di
door diana61 Oct 3, 2006 om 23:15
Voeding & gezondheid

Haarverf

ik heb van lóreal recital haarverf gekocht.kleur brazilia nummer 3.

nadat ik het volgens de gebruiksaanwijzing heb gedaan is mijn haar pikzwart geworden ipv donkerbruin.ben teruggegaan naar de winkel die vervolgens löreal klantenservice heeft gebeld,maar die schuiven het probleem op mij af,dat ik het te lang heb laten zitten,of dat mijn haar poreus is.Ze doen er totaal niks aan.

wie heeft dit ook eerder meegemaakt,en weet hier een oplossing voor

23830 16 Rapporteer

ve
door verwijderd - Oct 4, 2006 om 13:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag diana61,

Een bekende van mij heeft jaren geleden hetzelfde meegemaakt. Zij heeft haar tondeuse op de kleinste stand gezet en alles afgeschoren. Het resultaat was een nieuwe look en daar was ze nog blij mee ook.

Sukses en vriendelijke groet, Read.

ve
door verwijderd - Oct 4, 2006 om 13:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

het kan zijn dat u het te lang hebt laten zitten en de kleur valt vaak bij iedereen anders uit dan wat op de verpakking staat  dit heb ik vaak gehoord van mijn dochter die kapster is

ve
door verwijderd - Oct 4, 2006 om 13:33
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Moeilijk `garantie` te geven op haarverf daar de kleur bij iedereen anders uit kan vallen, het is nogal afhankelijk van een aantal dingen, en ook moeilijk te zeggen/bewijzen wat jij `fout`gedaan zou kunnen hebben.

Wat je kunt doen is Loreal aanschrijven, (heb ik ook een keer gedaan nadat een kleur erg snel vervaagde, ik kreeg toen als service verf/kleuradviezen en een pak verf in een andere kleur die beter bleef zitten gratis en voor niets thuisgestuurd.) Adres staat op de verpakkingen.

Als je ze een vriendelijk briefje met uitleg van probleem stuurt zijn ze de beroertste niet. Hoewel ze je niet de juiste kleur terug kunnen geven ;-(   kun je wellicht een nieuw pak verf terugkrijgen om je haar te onkleuren en/of opnieuw andere kleur te geven.

Succes,

ve
door verwijderd - Oct 4, 2006 om 13:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Diana

Ik zou om te beginnen je haar een paar keer wassen met head&shoulders. Die haalt door zijn agressieve ingredienten wat van de kleur weg. En de volgende keer een tintje lichter kopen. Bij l'oreal moet je niet zijn want het is toch altijd je eigen fout.

Groet liekie

ve
door verwijderd - Oct 10, 2006 om 23:44
0 Antwoorden / 0 Vragen

Je haar laten intrekken met Head & Schoulders, dan wordt de kleur lichter en misschien de volgende keer naar de kapper gaan, die geeft meestal wel een kleur garantie

ve
door verwijderd - Oct 29, 2006 om 01:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Alleen Head&Shoulders niet altijd gebruiken, want deze shampoo is niet helemaal 100%, want haaruitval hoor je niet van een shampoo te krijgen.

Het valt idd bij iedereen anders, maar het is wel zo dat het tegenwoordig weinig uitmaakt hoe lang je het erin laat zitten.

Op een gegeven moment kan het niet veel donker of lichter worden ( wil je heel donker heeft het weinig nut een bepaalde kleur een uur erin te laten zitten ).

En het beste is om een antiroos shampoo te gebruiken om de kleur er wat meer uit te spoelen, waardoor het lichter wordt.

ve
door verwijderd - Nov 6, 2006 om 15:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik heb vorige week woensdag ook mijn haar geverfd met Brazilia van L 'Oreal en ik heb nu OOK ZWART HAAR.Ik heb hem ook niet langer dan 30 minuten laten zitten en ik wordt gek. Ik vroeg mij af of je al een oplossing had ik ga nu head & shoulders kopen en ik heb gehoord van een vriendin dat je een spul hebt bij de drogist om je natuurlijke haarkleur weer terug te krijgen (hij spoelt de verf eruit zeggen ze ik ga dat ook vragen bij de drogist) Ik kom terug om te vertellen hoe t met mijn haar is.En misschien is er wel wat met de verf want t is toch raar dat je bruin koopt en GITZWART krijgt.

succes

ve
door verwijderd - Nov 6, 2006 om 17:54
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,

Ik heb Lóreal gebeld en verteld wat mijn probleem was en ik werd voorgesteld om 2 keer per dag  op droog haar een milde shampoo aan te brengen en dan in te pakken in folie en een handdoek eroverheen 15 minuten wachten, daarna spoelen en op handdoekdroog haar cremespoeling aanbrengen en dat ook weer 15 minuten laten wachten en uitspoelen.

