ruudolf
door ruudolf Sep 23, 2017 om 11:30
Voeding & gezondheid

Fipronil

Goedendag,

Door het teveel binnenkrijgen van fipronil mag ik 3 maanden niet rijden,dit door een epileptische aanval.

Weet iemand wat de gevolgen zijn op lange termijn? Wat gebeurt er met de ingewanden?

En waar kan ik het geld dat dit me allemaal kost declareren? Ik ben chauffeur en mag 3 maanden niet werken.

Dank u.

Groeten Rudolf

6905 26 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Sep 23, 2017 om 11:36
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Lijkt me toch meer een vraag om aan uw dokter te stellen. Als niet dokter: lijkt me sterk dat u door fipronil een epileptische aanval heeft gekregen, maar goed, daar ga ik niet over.

ruudolf
door ruudolf Sep 23, 2017 om 12:10
37 Antwoorden / 6 Vragen

Iedere morgen at ik een pak eierwafels (noodrantsoen) van de Jumbo, 3 maanden lang.

Betreffende week kreeg ik extreme diarree, nog nooit ze erg gehad zolang ik me kan herinneren.

Ben in het weekend naar de dokter gegaan en kreeg waar de dokter bij was een epileptische aanval.

Nog nooit eerder een epileptische aanval gehad in mijn leven.

Maar nog steeds legde ik het verband niet met fipronil.

Ben toen met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht, bloed afgenomen etc.

Omdat ik niet mag rijden, eet ik nu weer tijdelijk brood, maar onlangs zag ik bij de Jumbo dat de eierwafels weg waren.
Toen zeiden ze me bij de Jumbo dat dat met fipronil te maken had. Toen viel bij mij het kwartje en ben ik gaan googelen.

Volgende maand moet ik naar het ziekenhuis voor controle.

Ik heb het ziekenhuis deze week opgebeld, maar de arts zei dat een epileptische aanval niets met fipronil te maken had...

Maar op de site van de overheid staat toch wat anders.

Willen ze het onder de pet houden?

Ik maak me zorgen.

tenormin
door tenormin Sep 23, 2017 om 12:16
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@rudolf, dit herhalende antwoord hoeft u niet bij ieder commentaar te geven. We lezen het in 1 keer.

ruudolf
door ruudolf Sep 23, 2017 om 12:27
37 Antwoorden / 6 Vragen

Oke sorry.

tijger1
door tijger1 - Sep 23, 2017 om 11:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U mag drie maanden niet rijden, maar wie beweert dat die epileptische aanval is ontstaan door het "teveel" binnenkrijgen van fipronil.

Medische kwesties kunt u beter bij uw dokter voorleggen.

ruudolf
door ruudolf Sep 23, 2017 om 12:10
37 Antwoorden / 6 Vragen

Iedere morgen at ik een pak eierwafels (noodrantsoen) van de Jumbo, 3 maanden lang.

Betreffende week kreeg ik extreme diarree, nog nooit ze erg gehad zolang ik me kan herinneren.

Ben in het weekend naar de dokter gegaan en kreeg waar de dokter bij was een epileptische aanval.

Nog nooit eerder een epileptische aanval gehad in mijn leven.

Maar nog steeds legde ik het verband niet met fipronil.

Ben toen met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht, bloed afgenomen etc.

Omdat ik niet mag rijden, eet ik nu weer tijdelijk brood, maar onlangs zag ik bij de Jumbo dat de eierwafels weg waren.
Toen zeiden ze me bij de Jumbo dat dat met fipronil te maken had. Toen viel bij mij het kwartje en ben ik gaan googelen.

Volgende maand moet ik naar het ziekenhuis voor controle.

Ik heb het ziekenhuis deze week opgebeld, maar de arts zei dat een epileptische aanval niets met fipronil te maken had...

Maar op de site van de overheid staat toch wat anders.

Willen ze het onder de pet houden?

