rykie
door rykie Feb 23, 2010 om 14:40
Voeding & gezondheid

HCG kuur druppels

Werkt deze kuur werklijk zo goed als ze zeggen?of kom je na de kuur toch weer kilo:s aan?
En het is ook niet goedkoop,
Tussen de 160,00 en 250,00 euro per kuur!
Rykie***

21847 12 Rapporteer

vladja
door vladja - Feb 23, 2010 om 15:10
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Wie zeggen dat allemaal dan? De producenten van HGC?

Vladja

tdehond
door tdehond - Feb 23, 2010 om 15:22
4744 Antwoorden / 9 Vragen

M.i. zijn de kosten hoog. Een goed dieet, gecombineerd met meer bewegen en daarbij indien nodig begeleiding door een deskundige ( b.v. diëtiste) lijkt mij een beter aanvalsplan v.d het overgewicht.

rykie
door rykie - Feb 23, 2010 om 15:36
3 Antwoorden / 1 Vragen

Nee niet de producenten van HCG,maar ik ken mensen die dit verkopen,
en er zo enthouast over zijn,ze zijn zelf ook 25 kilo afgevallen in nog geen 2 maand!
Rykie***

tdehond
door tdehond - Feb 23, 2010 om 15:55
4744 Antwoorden / 9 Vragen

Het grote probleem bij snel afvallen is dat na stoppen weer snel het gewicht eraan komt.
Met behulp van dieet en meer bewegen onder begeleiding helpt u bij het aanleren van een ander leefpatroon.

Klik op hier om te lezen over o.a. bewegen en overgewicht.

tdehond
door tdehond - Feb 23, 2010 om 16:09
4744 Antwoorden / 9 Vragen

[quote=rykie schreef op dinsdag 23 feb 2010, 15:36]Nee niet de producenten van HCG,maar ik ken mensen die dit verkopen,
en er zo enthouast over zijn,ze zijn zelf ook 25 kilo afgevallen in nog geen 2 maand!
Rykie***

Verkopers van dit product zijn geen betrouwbare bron. Zij hebben er belang bij als u dit koopt.

vladja
door vladja - Feb 23, 2010 om 16:16
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Het is ook bij Kassa aan de orde geweest. lees en kijk (doorklikken) hier ..

Uiteraard zijn mensen die het product verkopen er heel tevreden/laaiend enthousiast over en zullen de werking (als die er is) driedubbel overdrijven. Die moet je dus nooit geloven. Die zeggen nooit dat het rotzooi of sprookjes is, anders verkopen ze niets meer.

Nog het een ander over dit en andere diëten Tekst hier...

Vladja

elenay
door elenay - Feb 23, 2010 om 18:40
1031 Antwoorden / 142 Vragen

Het is algemeen bekend dat als je echt blijvend wilt afvallen, je en je dagelijkse voeding zult moeten veranderen en veel moet blijven bewegen.

Anders ben je en je geld kwijt en een illusie rijker.

Als je suiker en teveel ongezonde vetten laat staan, je porties aanpast en beweegt dan ben je de kilo's zo weer kwijt.

Tenslotte kom je aan omdat je o.a. teveel binnenkrijgt.

Dus halveer je porties en verdeel deze over meerdere maaltijden per dag, zo voorkom je het hongergevoel. En vooral lang kauwen, dat is goed voor je spijsvertering.

Groetjes Elena

rykie
door rykie - Feb 23, 2010 om 21:26
3 Antwoorden / 1 Vragen

Dankjewel voor jullie reactie"s ,ik vroeg dit voor een vriedin van mij,
zij wou ook aan die kuur beginnen,misschien bedenkt zij zich nu nog.
Ik ben zelf ook 10 kilo afgevallen,nee niet door de HCG druppels,
maar via de sportschool met Diplan,met een goed en gezond dieet,
en 4x sporten in de week,hoop ik nog eens 10 kilo af vallen,gaat wel niet zo hard dan met de druppels,maar ik voel mij hier heel goed bij,en mag toch best veel eten!
Soms haast nog te veel,maar je valt er van af:)
Groetjes Rykie****

ma
door marwin - Feb 24, 2010 om 21:00
126 Antwoorden / 15 Vragen

25 kilo in 2 maanden lijkt mij niet gezond. Meestal is het 1 kilo per week

ve
door veranoj - May 25, 2010 om 21:17
3 Antwoorden / 1 Vragen

Hello Rieky
Nou ik heb het geprobeerd.
Het wekt erggg goed.
Maar je eet ook heel weinig.
Je kan zoon kuur bestellen hcg.site.
En het is goedkpoper hoor.+
Ik dacht 100 euro.
Kijk opde site.

rykie
door rykie - May 26, 2010 om 11:27
3 Antwoorden / 1 Vragen

Ik denk dat je het dan over de injectie naalden HCG hebt?
Ik had het over de de HCG druppels,
En mijn vriendin is al met een heel goed dieet begonnen zonder HCG!
En zit jij nu nog steeds op het goede gewicht dan?
na je gestopt bent bedoel ik met HCG.
Ben benieuwd:)
Groetejs Rykie***

=veranoj schreef op dinsdag 25 mei 2010, 21:17: Hello Rieky
Nou ik heb het geprobeerd.
Het wekt erggg goed.
Maar je eet ook heel weinig.
Je kan zoon kuur bestellen hcg.site.
En het is goedkpoper hoor.+
Ik dacht 100 euro.
Kijk opde site.

ve
door veranoj - May 27, 2010 om 08:17
3 Antwoorden / 1 Vragen

Hello Rykie
Het klopt helemaal wat elenay zegt.
Je valt snel af maar daar na moet je wel op de voeding letten.
Dan blijf je op gewicht.
Ik snoep niet en ik eet niet zo veel vet altijd opletten dan blijf op gewicht.
Probeer maar eens een appel dag.
Val je een kilo af.
succes.