Bo
door BolleboosBolleboos1968 Nov 10, 2021 om 17:39
Voeding & gezondheid
Gewonnen

Ik heb bij een online actie van Stimorol op 18 oktober een email ontvangen dat ik de HOOGSTE SCORE van week 6 had een dat ik de winnaar was .
Mijn prijs die ik gewonnen heb is een PS5 console, dus helemaal blij hier.
Vervolgens kreeg ik de prijs toegestuurd 3 cadeaubonnen twv €90 totaal voor Steam.
Ze weigeren de PS5 uit te keren en hebben mij de 2e prijs gestuurd.
Ik heb zwart op wit dat ik de winnaar ben van de PS5 met de hoogste score. Wat kan ik hieraan doen? Op mail reageren ze niet meer en als ik bel word ik niet doorverbonden met de juiste persoon

8989 10 Rapporteer

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Nov 10, 2021 om 17:44
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Dure prijs voor goedkope product?

Wees blij met wat je kreeg,  de PS5 was zeer moeilijk leverbaar en kan nog vele maanden gaan duren.

De loterij wilde wel maar klagen over een niet of zeer moeilijk leverbare?

Bo
door BolleboosBolleboos1968 Nov 10, 2021 om 17:57
3 Antwoorden / 2 Vragen

Stimorol.nl actie staat nog online

Bo
door BolleboosBolleboos1968 Nov 10, 2021 om 18:00
3 Antwoorden / 2 Vragen

Ohja dus als jij 600 wint in de loterij en je krijgt maar 100 dan vind je dat ook normaal?? Wat een onzin opmerking...... reageer je om te kunnen zeiken ofzo?

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Nov 10, 2021 om 18:34
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Nee,  Stimorol is groot merk maar heeft dit soort Acties helaas uitbesteed.

Wel  ga ik nu over op merkloze zooi en  verliezen ze hun goede naam.

Van €600  naar  €270 vind ik wel erg weinig.

Zo raken ze meer klanten kwijt die boos weglopen en de niet winnaars die meelezen?

Een grote kans dat die ook stoppen.

Bo
door BolleboosBolleboos1968 Nov 10, 2021 om 18:48
3 Antwoorden / 2 Vragen

Ik had Totaal voor €90 bonnen ontvangen 2 van 20 en 1 van 50.
Klopt demonstr8 is het reclame bureau maar die geven niet thuis terwijl een stagiaire van hun de fout heeft gemaakt.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Nov 11, 2021 om 21:10
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Vraag met bewijzen de fabriek zelf,  zij kozen voor reclame bureau en  moeten de fouten / gevolgen ook dragen!

En stuur ze gerust een link naar dit  Kassa forum voor hier hun kant van 't verhaal toe te lichten.

Hoor en Wederhoor,  en zelfs dat reclame bureau mag  hier iets plaatsen wat mijn betreft!

va
door vanlotjegetikt - Nov 10, 2021 om 17:46
809 Antwoorden / Vragen

Als ik een zoekopdracht neerzet krijg ik dit:
https://www.bol.com/nl/nl/p/sony-playstation-5-console/9300000004162282/
Blijkbaar niet meer te leveren en is het geen fake??

Bo
door BolleboosBolleboos1968 - Nov 10, 2021 om 17:50
3 Antwoorden / 2 Vragen

Nee is geen fake, website is stimorol.nl
Klopt dat de PS5 niet te leveren is op het moment daarover staat er ook dat als hij niet voor 31-12-2021 leverbaar is dan krijg ik een Coolblue kadobon twv de waarde van de PS5

va
door vanlotjegetikt Nov 10, 2021 om 18:28
809 Antwoorden / Vragen

Als je dat weet waarom zet je dan je vraag neer en reageer je je dan af op mensen die een snuggere reactie neerzetten

Bo
door BolleboosBolleboos1968 Nov 10, 2021 om 18:45
3 Antwoorden / 2 Vragen

Omdat ik de prijs niet krijg maar afgescheept ben met de 2e prijs.
Staat toch in mijn vraag?
Dus mijn vraag was wat ik hier tegen kan doen zodat ik wel mijn gewonnen PS5 krijg

Redacteur
door Redacteur Nov 11, 2021 om 08:59
1053 Antwoorden / 62 Vragen

[edit- Graag inhoudelijk en op normale toon op elkaar reageren.