Ik maak me zorgen.

boppe1943
door boppe1943 - Sep 23, 2017 om 11:43
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Ik was eerst niet van plan om uw probleem serieus te nemen, want hoeveel honderden eieren moet u dan wel gegeten hebben? Maar toen las ik dit:
"Fipronil, het gif waarmee de eieren van tientallen pluimveehouders zijn besmet, kan leiden tot misselijkheid, overgeven, duizeligheid en epileptische aanvallen. Dat meldt het RIVM."
Zoals door anderen al geadviseerd moet u bij uw dokter zijn voor deze specifieke vragen. En een schadevergoeding zou u kunnen sturen naar Chickfriend. Maar daar wordt men natuurlijk overstelpt met schadeclaims van gedupeerde kippenboeren. Ik denk dat u niet veel kans maakt.

ruudolf
door ruudolf Sep 23, 2017 om 12:06
37 Antwoorden / 6 Vragen

Iedere morgen at ik een pak eierwafels (noodrantsoen) van de Jumbo, 3 maanden lang.

Betreffende week kreeg ik extreme diarree, nog nooit ze erg gehad zolang ik me kan herinneren.

Ben in het weekend naar de dokter gegaan en kreeg waar de dokter bij was een epileptische aanval.

Nog nooit eerder een epileptische aanval gehad in mijn leven.

Maar nog steeds legde ik het verband niet met fipronil.

Ben toen met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht, bloed afgenomen etc.

Omdat ik niet mag rijden, eet ik nu weer tijdelijk brood, maar onlangs zag ik bij de Jumbo dat de eierwafels weg waren.
Toen zeiden ze me bij de Jumbo dat dat met fipronil te maken had. Toen viel bij mij het kwartje en ben ik gaan googelen.

Volgende maand moet ik naar het ziekenhuis voor controle.

Ik heb het ziekenhuis deze week opgebeld, maar de arts zei dat een epileptische aanval niets met fipronil te maken had...

Maar op de site van de overheid staat toch wat anders.

Willen ze het onder de pet houden?

Ik maak me zorgen.

boppe1943
door boppe1943 Sep 23, 2017 om 13:31
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Als uw arts zegt dat de epileptische aanval niets met fipronil te maken heeft, dan hebt u dus geen bewijs en kunt u een claim wel vergeten. De gezondheid van de Nederlandse/Belgische/Duitse bevolking zou er slecht voor staan als iedereen met zo'n geringe hoeveelheid fipronil die in ca. 90 pakken eierwafels zit uw ziekteverschijnselen had gekregen. U maakt zich teveel zorgen. Beterschap!

Cookies
door Cookies - Sep 23, 2017 om 11:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dat die epileptische aanval veroorzaakt werd door teveel fipronil, is dat dan uit bloedonderzoek gebleken? Of denkt je huisarts dat?

Als je een claim wilt indienen, zul je toch met bewijs moeten komen dat fipronil de oorzaak was van je epileptische aanval. Anders kun je een claim wel vergeten.

ruudolf
door ruudolf Sep 23, 2017 om 12:10
37 Antwoorden / 6 Vragen

Iedere morgen at ik een pak eierwafels (noodrantsoen) van de Jumbo, 3 maanden lang.

Betreffende week kreeg ik extreme diarree, nog nooit ze erg gehad zolang ik me kan herinneren.

Ben in het weekend naar de dokter gegaan en kreeg waar de dokter bij was een epileptische aanval.

Nog nooit eerder een epileptische aanval gehad in mijn leven.

Maar nog steeds legde ik het verband niet met fipronil.

Ben toen met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht, bloed afgenomen etc.

Omdat ik niet mag rijden, eet ik nu weer tijdelijk brood, maar onlangs zag ik bij de Jumbo dat de eierwafels weg waren.
Toen zeiden ze me bij de Jumbo dat dat met fipronil te maken had. Toen viel bij mij het kwartje en ben ik gaan googelen.

Volgende maand moet ik naar het ziekenhuis voor controle.

Ik heb het ziekenhuis deze week opgebeld, maar de arts zei dat een epileptische aanval niets met fipronil te maken had...

Maar op de site van de overheid staat toch wat anders.

Willen ze het onder de pet houden?

