Ba
door Baswc Jul 28, 2020 om 20:10
Voeding & gezondheid
Hema anti pollution pillen, werken die?

Beste,

 Ik heb via via, Hema Anti Pollution pillen gekregen omdat deze zouden werken voor het onderhoud van je luchtwegen.
Nu heb ik zo'n pil open getrokken en het zit vol met vies bruin poeder wat stinkt naar nootmuskaat.

kunnen jullie toelichten of deze pillen werken of het het mijn mening bevestigd het alleen maar een soort van niets werkende poeder is. Ik kan hier namelijk niets over vinden op het net. (ligt misschien ook wel aan mijn zoek technieken )

groet,
Bas

7485 17 Rapporteer

Topantwoord

getty
door getty - Jul 28, 2020 om 20:14
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Vraag pillen aan de huisarts. Is ietwat effectiever.

Ba
door Baswc Jul 28, 2020 om 20:31
Antwoorden / 1 Vragen

Serieus, ik zit te wachten op een antwoord niet op e.o.a. bijdehante reactie.

ju
door juliomariner Aug 2, 2020 om 15:36
1321 Antwoorden / 2 Vragen

Stel dan ook niet van die domme vragen.

ju
door juliomariner - Jul 28, 2020 om 20:31
1321 Antwoorden / 2 Vragen

Werking gelijk aan Haarlemmerolie.

justmeagain
door justmeagain Jul 29, 2020 om 00:13
623 Antwoorden / 8 Vragen

WD40 om de keel te smeren!

tijger1
door tijger1 - Jul 28, 2020 om 20:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Pillen die tegen vervuiling helpen? En u vraagt echt of die werken?

sjjoppy
door sjjoppy - Jul 28, 2020 om 20:43
7181 Antwoorden / 3 Vragen

Hier staat de informatie waaronder dat het geen vervanging is voor een gevarieerde voeding of ongezonde levensstijl.

https://www.hema.nl/mooi-gezond/gezondheid/voedingssupplementen/supplementen/urban-protection---anti-polution--60-capsules-11403004.html

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Jul 28, 2020 om 21:27
2042 Antwoorden / Vragen

Dit soort middelen werken maar alleen als je er in gelooft. Nootmuskaat zit er volgens de ingrediënten lijst overigens niet in.

gerbera
door gerbera - Jul 28, 2020 om 21:39
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Deze pillen zijn een zgn huidverzorgings product dus waar ze die onzin over onderhoud luchtwegen vandaan halen is mij een raadsel. Lees hier

panter22
door panter22 - Jul 29, 2020 om 08:26
6599 Antwoorden / Vragen
heremietkreeft
door heremietkreeft - Jul 29, 2020 om 10:02
16830 Antwoorden / 202 Vragen

Zie vooral de info waar @GERBERA naar verwijst. Daarin vindt u een zeer gedetailleerd antwoord op uw vraag. Dat afgezien dat het als ook al gezegd altijd raadzaam is om bij twijfels als deze een arts te raadpegen (naast het zelf nazoeken van info zoals @GERBERA voor u deed.

Wi
door Wijdeveld - Jul 31, 2020 om 12:22
7 Antwoorden / Vragen

Maar één advies: al deze rotzooi niet kopen en ga zonodig naar een goede huisarts bij klachten

MR
door MR. Ronald - Jul 31, 2020 om 12:40
18 Antwoorden / Vragen

Het werkt niet voor onderhoud van je luchtwegen, het helpt te beschermen.
Het lichaam is vaak prima in staat dit zelf te doen, met de juiste voedingstoffen (bijvoorbeeld deze voedingssupplementen) misschien nog iets beter.

ha
door harrybre - Jul 31, 2020 om 12:52
240 Antwoorden / Vragen

Het enige, waar deze pillen voro werken is vorod e omzet van HEMA en haar leveracier.
Denk eens na.. als dit met een simpele pil op te lossen was geweest.. konden de meeste longartsen e.d. iets anders gaan doen.

mo
door mof - Jul 31, 2020 om 15:00
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Ga er maar van uit van niet. Normaalgesproken is dit alleen goed voor de portemonnee can Hema

luppo
door luppo - Jul 31, 2020 om 18:55
69 Antwoorden / 0 Vragen

Ik denk dat het kurkuma is.

@H
door @HENK@ - Aug 1, 2020 om 13:21
159 Antwoorden / 1 Vragen

Gewoon een domme vraag....Waarom zoek je zoiets uit NA aankoop?

Misschien weet Hema het antwoord want die zijn per slot Beter op de hoogte dan b.v. een arts.

Mischien moet je het poeder wel opsnuiven, het is per slot voor je luchtwegen toch?

Ik denk in ieder geval dat ze zeker werken, maar dan alleen om de winst van Hema wat op te krikken.

tenormin
door tenormin Aug 1, 2020 om 14:09
16826 Antwoorden / 108 Vragen

@henk@, de TS heeft de pillen gekregen, dat is iets anders.

@H
door @HENK@ Aug 6, 2020 om 01:31
159 Antwoorden / 1 Vragen

@TENORMIN

sorry, had ik overheen gelezen!

volgende keer beter ;-)

sp
door spikkel - Aug 2, 2020 om 11:48
148 Antwoorden / 5 Vragen

Er staat een lijst met de samenstelling maar niet hoeveel er van ieder ingredient in zit. Voor die prijs vrees ik dat er voornamelijk vulmiddel in zit. Kurkuma zit er ZEKER niet in. Dan zou je minstens 15 keer meer betalen voor 60 capsules. De enige reden om ze heel door te slikken is, naar mijn mening, omdat de inhoud te vies is om op te lossen in sap of water.

ju
door juliomariner Aug 2, 2020 om 15:38
1321 Antwoorden / 2 Vragen

kurkuma is anders hele goedkope grondstof. Bedoelt u misschien Saffraan?

sp
door spikkel Aug 14, 2020 om 17:32
148 Antwoorden / 5 Vragen

Dosering Kurkuma: 3 eetlepels per dag gemengd met zwarte peper. Ik kan je uit ervaring zeggen dat dat echt niet weg te krijgen is. Alternatief zijn supplementen met Turmeric en zwarte peper. Zonder peper is ons lichaam vrijwel niet staat de Turmeric op te nemen. Turmeric is de gele kleurstof die in Kurkuma zit. Als je maar 3-5% van een goedkoop supplementen kan gebruiken wordt het toch nog duur. Meer lezen zie: https://gezondr.nl/turmeric-curcamine-kurkuma/

gerbera
door gerbera - Aug 2, 2020 om 15:47
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Wilt u weten wat er in zit;
En dat is hier te lezen. Wat is google toch handig☺

Ingrediënten: vulstoffen (brandnetelblad), capsule (gelatine, caramel), VIScollageen, boswellia serrata extract, vitamine C, Caryophyllus aromaticus –kruidnagel bloem, ntiklontermiddelen (magnesiumstearaat, siliciumoxide), Vitamine E, Seleenmethionine, zinksulfaat, vitamine D3, vitamine A, zonnebloemolie