
5 Antwoorden / 1 Vragen

Idd stel. vraag.op. een. forum, maar voor. mensen. die. er ook. mee. van  doen. hebben.  gehad. en. jullie. niet sla. het. dan. lekker. over. Staat  ook. bij. de spelregels. geen commentaar.  leveren maar. dat. kun. jij. alleen. maar. snap.   niet wat  je op dit. forum.  doet. als. je.  toch. niets. zinnigs. toe.  kan.  voegen

marita5
door marita5 - Sep 20, 2017 om 19:06
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@belletje006 ,

Fijn om te horen dat het is opgelost , de aanhouder wint , bedankt voor het terugmelden .

Be
DOOR BELLETJE006 20 SEP. 2017 OM 19:00
4 ANTWOORDEN / 1 VRAGEN

Mail ontvangen van DirectPay zaak is gesloten ik stond volledig in mijn recht.

ou
door oudewouter - Sep 20, 2017 om 19:14
52 Antwoorden / Vragen

Gewoon opzij leggen en niet reageren. U hebt verder juist gehandeld en "laat ze maar komen" . Geen rechter die hier intrapt en dat weten die lui ook wel. Ze proberen je bang te maken en te overbluffen. Als u weer een dreigbrief krijgt gewoon reageren met:  "ik zie u wel voor de rechter"  . Daarna blijft het waarschijnlijk stil!  Consumentenbond waarschuwt ook altijd : niet op reageren.
Daarnaast:  Wilt u nog eens iets nieuws uit proberen:  Ga nou gewoon naar de winkel!   Succes!

marita5
door marita5 Sep 20, 2017 om 19:17
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@oudewouter , lees de reactie boven u .

Be
door Belletje006 - Sep 22, 2017 om 22:46
5 Antwoorden / 1 Vragen

Ook de persoon die programma BOOS heeft ingeschakeld heeft van CIB brief ontvangen dat ze niet hoeft te betalen.