Ik maak me zorgen.

me
door mein33 - Sep 23, 2017 om 11:45
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@ruudolf,

Op welke wijze en door wie is de verhoogde/te hoge dosis Fopronil in uw lichaam is vastgesteld.
Welke medicatie heeft u gekregen en wat zijn de bevindingen en de vooruitzichten die de behandelend arts u heeft meegegeven. Zeker v.w.b. uw zorg om uw ingewanden.
Of is de epileptische aanval mogelijk door/uit andere omstandigheden ontstaan en koppelt u dit zelf aan de Fipronil vervuiling.
Uw vraag m.b.t. de declaratie mogelijkheid doet mij namelijk het tweede vermoeden.
Ben zeer benieuwd naar uw antwoord.

ruudolf
door ruudolf Sep 23, 2017 om 12:11
37 Antwoorden / 6 Vragen

Iedere morgen at ik een pak eierwafels (noodrantsoen) van de Jumbo, 3 maanden lang.

Betreffende week kreeg ik extreme diarree, nog nooit ze erg gehad zolang ik me kan herinneren.

Ben in het weekend naar de dokter gegaan en kreeg waar de dokter bij was een epileptische aanval.

Nog nooit eerder een epileptische aanval gehad in mijn leven.

Maar nog steeds legde ik het verband niet met fipronil.

Ben toen met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht, bloed afgenomen etc.

Omdat ik niet mag rijden, eet ik nu weer tijdelijk brood, maar onlangs zag ik bij de Jumbo dat de eierwafels weg waren.
Toen zeiden ze me bij de Jumbo dat dat met fipronil te maken had. Toen viel bij mij het kwartje en ben ik gaan googelen.

Volgende maand moet ik naar het ziekenhuis voor controle.

Ik heb het ziekenhuis deze week opgebeld, maar de arts zei dat een epileptische aanval niets met fipronil te maken had...

Maar op de site van de overheid staat toch wat anders.

Willen ze het onder de pet houden?

Ik maak me zorgen.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 23, 2017 om 11:47
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Interessant om te lezen:
KLIK

ruudolf
door ruudolf Sep 23, 2017 om 12:11
37 Antwoorden / 6 Vragen

Iedere morgen at ik een pak eierwafels (noodrantsoen) van de Jumbo, 3 maanden lang.

Betreffende week kreeg ik extreme diarree, nog nooit ze erg gehad zolang ik me kan herinneren.

Ben in het weekend naar de dokter gegaan en kreeg waar de dokter bij was een epileptische aanval.

Nog nooit eerder een epileptische aanval gehad in mijn leven.

Maar nog steeds legde ik het verband niet met fipronil.

Ben toen met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht, bloed afgenomen etc.

Omdat ik niet mag rijden, eet ik nu weer tijdelijk brood, maar onlangs zag ik bij de Jumbo dat de eierwafels weg waren.
Toen zeiden ze me bij de Jumbo dat dat met fipronil te maken had. Toen viel bij mij het kwartje en ben ik gaan googelen.

Volgende maand moet ik naar het ziekenhuis voor controle.

Ik heb het ziekenhuis deze week opgebeld, maar de arts zei dat een epileptische aanval niets met fipronil te maken had...

Maar op de site van de overheid staat toch wat anders.

Willen ze het onder de pet houden?

Ik maak me zorgen.

sjjoppy
door sjjoppy Sep 23, 2017 om 12:47
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Zelf denk ik dat het onderzoek nog niet is afgerond en zal de een er meer last van hebben dan de ander. Het kan zijn dat uw arts er nu nog niets over kan zeggen.

ruudolf
door ruudolf - Sep 23, 2017 om 12:08
37 Antwoorden / 6 Vragen

Iedere morgen at ik een pak eierwafels (noodrantsoen) van de Jumbo, 3 maanden lang.

Betreffende week kreeg ik extreme diarree, nog nooit ze erg gehad zolang ik me kan herinneren.

Ben in het weekend naar de dokter gegaan en kreeg waar de dokter bij was een epileptische aanval.

Nog nooit eerder een epileptische aanval gehad in mijn leven.

Maar nog steeds legde ik het verband niet met fipronil.

Ben toen met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht, bloed afgenomen etc.

