Ie
door Ieal May 13, 2018 om 22:10
Voeding & gezondheid

Heeft er iemand ervaring met eco slim? Is dit echt een product van dr. Oz?

Op internet kun je veel succesverhalwn vinden over het afslankproduct ecoslim. En maar weinig negatieve reviews? Iemand ervaring met dit product?

51201 11 Rapporteer

ja
door janf43 - May 13, 2018 om 22:21
733 Antwoorden / 0 Vragen

Geen ervaring met dit product, maar uw portemonnee wordt er in ieder geval wel slanker van. Als u echt wil afslanken ga dan naar uw huisarts en laat u doorsturen naar een dietist.

tijger1
door tijger1 - May 13, 2018 om 22:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dr. Oz? Van de Wizard of Oz? Gelooft u in sprookjes.

Gr
door Grunn1 May 13, 2018 om 23:00
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Lol daar zat ik ook net aan te denken.

tenormin
door tenormin - May 13, 2018 om 22:54
16826 Antwoorden / 108 Vragen

@ieal, afvallen, stoppen met roken, drinken, drugs en wat al niet: doe het cold turky (of met door bemiddeling in dit geval) met dieëtist(e): alles moet je zelf doen en ieder aangeboden product kost alleen maar veel geld. "Gewoon" zelf doen, hoe moeilijk ook: levert het meeste op. Nooit van dr. Oz gehoord, wat ook niets zegt natuurlijk, maar de naam trekt u waarschijnlijk aan? Succesverhalen op internet? Bestaan en bestaat niet. Is handel.

aurora1
door aurora1 - May 13, 2018 om 23:16
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, natuurlijk geen ervaring mee. Weggegooid geld. Afvallen kan met anders, gezonder eten, niet snoepen, geen alcohol en vooral veel bewegen. Steek daar energie in in plaats van over zulke onzin en reclame lezen.

marita5
door marita5 - May 14, 2018 om 06:55
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Leal ,

Ik heb er geen ervaring mee , duur liefhebberij .

Dr. Oz is een dokter, een chirurg om precies te zijn. Om die reden zijn er talloze mensen die hem blindelings vertrouwen. Dat Dr. Oz briljant werk levert als het aankomt op hartoperaties, wil echter niet zeggen dat de afslankproducten die hij aanprijst werkzaam zijn. Sterker nog: Dr Oz word steeds vaker betrapt op commerciële leugens .

Bron : gezondr.nl

Lees deze tips ,
 klik op de rode regels

https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/24-03-2018/9-tips-voor-een-strakker-en-fitter-lichaam/

https://www.verantwoord-afvallen.nl/afvallen/gezond-afvallen-de-beste-tips

me
door mein33 - May 14, 2018 om 11:18
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@Jeal,

Geen ervaring mee en dat zal ook niet gebeuren aangezien ik niet geloof is "sprookjes" en ook niet in de raclameboodschap van deze zgn. dr. Oz.
Uw portemonnee wordt er alleen maar dunner van en het bedrijf dat achter deze reclame zit vult hun bankrekening.
Alleen positieve reviews wil niets zeggen over de kwalitiet van het product, reviews zijn net zo minipuleerbaar als de klanten die wel in dergelijke onzin verhalen willen geloven.

pe
door peentjes - May 14, 2018 om 11:43
421 Antwoorden / 0 Vragen

Nee, geen ervaring mee. Die ervaring heb ik wél met het beste afvalproduct dat er bestaat, namelijk mijn eigen inzicht en gedrag.
Een concreet persoonlijk voorbeeld: Vorig jaar woog ik vijf kilo teveel. Toen zei ik tegen mezelf: Tot hier en niet verder. Door niet te drinken of te snoepen en bewust te eten ben ik toen in vijf dagen die 5 kilo weer kwijt geraakt. Daar kan geen OZ tegenop... Ik zou ervoor passen om wat voor middelen dan ook te gebruiken als je het zelf kan.

gerbera
door gerbera - May 14, 2018 om 15:54
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Die dr Oz haalt een gemeen trucje uit. Hij zet een L in slim terwijl het merk EcoSim moet zijn. En dat is een reiniger voor je  kunstgebit.

marita5
door marita5 May 14, 2018 om 16:16
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Als je daar intrapt , ben je een Os ;-))

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 14, 2018 om 16:30
16830 Antwoorden / 202 Vragen

Een 'een eco slimme manier' om de eigen economie te steunen. Die van de verkoper/aanbieder dus.

hutch
door hutch - May 14, 2018 om 20:01
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Uiteraard is dit een website waarbij een klant in spe belazerd wordt.

Het begint al met de volgende onzin:
  en

Wedden dat de teller om 00.00 uur weer opnieuw begint af te tellen!?! Dat is dus al pure misleiding; keihard gelogen!!
Als met dit simpele telwerkje al gelogen wordt, hoe zit het dan met al die rommel die zij verkopen?

En denkt u werkelijk dat onderstaand één en dezelfde persoon is....?? Zo ja, dan gelooft u waarschijnlijk ook nog in sprookjes.
Hoe houdt men iedereen voor de gek, m.a.w. misleiding!!

Daarnaast zet ik hele grote vraagtekens of dat wat zij proberen te verkopen, überhaupt wel een 'geneesmiddel' is c.q. mag heten!?!

Ik heb deze website aangemeld bij Consuwijzer, en dan met name door/voor het gebruik van het woord: 'geneesmiddel'.

Ook maken zij gebruik van zogenaamde stockfoto's. Een mooi voorbeeld hiervan is:
Op hun website wordt zij 'Olivia Stans' genoemd. Maarrrrr.... klik ' hier ' eens. Een stockfoto dus...... En helemaal geen 'Olivia Stans'.

Ook leuk om te zien dat de handtekening () van de zich noemende 'Olivia Stans' ook behoort aan ene 'Реутова Н.А' (klik ' hier '):
   Of zou die handtekening van ene 'Afanasyeva Svetlana' zijn?? Klik ' hier ' maar eens.

Ach ja...... Uiteraard weten de meesten dat men gigantisch voor de gek wordt gehouden en dat 'liegen en bedriegen' hoog in het vaandel staat bij dit soort lachwekkende websites.

Dus TS, trap er niet in. Als er met dit soort zaken al keihard gelogen wordt, hoe zal het dan niet met al die rommel zijn..........?
Niet aan beginnen!!

tenormin
door tenormin May 14, 2018 om 22:15
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Allemensen, wat knap iedere keer @hutch, hoe je dit allemaal kan vinden. Wel leuk hoe je iemand kan "ontkleden". ;-))

costnix
door costnix May 15, 2018 om 06:33
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Goed gedaan Hutch!

costnix
door costnix - May 15, 2018 om 06:30
2874 Antwoorden / 1 Vragen

“You’re off see the wizard, the wonderful wizard of Oz!l” :-D
https://youtu.be/26lhb05cV6g