c_
door c_bruin Mar 6, 2012 om 20:54
Voeding & gezondheid

Geen geld terug na retourzending luiertas/verzorgingstas.nl

Ik heb drie weken geleden geld overgemaakt voor tas bij babyverzorgingstas, luisertas.nl. Toen de tas 5 dagen later kwam was het een blauwe tas ipv zwart. Retourformulier aangevraagd en direct aangetekend retour afzender. Ik zou binnen 10 dagen geld terug krijgen maar nu 14 dagen later nog geen geld, wat kan ik nu doen? Verschillende mails verder, maar hoor helemaal niets meer van ze......morgen ga ik bellen maar wat dan???

570 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

edrick3
door edrick3 - Mar 6, 2012 om 21:08
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Hallo c_bruin,

Het feit dat ze wél een tas gestuurd hebben is al een beetje geruststellend.
Ze hebben 30 dagen de tijd om het geld te retourneren.
Heb je het dan nog niet: brief schrijven.
Zie hier voor voorbeeldbrief van Consuwijzer.

(Heb de redactie gevraagd om je gebruikersnaam aan te passen ivm spam; dit is een openbaar forum.)

Suc6

c_
door c_bruin - Mar 11, 2012 om 23:36
1 Antwoorden / 2 Vragen
0

[quote=c_bruin schreef op dinsdag 6 mrt 2012, 20:54]Ik heb drie weken geleden geld overgemaakt voor tas bij babyverzorgingstas, luisertas.nl. Toen de tas 5 dagen later kwam was het een blauwe tas ipv zwart. Retourformulier aangevraagd en direct aangetekend retour afzender. Ik zou binnen 10 dagen geld terug krijgen maar nu 14 dagen later nog geen geld, wat kan ik nu doen? Verschillende mails verder, maar hoor helemaal niets meer van ze......morgen ga ik bellen maar wat dan???

Inmiddels nadat ik ben gaan bellen keurig geld terug (mte aftrek van verzendkosten....kost je dus zo'n €15,00)!!!! Je moet er dus wel zelf achteraan gaan!!!!

edrick3
door edrick3 - Mar 12, 2012 om 10:32
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

@c_bruin,

Eigenlijk hadden ze ook de verzendkosten voor hun rekening moeten nemen, want het was uiteindelijk hun fout.
Maar goed ..... het is weer voor elkaar gekomen.

Bedankt voor het terugmelden.

Met vr.gr.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Wa
Walter Spangenberg - Mar 26, 2024 om 16:53
Huishouden & energie
Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Ik wil een klacht indienen over Rioleringsbedrijf Van Dongen

Klacht over rioleringsbedrijf van Dongen (085.8000582)   Op 25 december 2023 had ik last van een verstopt toilet. Ik heb toen contact opgenomen met Rioleringsbedrijf van Dongen. Ik ben toen opgelicht. Ik heb uiteindelijk een rekening moeten betalen van 4.145, -- voor ca één uur werk. De kosten zaten in de toeslag vanwege de feestdagen en de afschrijving van de apparatuur die volgens de mont ... Lees meer

HE
HEWIVALO - Mar 27, 2024 om 10:39
Huishouden & energie

Al die middelen die koud ook schoon wassen, hoe slecht zijn die voor het milieu?

Ik herinner me nog de fosfaat ellende: wasmiddelen met fosfaat zorgden voor enorme problemen in het buitenwater. Moesten er dus uit.
Nu de energie duur is, gooien ze ons plat met reclame voor (af)wasmiddelen die in koud water ook schoon wassen.
Daar moeten dan wel haast sterke chemicaliën in zitten toch?
Wanneer leren we eens dat een nieuwe stof eerst echt goed moet worden onderzoc ... Lees meer

wh
whitehat - Mar 28, 2024 om 09:48
Geldzaken & recht

Opzeggen lidmaatschap FVD

Beste lezers,

Ik ben vorig jaar een lidmaatschap aangegaan bij het FVD, ik heb er niet op gestemd, maar deed het uit sympathie voor diverse standpunten.
Nu was ik in de veronderstelling dat zo'n lidmaatschap vanzelf na 1 jaar stopt. ( niet betalen, geen lid meer)
Ooit iets over gelezen of gehoord, en ik dacht dat dit dus nu zo functioneerde, maar waarschijnlijk heb ik dat dus ... Lees meer