Omdat ik niet mag rijden, eet ik nu weer tijdelijk brood, maar onlangs zag ik bij de Jumbo dat de eierwafels weg waren.
Toen zeiden ze me bij de Jumbo dat dat met fipronil te maken had. Toen viel bij mij het kwartje en ben ik gaan googelen.

Volgende maand moet ik naar het ziekenhuis voor controle.

Ik heb het ziekenhuis deze week opgebeld, maar de arts zei dat een epileptische aanval niets met fipronil te maken had...

Maar op de site van de overheid staat toch wat anders.

Willen ze het onder de pet houden?

Ik maak me zorgen.

getty
door getty Sep 23, 2017 om 12:20
4179 Antwoorden / 10 Vragen

U trekt uw eigen conclusie en stelt uw eigen diagnose. Dit zal nooit zo gezegd zijn door de artsen. Richt u op uw herstel ipv achterdochtige complottheorieën te bedenken.

aurora1
door aurora1 - Sep 23, 2017 om 12:32
15645 Antwoorden / 6 Vragen

U vervalt onophoudelijk in herhalingen.
Ik geloof er niets van dat uw probleem door fipronil is veroorzaakt maar dat u dat zelf bedenkt.
U zult dit eerst moeten laten aantonen door gedegen onderzoeken.
Verder zou ik maar een stoppen met dit verhaal alsmaar te herhalen want dan wordt u niet meer serieus genomen.
Ga naar de dokter.
Op forums kan niemand u verder helpen met medische kwesties want daar zijn ze niet voor.

reflecs
door reflecs - Sep 23, 2017 om 12:37
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Waarom belt u niet met de NVWA? Daar kunnen ze u vast meer vertellen.
https://www.nvwa.nl/over-de-nvwa/hoe-de-nvwa-werkt/wat-u-kunt-verwachten-bij-telefonisch-contact

sy
door sylvia_71 - Sep 23, 2017 om 12:49
288 Antwoorden / 0 Vragen

Neem contact op met uw huisarts.

tenormin
door tenormin - Sep 23, 2017 om 12:53
16816 Antwoorden / 108 Vragen

@ruudolf, als u onderstaande leest, lijkt het mij hoogst onwaarschijnlijk dat u dit probleem gekregen heeft door de eierkoeken.

https://www.gezondheidsnet.nl/voeding/wat-gebeurt-er-als-je-besmette-eieren-hebt-gegeten

tijger1
door tijger1 - Sep 23, 2017 om 13:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Bent u niet zo beroerd geworden van al die poedersuiker?:-((

costnix
door costnix Sep 23, 2017 om 18:39
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Poedersuiker levensgevaarlijk bij open vuur!

tijger1
door tijger1 Sep 23, 2017 om 18:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Inderdaad.

sjjoppy
door sjjoppy - Sep 23, 2017 om 14:34
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien heeft u nog iets aan deze link:
klik

newmikey
door newmikey - Sep 23, 2017 om 14:49
830 Antwoorden / 0 Vragen

U schrijft zelf "de arts zei dat een epileptische aanval niets met fipronil te maken had" dus vanwaar deze post?

Gerry1969
door Gerry1969 - Sep 23, 2017 om 15:44
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Ik denk eerder dat u van het eenzijdige en ongezonde eten diaree heeft gekregen. U heeft die periode totaal geen essentiële voedingsstoffen tot u genomen. En de dosis Fipronil is zo laag dat u wel 20 jaar op eierkoeken moet leven om gevaar te lopen.
U bent zichzelf aan het opnaaien, ik eet 1 ei per dag al jarenlang Maar voel me kiplekker.

jo
door jorisw - Sep 23, 2017 om 16:03
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Even als leek: een epileptische aanval krijg je toch alleen maar als je epilepsiepatient bent? Of wordt de term epileptische aanval in dit geval verkeerd gebruikt?

tenormin
door tenormin Sep 23, 2017 om 16:15
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Je wordt pas patiënt nadat je een aanval hebt gehad, net zoals een hartinfarct. Daarvoor weet men zoiets niet.