Als je dit doet vertelde ze mij dat de kleur dan zeker lichter zou worden.Ik gebruik dan de gele lijk van Lóreal voor droog haar en die was goed volgens haar dus ik zit nu met shampoo in mijn haar dit bericht te typen.Ik heb ook Head & Shoulders gekocht voor de zekerheid als dit niet lukt.Volgens Lóreal wordt dat afgeraden dat heb ik namelijk ook gevraagd.

En de reden dat mijn haar zwart was geworden was dat ik hem maar 10 minuten moest laten intrekken op mijn lichtbruine haar ?????

En ik heb de verf over mijn hele haar laten aanbrengen en precies 30 minuten laten intrekken dat is dus de totale tijd dan zou hij nog niet zoo zwart moeten pakken maar ja ik zit er nu mee en ik probeer eerst met milde middelen voordat ik ga ontkleuren.

Ik hoop ook op spoedig bericht van jou .

ve
door verwijderd - Nov 6, 2006 om 18:39
0 Antwoorden / 0 Vragen

ben benieuwd of het lukt!ik had een probleem met koper,ik was echt oranje en bij mij zeiden ze ook :altijd een anti roosshampoo gebruiken dan vervaagd de kleur.heb het 3 x achter elkaar gedaan,en was toen inderdaad koper.ontkleuren als laatste redmiddel want dat doet je haar geen goed.groetjes nora

ve
door verwijderd - Nov 6, 2006 om 18:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

beste,

dank je wel voor je bericht.het valt mij wel op dat meer mensen last hebben van verkeerde kleuren van loreal.

ligt het toch niet aan mij of mijn haar.ik adviseer je geen head en schoulders te gebruiken want mijn haar valt nu heel erg uit.

wat ik nu gedaan hebt is veel hiligt erin gedaan.valt het niet zo erg op,maar verder durf ik er niks meer aan te doen.

groetjes

ve
door verwijderd - Nov 6, 2006 om 22:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nou ik heb mijn haar gewassen en ik zag dat t spoelwater iets grijs was en ik ga dit 2 keer per dag doen en dan zie ik wel verder.Anders dan maar met anti roos shampoo, ik heb geen andere keus.

ve
door verwijderd - Feb 3, 2007 om 19:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zelf heb ik wel eens aardbeirood haar gehad... Ik weet niet hoe licht je haar van kleur was toen je de verf er in deed? Als je heel erg licht (gebleekt) haar had kan het inderdaad zijn dat het heel donker uitvalt.
Jammer alleen dat men zich vervolgens niets van je klacht aan trekt. Ik zou het wel gaaf vinden als iemand van LÓreal zo stoer was geweest om je aan de hand van persoonlijke haargegevens jou een passend advies had gegeven. De verkoopster van de winkel had ook wel beter haar best kunnen doen!

ve
door verwijderd - Feb 12, 2007 om 15:00
0 Antwoorden / 0 Vragen

Haarverf wordt niet donkerder naarmate je het er maar langer in laat zitten. Het heeft een bepaalde inwerkitjd nodig en wanneer die tijd om is, wordt het niet lichter of donkerder. Wat wel vaak gebeurt, is dat met name de bruine kleuren van bijvoorbeeld Féria en Récital, donkerder uitvallen dan op de verpakking staat. Bij mij is dat ook vaak zo. Ik heb van nature donkerblond haar en wanneer ik het verf met een donkerblonde- tot lichtbruine kleur, het soms heeeeel erg donkerbruin word. Inderdaad helpt Head& Shpoulders daartegen maar wat gek genoeg bij mij ook hielp, is Henna Shampoo voor rood haar. Misschien door het rode "pigment"in de shampoo dat daarom het donkere ut je haar beetje bij beetje vervaagt. Misschien heeft u er wat aan.

ve
door verwijderd - Feb 12, 2007 om 15:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

Oh ja wat je ook kunt doen, heb ik 2 keer gedaan, omdat mijn haar er absoluut belachelijk uitzag, is de klantenservice van L'oréal NL bellen. Wanneer je een geschikt persoon aan de telefoon krijgt, grote kans dat ze zeggen dat je de lege verpakking terug moet brengen naar de winkel waar je het hebt gekocht en dat je dan een nieuwe krijgt. In opdracht van L'oréal doet zo een drogisterij dat wel en zeker wanneer je een naam en tel. nummer hebt van degene met wie je hebt gesproken. Goedkoop is L'oréal niet, dus zonde wanneer je haar "mislukt".

ve
door verwijderd - Feb 12, 2007 om 15:15
0 Antwoorden / 0 Vragen

De vraag was van 3 okt. 2006 dus je antwoord is wat laat.

ve
door verwijderd - Feb 12, 2007 om 15:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ja, ik ben nieuw op dit forum en ik zag het vandaag pas en ach, dat haarverfprobleem is een tijdloos geval, dus vandaar dat ik even reageerde.