ka
door kavitabechan Aug 4, 2018 om 20:06
Voeding & gezondheid

Hebben jullie ook weleens waterige Sensodyne tubes?

Hey allemaal,

Ik gebruik al jaren Sensodyne Gentle Whitening. Werkt erg goed. De afgelopen 2 maanden heb ik 4 nieuwe tubes gekocht bij verschillende drogisten. En alle 4 zijn zo waterig dat ze uit de tube druipen. Ik heb er gewoon mee gepoetst, want de tubes zijn best prijzig. Maak me nu alleen wel zorgen of dit tandproblemen zoals gaatjes, kapot glazuur etc kan veroorzaken? Want waarom is het zo dun en druiperig?

Met vriendelijke groet,

Kavita

4479 10 Rapporteer

panter22
door panter22 - Aug 4, 2018 om 20:12
6599 Antwoorden / Vragen

Ga klagen bij sensodyne via de mail:
https://www.sensodyne.nl/contact/

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 4, 2018 om 20:40
7181 Antwoorden / 3 Vragen

Misschien is de hitte van de laatste tijd de oorzaak, leg eens een tube een uurtje in de koelkast, wie weet.

Ge
door Genee - Aug 4, 2018 om 20:41
1509 Antwoorden / 1 Vragen

@sjoppie was een minuutje eerder, denk ook dat het de hoge temperaturen van de laatste tijd zijn.
Merk ook dat de tandpasta, geen sensodyne, wat vloeibaarder is.

jo
door jorisw - Aug 4, 2018 om 21:26
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Even kneden voor gebruik. Wellicht dat de samenstelling door de hogere temperaturen is gaan schiften.

aurora1
door aurora1 - Aug 4, 2018 om 22:23
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, geen problemen. Het zal wel door de warmte komen, dan dus schudden voor gebruik en eens omkeren.
Of het wel goed is om permanent een whitening te gebruiken waag ik te betwijfelen en als deze tandpasta pijnstillend is dan helpt die op den duur niet meer als het echt nodig is.

tenormin
door tenormin - Aug 4, 2018 om 23:04
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Ik woon toch in hetzelfde land; totaal geen waterige tandpasta. Kan me dus niet voorstellen dat het door de warmte komt tenzij de tube in de badkamer in het zonlicht ligt. Ben in veel (warmere) landen geweest, nog nooit meegemaakt. Denk dat @panter22 het beste advies geeft; contact met Sensodyne en het daar vragen: of de constructie van de tandpasta is veranderd.

marita5
door marita5 - Aug 4, 2018 om 23:13
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Kavitabechan ,

U bent niet de enige , in 2011 was hier al een klacht over , klik op de rode regels .

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/voeding-gezondheid/sensodyne

Lees ook deze klacht  ,

https://www.klacht.nl/hele-dunne-tandpasta-bijna-waterig/

Ge
door Genee Aug 5, 2018 om 08:46
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Vreemd dat de TS pas de laatste 4 weken waterige tandpasta heeft terwijl ze die al jaren gebruikt.

marita5
door marita5 Aug 5, 2018 om 08:52
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Ja , gaat over de afgelopen 2 maanden , maar zoals u kunt lezen is op klacht.nl een recente reactie , gaat dan wel niet over Gentle Whitening , maar ook deze tandpasta is waterig .

reivi22
door reivi22 - Aug 6, 2018 om 13:03
66 Antwoorden / 0 Vragen

Misschien een productie fout of zo.
Ik gebruik ook Sensodyne,maar koop het bij de action voor zo 2,95 of zo,stukken goedkoper dan bij de drogist van wel zo 5€ de tube.

1A
door 1Ariebombarie - Aug 6, 2018 om 13:22
3 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,
waterige tube? Dan effe flink schudden met die tube en het probleem is opgelost.