valerius-2
door valerius-2 May 29, 2015 om 15:22
Voeding & gezondheid

GLUTE VRIJ KNACKEBROD

Wie weet of er glute vrij knäckebröd is, zo ja waar zijn daar bepaalde winkels die dat in voorraad hebben.

2449 12 Rapporteer

valerius-2
door valerius-2 - May 29, 2015 om 15:32
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=carola.83 schreef op vrijdag 29 mei 2015, 15:25]Wasa Knäckebröd glutenvrij, gewoon bij AH te koop.
Bedankt hoef ik niet verder te zoeken. Ik heb n.l achter klein dochter en een schoon zoon die dat nodig hebben. Kan ik er ook wat in huis halen.

Cookies
door Cookies - May 29, 2015 om 15:33
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wasa Knäckebröd glutenvrij, gewoon bij AH te koop.

valerius-2
door valerius-2 - May 29, 2015 om 22:19
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=tenormin schreef op vrijdag 29 mei 2015, 18:05][quote=valerius-2 schreef op vrijdag 29 mei 2015, 15:32]
Bedankt hoef ik niet verder te zoeken. Ik heb n.l achter klein dochter en een schoon zoon die dat nodig hebben. Kan ik er ook wat in huis halen.

En, @valerius2, als je kleindochter en schoonzoon uit eten wilt nemen: vandaag de dag ook totaal geen probleem in restaurants. Gewoon glutenvrij aangeven, kan men gezellig uit eten.

Dat doen we al jaren bij her reserveren om dat te melden, de laatste jaren is het al veel bekender geworden bij de eet gelegenheden.
Mijn achter kleindochter wordt al 10 en sinds ze aan de vaste voeding is gaan eten is het al veel bekender geworden dat dit voorkomt.

Cookies
door Cookies - Jun 5, 2015 om 00:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ook te koop, zie ik bij de Onlinedrogist.nl

Cookies
door Cookies - Jun 5, 2015 om 00:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op vrijdag 29 mei 2015, 15:32][quote=carola.83 schreef op vrijdag 29 mei 2015, 15:25]Wasa Knäckebröd glutenvrij, gewoon bij AH te koop.
Bedankt hoef ik niet verder te zoeken. Ik heb n.l achter klein dochter en een schoon zoon die dat nodig hebben. Kan ik er ook wat in huis halen.

Zal, vermoed ik, alleen bij de AH XL te koop zijn en dan op een andere plek als de 'gewone'.
KLIK

aurora1
door aurora1 - Jun 5, 2015 om 00:39
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik dacht het bij Deen ook wel in de winkel gezien te hebben, klik hier.

tenormin
door tenormin - Jun 11, 2015 om 23:11
16823 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op vrijdag 29 mei 2015, 15:32]
Bedankt hoef ik niet verder te zoeken. Ik heb n.l achter klein dochter en een schoon zoon die dat nodig hebben. Kan ik er ook wat in huis halen.

En, @valerius2, als je kleindochter en schoonzoon uit eten wilt nemen: vandaag de dag ook totaal geen probleem in restaurants. Gewoon glutenvrij aangeven, kan men gezellig uit eten.

fp
door fpo - Jun 13, 2015 om 14:10
87 Antwoorden / 3 Vragen

Ook de Plus heeft ze in voorraad!

edrick3
door edrick3 - Jun 16, 2015 om 00:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

valerius-2,

Kijk ter info ook eens hier.

Met vr.gr.

edrick3
door edrick3 - Jun 16, 2015 om 00:56
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Heeft u een vraag over de verkrijgbaarheid van een product?

Gezien de verkrijgbaarheid van een product aan verandering onderhevig is, verzoeken wij u een email te versturen naar klantenservice-NL@barilla.com. Wij kunnen u dan voorzien van de meest recente informatie.
(Bron)

er
door erky - Jun 16, 2015 om 00:57
243 Antwoorden / 2 Vragen

Hoi Valerius2,
Er zijn een aantal online shops, waaronder deze.
Ja, het is wat onwerkelijk om voor een pakje knäckebrood ook verzendkosten te hebben, maar er is keuze voor je.
Succes,
Erky

vr1944
door vr1944 - Jun 16, 2015 om 00:57
1210 Antwoorden / 5 Vragen

Tja met zo'n topvraag krijg je een hoop topantwoorden . Je had natuurlijk ook eerst zelf bij Deen AH en alle andere knäckebröd verkopende Supers kunnen vragen of ze het verkopen.