panter22
door panter22 - Sep 23, 2017 om 16:09
6599 Antwoorden / Vragen

Het is schrikken als je zomaar een epileptische aanval krijgt.
Je kreeg extreme diarree, dat wil niet zeggen dat het door de wafels kwam.
Dat ook iets anders zijn wat je die week hebt gegeten, niet goed doorbakken vlees, half bedorven ham, een sausje dat niet koel weggezet is, om maar iets te noemen.
Lees de site van het epilepsifonds eens. Daar kun je ook vragen stellen.
https://www.epilepsie.nl/over-epilepsie/pagina/10-2/oorzaken/

marita5
door marita5 - Sep 23, 2017 om 16:20
11495 Antwoorden / 15 Vragen

hallo Ruudolf ,

Lees dit verhaal eens , oplossing : blijven doorademen , klik op de rode regel .

https://www.bndestem.nl/breda/bredanaar-eet-dertig-giftige-eieren~a722d819/

getty
door getty - Sep 23, 2017 om 16:37
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Bent u chauffeur in loondienst of eigen baas?

Als u in loondienst bent, kunt u zich gewoon ziekmelden en kost het niet kunnen werken u in principe, naast de ziektekosten, niets.

Als u eigen baas bent en niet verzekerd bent tegen ziekte, meldt u zich dan bij de gemeente, voor de bijstandsuitkering van  de afdeling zelfstandigen. Indien u een partner heeft die een uitkering heeft of werkt, dan wordt dit inkomen daarop gekort. Heeft partner meer dan  ongeveer € 1400 netto aan inkomen, dan krijgt u geen aanvullende uitkering.

ruudolf
door ruudolf - Sep 23, 2017 om 18:32
37 Antwoorden / 6 Vragen

Oke ik zal eerst naar de dokter gaan wat betreft resultaat bloedonderzoek.

Dan laat ik het hier weten.

Bedankt voor de reacties.

gerbera
door gerbera - Sep 23, 2017 om 22:35
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Zal ik u ff uit de droom helpen. De eierkoeken zijn op verzoek van de fabrikant uit de schappen gehaald. Dit omdat er mogelijk, in zeer beperkte mate, eieren met fipronil in verwerkt zijn. En die eierkoeken die u at waren misschien al voor de fipronilaffaire gebakken. Dus zou het kwartje maar snel weer oprapen want daardoor kan het niet gevallen zijn. En wat was het resultaat van het bloedonderzoek? daar hoor ik niets over met betrekking van fipronil. En 3 maanden op eierkoeken leven, al dan niet met fipronil, is bepaald niet gezond. Ik schat dat de hoeveelheid ei in zo'n koek nog geen 1% is dus denk ik dat het gewoon tussen u oren zit.

reflecs
door reflecs Sep 24, 2017 om 14:33
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Waarom schatten als je het kunt opzoeken? Het is bijna 32%. Maar ik denk dat iedereen het er wel over eens is dat TS maar eens op zoek moet gaan naar een alternatief dat gezonder is. En dan maar hopen dat de makkelijke vette warme hap niet gekozen wordt.

gerbera
door gerbera Sep 24, 2017 om 14:41
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Ik kom maar uit op ong 1,2% ei per koek. Die 32% is per 100 gr en 1 koek weegt gem. 25gr.

reflecs
door reflecs Sep 24, 2017 om 16:19
1859 Antwoorden / 4 Vragen

Oh, ik zie nu de verwarring. De percentages blijven natuurlijk gelijk, maar als je het over een (1) ei hebt wordt het een ander verhaal.
Laat maar zitten verder.

Ge
door Genee Sep 24, 2017 om 16:47
1509 Antwoorden / 1 Vragen

@gerbera
1,2% fipronil per eierkoek is toch wel erg veel.
En als er per 100g eierkoek 32% ei in zit, zit er in één eierkoek van 25g natuurlijk ook 32% ei.
En wat als die eierkoeken wel gebakken zijn in de fipronil periode, stallen werden  al minstens een jaar met fironil behandeld.
Lijkt me dat ze een bloedmonster standaard niet gaan controleren op fipronil.
Vraag me af of ze dat überhaupt kunnen in bloedlaboratorium.
En een arts is ook maar een mens, die kan het helemaal verkeerd hebben.

gerbera
door gerbera Sep 24, 2017 om 21:53
7348 Antwoorden / 14 Vragen

@ toonder, er zit gem 1,2% ei per koek verwerkt en dus geen 1,2 fipronil. Maar net wat @reflecs schrijft, laat maar zitten.

boppe1943
door boppe1943 - Sep 24, 2017 om 12:13
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Ruudolf: lees ter geruststelling dit artikel:

Supermarktketens als Deen, Emté en Coöp hebben gisteren in stilte twee soorten wafels uit de schappen gehaald die besmet zouden zijn met fipronril. Er zou geen gevaar zijn voor de volksgezondheid.

