MV
door MVGel Feb 1, 2018 om 16:01
Voeding & gezondheid

Graag zou ik willen weten welke cbd olie ik het beste kan gebruiken,.

Ik meen gezien te hebben op TV misschien bij kassa dat in sommige CBD olieën nauwelijks werkzamestoffen zitten.mOmdat ik zenuwpijn in de voeten heb waar zelfs morfine geen raad mee weet wil ik die olie eens uitproberen. Maar hij is heel duur dus wil ik goed voorgelicht zijn. Mijn dank is groot! Margje

56014 14 Rapporteer

jo
door jorisw - Feb 1, 2018 om 16:12
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Als het zo erg is dat zelfs morfine niet werkt lijkt het me onverstandig om zelf te gaan dokterren, en nog onverstandiger om aan leken die je niet kent te vragen wat je moet doen. Naar de dokter met die voeten!

tenormin
door tenormin - Feb 1, 2018 om 16:16
16828 Antwoorden / 108 Vragen

Als er nauwelijks werkzame stoffen in zitten kan het toch niet op tegen morfine? Lijkt mij dan.
Lees dit eens:
https://wietolie.nl/cbd-olie/

marita5
door marita5 - Feb 1, 2018 om 16:34
11510 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Mvgel ,

Lees deze informatie eens door , klik op de rode regel .

https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/02-10-2017/wietolie-een-wondermiddel/

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 1, 2018 om 16:42
7185 Antwoorden / 3 Vragen

Ik begrijp dat u al een arts hebt geraadpleegd maar meer verlichting wilt hebben.
Hier kunt u iets over cbd olie lezen waar u baat het niet schaadt het niet in tegenkomt.
https://www.cbdolie.nl/zenuwpijn/

tenormin
door tenormin Feb 1, 2018 om 16:55
16828 Antwoorden / 108 Vragen

@shoppie, zal misschien niet schaden: er hangt wel een prijskaartje aan. Los daarvan: als morfine niet helpt: is toch beter dat TS terug gaat naar huisarts c.q. specialist? En wat ik zo lees uit de link van @marita 5 kan het toch schaden.

sjjoppy
door sjjoppy Feb 1, 2018 om 17:11
7185 Antwoorden / 3 Vragen

Ik heb de vraag beantwoord zoals ik het zie.

aurora1
door aurora1 - Feb 1, 2018 om 20:34
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Is hier al eerder gevraagd en op gereageerd (klik op de rode regel): https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/voeding-gezondheid/cbd-wietolie-welke-is-nu-goed
Op het etiket staat de hoeveelheid werkzame stof maar of dat een voor u goede dosering is?
Heeft u al eens overlegd met uw huisarts over andere pijnstillers, eventueel medicinale wiet, of gewoon bijv. massages? Warm-koud baden enz. Of al eens middelen zoals tegen gordelroos geprobeerd, zinkzalf of andere soorten zalf die daarvoor gebruikt worden?
Ik zou eerst nog maar weer eens naar de dokter gaan en niet zelf gaan experimenteren en vooral niet met dure middelen.

tijger1
door tijger1 - Feb 2, 2018 om 09:49
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Vandaag toevallig in de aanbieding bij de Telegraaf. Flink afgeprijsd, dus dat misschien maar proberen.

panter22
door panter22 - Feb 2, 2018 om 10:07
6599 Antwoorden / Vragen

Al eens acupuntuur geprobeerd? Wil je het proberen, zoek dan een arts-acupuncturist die (gedeeltelijk) door de zorgverzekering vergoed wordt.

De Beste CBD olie
door De Beste CBD olie - Feb 2, 2018 om 15:33
1 Antwoorden / Vragen

Kies ALTIJD voor een van de grote merken. De CBD olie die laatst getest is bij radar was afkomstig van thuiskwekers en facebook groepen. De betere merken die je in de winkels ( Holland en Barret, Medihemp, Etos, Kruidvat, CBD-expert.nl ) koopt voldoen allemaal 100% aan de eisen van de Nederlandse voedsel en warenautoriteit, zijn veilig in gebruik en vertonen geen bijwerkingen.

[edit, teksten van promotionele of commerciële aard zijn niet toegestaan -redactie]

aurora1
door aurora1 Feb 2, 2018 om 18:03
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Spammen is hier niet toegestaan.
Gaan de zaken zo slecht? Met hier spammen bereikt u het tegenovergestelde van hetgeen uw bedoeling is.

marita5
door marita5 Feb 2, 2018 om 19:07
11510 Antwoorden / 15 Vragen

@de beste cbd olie , behalve reclame maken voor uw site , zou ik ook maar eens de voorwaarden aanpassen : Retourneren van zendingen/artikelen:
Voor alle aankopen geldt een zichttermijn van 7 dagen !!!. ( moet 14 dagen zijn ) De zichttermijn houdt in dat de klant het recht heeft binnen 7 dagen !!! de artikelen zonder enige verplichting zijnerzijds in originele verpakking te retourneren. De geretourneerde artikelen mogen niet gebruikt of beschadigd zijn.
Tevens dient de klant alle voorwaarden voor terugzending na te leven. De kosten voor de retourzending komen ten laste van de koper.