Redactie Kassa]

Bo
door BolleboosBolleboos1968 - Nov 10, 2021 om 17:53
3 Antwoorden / 2 Vragen

Nee is geen fake, website is stimorol.nl
Klopt dat de PS5 niet te leveren is op het moment daarover staat er ook dat als hij niet voor 31-12-2021 leverbaar is dan krijg ik een Coolblue kadobon twv de waarde van de PS5

marita5
door marita5 - Nov 10, 2021 om 19:19
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Bolleboosbolleboos1968 ,

U kunt hier een klacht indienen , klik op de rode regel .

https://contactus.mdlzapps.com/form?siteId=8fi183s%2FW580W6voMCwc8pSDlQWEHaZL

panter22
door panter22 - Nov 11, 2021 om 09:00
6599 Antwoorden / Vragen

Westrijdvoorwaarden: Artikel 4:
Onder prijzen staat:
De Organisator behoudt zich het recht om deze te wijzigen indien nodig
https://www.stimorolgamingcontest.com/sites/default/files/Wedstrijdreglement_BEL-NED.pdf
Dat is nu  gebeurd.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 12, 2021 om 10:12
16772 Antwoorden / 202 Vragen

Terzijde: Indien u reageert op een gegeven antwoord is het handiger om dat te doen via de 'reactieknop' rechts onder in beeld van dat antwoord. Dan lijkt het niet op een antwoord van ook iemand anders op uw vraag.

Dan mijn antwoord: accepteren gelet op de inhoud van al gegeven antwoordn m.b.t. spelregels etc. (@PANTHER22 e.a.).

Men heeft dus goede argumenten om als u een klacht zou indienen (of heel erg formeel een ingebreke stelling zou doen) dit op basis van de geaccepteerde voorwaarden af te wijzen.

mo
door mof - Nov 12, 2021 om 12:02
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Tja, ze beloven je de PS5 of in ieder geval een cadeaubon daarvoor. Die horen ze je dan ook te sturen. Ws. moet je klagen bij de atuoriteit kansspelen danwel (of en ook ) bij de reclamecode commissie. En een aangetekende brief aan de organisatie van de wedstrijd.

po
door pokey93 - Nov 12, 2021 om 14:56
1 Antwoorden / Vragen

in jouw screenshot staat idd dat je de hoogste score hebt, echter niet dat je tevens de snelste was.
Helaas (nou ja....helaas???? wie het kleine niet eert.......)ben je dus de winnaar van de kleine prijs
stimerol had dit iets duidelijker mogen communiceren (wat betreft het niet de snelste tijd gescoord )
, maar jij hebt je rijker gerekend dan daadwerkelijk in de mail staat.

5.2: Bepaling van de winnaar

• Het juist en zo snel mogelijk beantwoorden van de kennisvragen.

We chronometreren de tijd bij die mensen nodig hebben om de kennisvragen in

te vullen. Zo bepalen we wie de winnaars zijn:
▪ “Grote winnaar”. Diegene die alles juist en ook nog eens het snelst

antwoordt.
▪ “Kleine winnaar”. Diegene die ook alles juist heeft maar net iets trager

dan de “grote winnaar” heeft geantwoord.
Per week worden er 1 “grote winnaar” en 2 “kleine winnaars” aangeduid. Een

week loopt van maandagochtend 00:00 tot zondagavond 23:59.

endemion
door endemion Nov 19, 2021 om 01:22
237 Antwoorden / 3 Vragen

Ja maar heeft een kleine winnaar ook "de hoogste score"? Lijkt me niet, kan er maar 1 zijn met de hoogste score. Trouwems waarom zijn er nogal wat lui hier die zo lullig doen. Gun je het een ander niet om eens een prijs te winnen of zo?

lo
door lovewinnie Nov 19, 2021 om 11:24
1202 Antwoorden / 1 Vragen

Er kunnen er wel 10 zijn met dezelfde hoge score. Daarna gaan ze kijken wie had ook het snelste deze hoge score. En die wint. Het gaat niet alleen hoogste score. Er kunnen er meerdere alles goed hebben bijv maar er is er maar het snelste

endemion
door endemion - Nov 19, 2021 om 01:17
237 Antwoorden / 3 Vragen

Ik zou eens op verschilldende plaatsen klachten gaan indienen.
klacht.nl
klachtenkompas.nl

Er zijn er wellicht nog meer en ook internationaal.

Je kunt ook nog een een fysieke brief sturen, faxen wil ook nog wel een indruk maken.