Volgens het AD hebben in totaal dertien supermarktketens, aangesloten bij de Superunie, hun mini-eierwafels en sneeuwwafels uit de schappen gehaald. Ze zouden dit gedaan hebben op verzoek van de fabrikant van de koeken.

'Meer recalls'

"Het gaat hierbij een om een zogenaamde stille recall", zegt een woordvoerder van supermarkt Emté naar aanleiding van een bericht in het AD. "Supermarkten halen dan producten terug die niet aan de kwaliteitseisen voldoen, maar niet gevaarlijk zijn voor de gezondheid. Het hoeft daarom ook niet breed gecommuniceerd te worden. Dit is een beslissing die uit voorzorg is genomen.''

Mogelijk worden er nog meer producten uit de schappen gehaald. "Ei wordt in heel veel producten gebruikt, dus het zou kunnen dat dit nog een vervolg krijgt.'' Eerder zei Marian Geluk, directeur van de Federatie Nederlandse Levensmiddelenindustrie (FNLI), dat voedingsmiddelen met eieren die besmet zijn met de giftige stof fipronil veilig zijn om te eten. Als het er al inzit, zijn de concentraties dusdanig laag dat ze geen gevaar voor de gezondheid vormen.

aurora1
door aurora1 - Sep 24, 2017 om 13:21
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Voortaan ook maar een pakje boterhammen klaar maken. Dat is wel zo gezond en vullender dan een pak (eier)koeken.

ruudolf
door ruudolf - Oct 2, 2017 om 16:26
37 Antwoorden / 6 Vragen

Heb de uitslag van de bloedtest, de test wijst uit dat er teveel fipronil in mijn bloed zat.

En nu verder.

tijger1
door tijger1 Oct 2, 2017 om 16:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nu verder niks. Geen eierkoeken meer eten. Neem een boterham.

Ge
door Genee Oct 2, 2017 om 16:40
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Zou zeggen, in ieder geval geen kindjes maken, je weet maar nooit wat de gevolgen voor de baby zijn.
Wat zegt de huisarts ervan, over enkele maanden nog maar eens bloed onderzoeken?

aurora1
door aurora1 Oct 2, 2017 om 18:08
15645 Antwoorden / 6 Vragen

En wat zei de huisarts daarover?

Cookies
door Cookies Oct 2, 2017 om 19:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dan moet je nu zien te bewijzen dat je epileptische aanval door de fipronil veroorzaakt is. Succes.

ruudolf
door ruudolf - Oct 5, 2017 om 13:05
37 Antwoorden / 6 Vragen

Oke bedankt voor alle reacties.

De arts zegt dat je minstens 300 eierwafels per dag moet eten wil het kwaad kunnen.

Het tegendeel is moeilijk te bewijzen.

ge
door george321 - Oct 5, 2017 om 13:34
390 Antwoorden / 1 Vragen

Dus op naar een letselschade advocaat met € xxx,xx per uur, alle bewijzen verzamelen (natuurlijk alles op uw kosten) en dan de veroorzakers stevig aanpakken. Maar om in eier termen te blijven "veren plukken van een kale kip" zal niet meevallen. En als er een uitspraak komt, gaan ze in hogerberoep tot uiteindelijk cassatie of het europeesch hof toe. Alleen of u dat alles kunt betalen van een chauffeurs salaris? Dan bent u failliet.

ruudolf
door ruudolf Oct 5, 2017 om 20:56
37 Antwoorden / 6 Vragen

Met als dieptepunt dat ik Frans Timmermans in Brussel tegenkom.