boppe1943
door boppe1943 - Feb 3, 2018 om 18:10
1129 Antwoorden / 98 Vragen

Er bestaat mediwiet, die alleen maar op recept van uw huisarts besteld kan worden bij apotheek Transvaal in Den Haag. De hennepplanten worden onder staatstoezicht gekweekt. Voor zenuwpijn bestaat er een mix van CBD en THC. Men moet zelf voorzichtig en langzaam experimenteren om de juiste hoeveelheid te doseren. Prijs ca. 55 euro per flesje, bijna geen enkele verzekeraar vergoedt dit. Heeft u geen alfa liponzuur voorgeschreven gekregen? Morfine helpt niet bij zenuwpijnen.

ma
door maarten heest - Feb 3, 2018 om 20:58
463 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Margje, u moet niet de CBD olie hebben maar wietolie waar de werkzame stof THC in zit. Dat is het middel wat bij zenuwpijn kan helpen. Ik kan u de Social Club aanbevelen. Kijk eens op hun website http://www.suvernuver.org/   U vindt daar voorlichtingsmateriaal en er is gelegenheid om de wietolie met THC eens uit te proberen. Zelf en in mijn vriendenkring zijn er bijzonder positieve ervaringen. Succes!

wm
door wmc8 - Apr 20, 2018 om 14:29
1 Antwoorden / Vragen

Zorg dat je een product koopt met een GMP keurmerk en laboratorium rapport. Heb zelf een aantal verschillende merken geprobeerd, maar de cbd 2.8% van cbd company helpt mij het beste bij pijn. https://thecbdcompany.nl/product/cbd-company-cbd-olie-b12/
gr. Wilbert

db
door dberkmans - May 9, 2018 om 14:25
1 Antwoorden / Vragen

Beste Margje. Het lijkt mij in dit geval het beste een arts te raadplegen gezien CBD olie zeker niet als medicijn gezien mag worden.

Mocht je nu alsnog voor CBD producten willen gaan dan zou ik je graag aanraden deze informatie door te nemen. Dit hielp mij enorm bij de keus voor een CBD product: aan-welke-criteria-zou-alle-cbd-olie-moeten-voldoen

vi
door vincentschiphuis - Oct 3, 2018 om 18:13
2 Antwoorden / Vragen

Medihemp is een van de merken die CBD olie aanbied in het assortiment. Het merk staat bekend om zijn uiterst strenge kwaliteitscontroles en zeer zorgvuldige organische manier van kweken. Het productieproces van Medihemp CBD Olie is van het begin tot het einde 100% biologisch en vindt plaats in de bergen van Burgenland in Oostenrijk. Hier groeien de planten op grond wat al jaren in gebruik is voor 100% biologische teelt. Dit merk staat dan ook bekend om zijn kwalitatief hoogwaardige producten en levert met het SKAL Keurmerk. Dit keurmerk geeft aan dat Medihemp een gecontroleerd biologisch productieproces heeft.

Jacob Hooy is een bekend merk in Nederland van voedingssupplementen. Het levert onder het predicaat Koninklijke Hofleverancier. Dit staat symbool voor hun jarenlange kwaliteit voor voedingssupplementen. De Jacob Hooy CBD Olie wordt ook verkocht in winkels als de Tuinen.

Ben je opzoek naar cbd om het te testen kan je één van deze 2 merken proberen. Dan weet je zeker dat je kwaliteit hebt. Andere merken die ik wel eens voorbij heb zien komen ben ik zelf geen fan van. Zelf gebruik ik het voor clusterhoofdpijn

[edit redactie, teksten van promotionele of commerciële aard zijn niet toegestaan]

gerbera
door gerbera Oct 3, 2018 om 22:03
7361 Antwoorden / 14 Vragen

We zijn nu 8 maanden verder, dus denk ik dat de Ts er wel uit is.

ja
door janinebakker Oct 5, 2018 om 11:24
Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor deze reactie. Ik heb ook nog wat research gedaan, en inderdaad is een SKAL keurmerk wel erg belangrijk

Op
door OplatVrouw - Jan 9, 2019 om 12:53
1 Antwoorden / Vragen

Voor CBD olie heb je zoveel keuze.

Niet dat je in de war raakt met CBD olie en Wiet olie.

In CBD olie zit geen THC en in wiet olie wel. Oftewel van CBD olie kan je niet high worden en bij wietolie (dat illegaal is) kan dat wel.

Kijk daarom is op https://preventief-zorggroep.nl/thc-olie/ en www.preventief-zorggroep.nl/cbd-olie-kopen/, hopelijk kan je er wat wijzer van worden :)