door wija1978 Mar 10, 2012 om 22:22
Voeding & gezondheid

Ervaring met kapotte Bloom kinderstoel en slechte service??

Wij hebben een dure multifunctionele Bloom kinderstoel gekocht, ruim 320 euro. Een kind van 0 tm 3 jaar / tot max 36 kilo moet er in de stoel kunnen zitten. De stoel hebben we altijd normaal gebruikt. Nu bemerken we scheuren ten hoogte van de ophanging van het blad. Vrienden van ons hebben ook een stoel bij hun is hij zelfs afgebroken bij het blad! De stoel ging kapot en het kind viel uit de stoel met een klap van het hoofd op de tafel en daarna op de grond. En Bloom zegt het kind zal het wel kapot hebben gemaakt. Meerdere mensen online geven aan dat voetsteunen spontaan afbreken etc. Niet alleen is de service van Bloom bar en bar slecht. Ik lees meerdere klachten van mensen online die niks zijn opgeschoten. Of je krijgt geen reactie of de reactie dat je het zelf kapot hebt gemaakt.

Niet alleen is de prijs kwaliteit verhouding slecht. Ook steken ze hun kop in het zand mbt de veiligheid van de kinderen. Dit kan niet!!

Ervaringen met Bloom wie o wie??
Wie heeft een negatieve ervaring met de Bloomstoel (b.v. afbreken van ... / scheuren van..) ??
En wie heeft er een slechte ervaring met de service van Bloom?

19784 4 Rapporteer

ma
door martinea - Apr 23, 2012 om 14:03
1 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi

Wij hebben inderdaad ook slechte ervaring met de bloom kinderstoel.
Bij ons is helaas ook de voetensteun afgebroken (en we kunnen nog 2 gezinnen waarbij dit is gebeurt).
We hebben toen een klacht gestuurd en kregen ook de reactie dat ons kind er te wild mee is omgegaan, een kind van 1!!
We kregen geen nieuwe aangeboden maar konden er wel 1 kopen.
we hebben dit niet gedaan omdat we het echt belagelijk en onveilig vinden dat van zo'n dure kindestoel de voetensteun kan afbreken.
we hebben toen weer een maitje terug gestuurd maar hier helemaal geen reactie meer op gehad.

marjada
door marjada - Jul 25, 2012 om 23:14
3 Antwoorden / 2 Vragen

Dat dit met de stoel gebeurt is mij onbekend... maar kan wel zeggen, dat hoe de behandeling is niet rechterlijk is.

Ik zal zeker's (dit zo wie zovoor vraag steller) de verkoop punt duidelijk maken, dat het ook ander's kon uitlopen met uw kind, en dat u dan een schade vergoeding wilt, een kind van 1 tot 3 jaar of jonger kan echt niet z'n sterke stoel (wat zij zeggen) niet slopen, ze zeggen eerder dan tegen jullie dat jullie, je kind niet opvoeden en dat het als tarzan mag slingeren en hangen aan de bloom stoel

ikbenik
door ikbenik - Jul 25, 2012 om 23:20
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=marjada schreef op woensdag 25 jul 2012, 23:14]Ik zal zeker's (dit zo wie zovoor vraag steller) de verkoop punt duidelijk maken, dat het ook ander's kon uitlopen met uw kind, en dat u dan een schade vergoeding wilt,
Heeft geen zin. De fabrikant is nog altijd eindverantwoordelijk voor schade en letselschade die door een ondeugdelijk product ontstaan is.
Bij dit soort zaken gelden niet de garantie en conformiteitsregels.

Als er meer van dit soort problemen zijn, kan het beste de fabrikant op aangesproken worden.

do
door doeterniettoe - Feb 18, 2015 om 14:40
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb inmiddels ook de bloom fresco stoel pas 1,5 jaar in gebruik. Ik ben zeer verbaasd dat zon duur product zo slecht is in kwaliteit. Mijn zoontje weegt 9,5 kilo (tenger jongetje) en is dus 1,5 jaar jong. De zitverhoger van de stoel is kapot, gebroken, stukken plastic zijn er uit. Als je de binnenzitting iets omhoog tilt dan zie je de gaten in de zitverhoger zitten. Hartstikke gevaarlijk want de kleine jongen steekt er zijn vingertjes in en het is plastic wat is afgebroken en dus kan het scherpe randjes hebben. Daarnaast kan de stoel alleen nog maar op de hoogste stand staan, we kunnen dus hem staand eten geven tegenwoordig. Melding gemaakt bij babypark kesteren waar we de stoel gekocht hebben en er zit twee jaar garantie op. Dat de stoel niet meer omlaag kan heeft te maken met de gasveer, die is stuk of lam. Dit is een veelvoorkomende klacht bij de stoelen had de fabrikant aangegeven bij babypark kesteren. Daarnaast was ik zelf verantwoordelijk voor de kapotte zitting, had mijn kind maar niet zo wild moeten zijn. Conclusie ik moet een nieuwe zitverhoger kopen voor 26 euro en ik krijg onder de garantie een nieuwe gasveer. Ik mag dan ook nog eens voor die 320 euro (wat de stoel gekost heeft) zelf de stoel uit elkaar monteren en die gasveer en nieuwe zitverhoger erin maken. Wat een shit service voor zon duur product. Maar ook kwalijk dat het product blijkbaar niet bestand is tegen wat wilder gedrag, wat kinderen gewoon hebben van die leeftijd en die spelen en ploeteren erop los. Voor dat geld had ik niet verwacht dat de stoel zo snel stuk zou gaan. De volgende stoel wordt denk ik maar een triptrap, lekker degelijk van hout :-)
Slechte prijs kwaliteit van bloom fresco (alles is ook plastic).