rembrantd
door rembrantd Mar 9, 2018 om 17:01
Voeding & gezondheid

G'woon is de vervanger van Perfekt en Markant. Is alleen het etiket aangepast?

Ik merk verschil met de regular frisdranken. Cola, Cassis of Sinas heeft nu een vieze nasmaak.

Met tissues en pleepapier blijkt ook iets aan de hand te zijn.

12739 15 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Mar 9, 2018 om 17:03
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Waarom vraag je dat niet aan de super? Die kan je zo het antwoord geven.

tijger1
door tijger1 - Mar 9, 2018 om 17:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nog nooit van die merken gehoord.

tenormin
door tenormin Mar 9, 2018 om 17:13
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Is een maand of 4 op de markt. I.p.v. zie link @shoppie. Behoorlijk goedkoper dan b.v. Kleenex (of toiletpapier) maar lang niet zo goed. Dus blijkbaar ook minder lekker. Frisdranken etc. drink ik niet, dat kan ik niet vergelijken.

Cookies
door Cookies Mar 9, 2018 om 17:23
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@tijger1: ik ook niet, maar heb niet de indruk dat ik daardoor iets gemist heb.

Gr
door Grunn1 Mar 10, 2018 om 15:42
1427 Antwoorden / 18 Vragen

G’woon is het eigenmerk van een aantal supermarkten zoals Coöp en Plus. Over smaak valt niet te oordelen want die is voor een ieder anders. Het wc papier is van mindere kwaliteit maar als je graag bruine vingers wil dan is ook dat goed te doen. Zelf vind ik de frisdranken niet lekker maar dat is mijn smaak maar de koffie vind ik daarentegen wel te drinken en ja het wc papier, ik houd mijn vingers graag schoon en wit dus nee dat gebruik ik niet.

diumenge
door diumenge - Mar 9, 2018 om 17:07
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Je moet er g'woon even aan wennen.

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 9, 2018 om 17:09
7155 Antwoorden / 3 Vragen

Heb hier wat vragen en antwoorden gevonden. Hopelijk hebt er iets aan.
https://www.gwoon.nl/veelgestelde-vragen/

Cookies
door Cookies Mar 9, 2018 om 17:24
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Vanzelfsprekend heeft TS g'woon iets aan jouw antwoord.;-))

sjjoppy
door sjjoppy Mar 9, 2018 om 17:48
7155 Antwoorden / 3 Vragen

Daar reken ik wel op maar houd g’woon de mogelijkheid open voor een tegenvaller ;-))

Topantwoord

tenormin
door tenormin - Mar 9, 2018 om 17:17
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Als je dat nu over tissues en toiletpapier had gevraagd had ik je antwoord kunnen geven. Daar ben ik dan niet zo "tevreden" mee, met Gwoon.;-)

marita5
door marita5 - Mar 9, 2018 om 17:57
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo JanPatat ,

Drink het g`woon tijdens het eten van de lekkere hutspot , heeft u geen vieze nasmaak ;-))

rembrantd
door rembrantd Mar 9, 2018 om 18:02
116 Antwoorden / 36 Vragen

Marie, waar slaat dit op? borreltijd?

marita5
door marita5 Mar 9, 2018 om 18:06
11494 Antwoorden / 15 Vragen
Cookies
door Cookies - Mar 9, 2018 om 18:00
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Tsja, pleepapier is ook niet voor je hand.

Met tissues en pleepapier blijkt ook iets aan de hand te zijn

me
door mein33 - Mar 9, 2018 om 18:04
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Met tissues en pleepapier blijkt ook iets aan de hand te zijn.

Hoezo, hebben die ook een vreemde en vieze nasmaak ?

En wat die suikerdrankjes betreft, misschien wel een product van andere producent, vandaar dat andere etiket en een andere smaak.

aurora1
door aurora1 - Mar 10, 2018 om 01:38
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Oké, en nu?

richard83
door richard83 - Mar 10, 2018 om 06:46
386 Antwoorden / 28 Vragen

G'woon is de vervanger van de Oke merk dag ik?

gerbera
door gerbera Mar 10, 2018 om 14:53
7348 Antwoorden / 14 Vragen

G'woon is de vervanger van div. huismerken, dus ook van Makant (Vomar Coöp) Perfect en Oke (div supers) enz. Dus de meeste huismerken van de supers worden gewoon g'woon

Gr
door Grunn1 Mar 11, 2018 om 11:24
1427 Antwoorden / 18 Vragen

En door het allemaal onder merknaam op de markt te brengen kunnen ze het waarschijnlijker groter en dus voordeliger inkopen en daarme de concurrentie aangaan met andere eigen merk artikelen ban andere supers.

gerbera
door gerbera - Mar 10, 2018 om 14:48
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Met tissues en pleepapier blijkt ook iets aan de hand te zijn.
Geen idee wat hiermee aan de hand is maar hoop dit binnenkort van u te vernemen.
Toch niet toevallig verwisseld zodat pleepapier in doosjes en tissiues op rol zit.
En die frisdranken, die smaken weer "gewoon" dus ff wennen.

hansje klein
door hansje klein - Mar 10, 2018 om 15:57
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Eerder een randstadprobleem.

Klaarblijkelijk leef ik buiten-g'woon ver in het g'wone gebied ...
wijd en breid is dit merk nergens te vinden!

Zal wel g'woon uit dezelfde fabrieken komen met een ander/eigen etiket erop. Hopelijk niet iedere maand weer een andere smaak omdat de fabriek weer eens om financiële voordelen gewisseld wordt, zoals bij de medicijnen.

De G'woon-supers blijken inderdaad niet in onze regio actief te zijn: verkooppunten

simon55
door simon55 - Mar 10, 2018 om 15:59
1556 Antwoorden / 5 Vragen

He patatteke, Perfect bestaat nog steeds is van Dekamarkt, markant van Vomar. Beide huismerken, en gooi je de hele bende op n hoop dan noemen ze t G woon. En geen van beiden zijn goed ! En plee of tissues,neem n ouwe krant,of n zak van patat.

wi
door willem2sigaren Mar 11, 2018 om 02:52
44 Antwoorden / Vragen

............of een zak patat. Whahaha

jo
door jorisw - Mar 10, 2018 om 17:11
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Gewoon A-merken kopen. Dan weet je wat je hebt.

Gr
door Grunn1 Mar 11, 2018 om 11:25
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Veel eigen merken zijn A-merken in een andere verpakking en daardoor goedkoper.

costnix
door costnix - Mar 10, 2018 om 17:16
2874 Antwoorden / 1 Vragen

G’woon kraanwater heeft geen vieze nasmaak.