li
door lisa123 Apr 18, 2015 om 15:30
Voeding & gezondheid

Heeft iemand ervaring met dit product?

Beste mensen,
Weet iemand of een anti-cellulitis-cavitatie apparaat werkt?
Het schijnt bij voldoende gebruik het onderhuidse vet langzaam te verwijderen, bij één of andere Group-firma is een aanbieding.
Ben toch een beetje huiverig en vind het zonde van het geld als het niet doet wat wordt beloofd.
Bij voorbaat dank voor een reactie

9510 10 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Apr 18, 2015 om 15:45
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Geen ervaring. lees hier.
Als u helemaal naar beneden scrollt kunt u lezen dat sommige mensen dit word ontraden, maar weet uw staat van gezondheid natuurlijk niet.

li
door lisa123 - Apr 18, 2015 om 16:46
134 Antwoorden / 53 Vragen

Beste tenormin,

Hartelijk dank voor uw snelle reactie, op de site werd duidelijk aangegeven hoe het werkt en voor wie het wel/niet geschikt is.
Ga nog even verder met dubben.

Fijn weekend toegewenst en nogmaals dank.

bo
door boiler - Apr 18, 2015 om 16:53
64 Antwoorden / 0 Vragen

Tuurlijk werkt dat.....product is nu in de aanbieding bij de Efteling en het Sprookjesbos...

aurora1
door aurora1 - Apr 18, 2015 om 17:19
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Lees eens klik hier.
Geen (duur) apparaat kopen, is weggegooid geld.

aurora1
door aurora1 - Apr 18, 2015 om 17:24
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Aanvulling: vaak zijn dergelijke apparaten voor een enkele euro bij kringloopwinkels te vinden en dat zal niet zonder reden zijn.
Als u toch zoiets wilt proberen zou ik dan daar eens kijken.

li
door lisa123 - Apr 18, 2015 om 18:15
134 Antwoorden / 53 Vragen

Dank iedereen voor de reacties, vooral de tip om te gaan kijken bij een kringloopwinkel is een zeer goede tip. Bedankt.

aurora1
door aurora1 - Apr 18, 2015 om 18:22
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Graag gedaan en succes ermee.

valerius-2
door valerius-2 - Apr 18, 2015 om 19:09
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Als ik al die reclame lees over vetverdrijving, Dan is het allemaal om het product te verkopen en garantie dat het werkelijk werkt dat krijgt u er niet bij. Zoals niet goed geld terug.

mh
door mhilkens - Apr 18, 2015 om 19:34
25 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=lisa123 schreef op zaterdag 18 apr 2015, 15:30]Beste mensen,
Weet iemand of een anti-cellulitis-cavitatie apparaat werkt

Ja, dat werkt niet.
Gezond verstand zegt hetzelfde.

mh
door mhilkens - Apr 18, 2015 om 19:34
25 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=lisa123 schreef op zaterdag 18 apr 2015, 15:30]Beste mensen,
Weet iemand of een anti-cellulitis-cavitatie apparaat werkt?
Het schijnt bij voldoende gebruik het onderhuidse vet langzaam te verwijderen, bij één of andere Group-firma is een aanbieding.
Ben toch een beetje huiverig en vind het zonde van het geld als het niet doet wat wordt beloofd.
Bij voorbaat dank voor een reactie