aricia
door aricia Aug 5, 2010 om 11:50
Voeding & gezondheid

Easy filler sigarettenmaker

Hoi allemaal,

Heeft iemand hier misschien ervaring met de easy filler , een electrische sigarettenmaker?
Hoor graag of hij werkt en wat de eventuele nadelen zijn, op het roken zelf na natuurlijk :)

Groetjes Aricia

9450 3 Rapporteer

genius
door genius - Aug 5, 2010 om 13:04
886 Antwoorden / 4 Vragen

Hallo aricia,

Ikzelf loop er ook over te denken om een easy filler aan te schaffen en heb al enige info hierover opgedaan. Vanzelfsprekend wil ik die met je delen: Klik
en een nadeel: Klik

Er zijn op internet nog veel meer items hierover te vinden.
Even googelen op easy filler en je zal het zien.

Succes!

G

ob
door obelix043 - Jul 25, 2011 om 10:13
1 Antwoorden / 0 Vragen

wij hebben de easy-filler ruim 3 jaar in gebruik, nustuk en hebben gekijk een nieuwe besteld, zeer tevreden.

tot15karakters
door tot15karakters - Oct 19, 2014 om 11:12
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Zorr Powermatic 2?

Ik heb nu meerdere jaren ervaring..
De Spiraal machines werken redelijk maar bij roken valt de as wel erg vlug....

De inschuif is beter.

De Figuretta Injector II werkt goed maar is goedkoop en snel stuk.
Helaas geen 2 jaren garantie en met 500x per week na een maand of 3 stuk!

Heeft U ook veel gemaakt en blijven die apparaten wel heel?
Ik wil geen goedkope aanbieding meer onder de E40,- maar een echte die heel blijft en tenminste 2 jaren garantie heeft....

Naast de Hand inschuif en diverse andere geprobeerd te hebben weet ik dat de Volume Tabak mits redelijk droog en grof genoeg en geen lange draden het beste werkt.
Winston en Camel hebben deze, de Marlboro enkele jaren terug was ramp....
Shag, dan alleen het gruis maar meestal te vochtig en te lang....
Dus liever een bus speciale Volume tabak omdat normale potten ook vaak zwaar draaien.

Maar wie heeft ervaring met apparaten die langer mee gaan bij veel gebruik....

PS, Ik rook geen 500 per week maar maak er voor diverse mensen....
Die willen vaak naast goedkoper ook vaak een persoonlijke mix van diverse merken voor hun eigen smaak dus mengen in emmers, die je bij Belgen wel makkelijk en betaalbaar kunt kopen dus geen kleine dure potjes hier....

Mijn overige ervaring is dat Hulzen nauwelijks verschil maken,