Hema, verwisseld product
Ik koop al meer dan 20 jaar Styling mousse bij de HEMA. Ze hebben de verpakking wel eens verwisseld wat begrijpelijk is maar nu is ineens de inhoud van het product veranderd terwijl het artikel nummer hetzelfde is gebleven. In de schappen staan boven het kaartje Styling mousse nu de bussen met Hair mousse met hetzelfde artikel nummer en dezelfde ingrediënten als voorheen. Dit terwijl het product heel anders ruikt en een ander effect heeft op het haar. En hoe kan iets met dezelfde ingrediënten op het label anders ruiken en een andere werking hebben? Ik heb de nieuwe bussen gekocht omdat ik dacht dat alleen de verpakking weer was veranderd maar dit is dus beslist niet het geval. Ik voel mij misleid. Tevens niet serieus genomen omdat de klantenservice aangeeft dat het product hetzelfde product is. Kan dit zomaar en wat kan ik hiermee? Ik wil graag het oude product terug zien in de schappen en erkenning voor het feit ze iets veranderd hebben aan het product, dus een correct label met vermelding van de juiste ingrediënten.
Je verwacht tot serieus niet dat iedere individuele klant een verkoper kan vertellen wat voor produkt hij / zij in de schappen wil hebben?
Ik begrijp dat producten wel eens veranderen. Echter kan het dan toch niet zo zijn dat de ingrediënten hetzelfde blijven, die veranderen dan toch ook?
Waarom zou dat moeten? Is geen wet voor hoor die dat bepaalt.
Ze vermelden de ingrediënten toch.
Wellicht heben ze een producent gevonden die goedkoper kan fabriceren.
Hema is u helemaal niets verschuldigd,. Oude product is er niet meer en komt niet meer terug.
En ingrediënten kunnen ondanks dezelfde naam toch verschillen qua geur en gevoel.
U zou eens een briefje naar de Hema kunnen sturen dat naar uw idee de 'nieuwe' styling mousse zoveel beter is geworden en of ze de formule hebben veranderd.
Topantwoord
Staat er op de bus dezelfde ingrediënten als op de oude verpakking, daar moet u van uit gaan. Het zgn art. nummer op het label is er alleen voor hun administratie. De andere lucht kan ontstaan door de inhoud, zoals o.a. drijfgas of lucht. Als op beide verpakking dezelfde stoffen vermeld staan lijkt het mij sterk dat het een ander effect op het haar heeft.
Ik wil graag het oude product terug zien in de schappen en erkenning voor het feit ze iets veranderd hebben aan het product,
Dan zal u contact moet opnemen met het hoofdkantoor, maar geef u weinig kans dat het oude product weer terug komt.
O.t. waarom zie ik de reacties van andere forumleden pas nadat ik die van mij geplaatst had.
@ gerbera,
Terwijl u de tekst typt kunnen er al anderen aan het reageren geslagen zijn, tegenwoordig vernieuw ik de pagina even vóór het plaatsen uit. Maar vergeet dit ook weleens.
Volgens mij is stylingmousse hetzelfde als hairmousse, wel merkwaardig dat het product nu anders ruikt, misschien overjarig.
Ik wil? Hoe verzint u het. U heeft niets te willen. Ga naar een andere winkel om dergelijk spul te kopen of begin zelf een winkel. In het laatste geval kunt u zelf bepalen wat er al dan niet verkocht wordt.
Misschien is uw haar in al die jaren ook wel wat veranderd?
Bedankt voor de reactie Gerbera. Ik heb het hoofdkantoor gesproken en in de winkel begreep ik dat er meerde klachten kwamen over de veranderingen in verzorgingproducten maar ik verwacht inderdaad dat mijn klacht weinig effect zal hebben. En ik als klant inderdaad blijkbaar niet veel te "willen" heb.
Wat de ingrediënten betreft heb ik echt heel sterk de indruk dat het product veranderd is terwijl op de nieuwe verpakking hetzelfde ingrediënten vermeld staan. Mogelijk is het inderdaad de geur van drijfgas en veranderd de werking als het lang in de bus zit. Bedankt voor het meedenken.
Het is toch heel simpel? Volgens u zijn er meer klachten, dus allemaal het vernieuwde product niet meer kopen. Dan komt het product in de oude samenstelling waarschijnlijk wel weer terug. Of misschien zijn er heel veel nieuwe tevreden klanten en dan komt uw product nooit meer terug. De vermelding van de ingredienten zal echt wel juist zijn overigens.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ik ben via internet opgelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Op 25 maart j.l. kreeg ik een sms-je van iemand die zich voordeed als medewerker van ICS (International Card Service) met een noodnummer. Er was geprobeerd €899 van mijn rekening te halen. Ik belde dit nummer en was even later €1794 kwijt. Ik heb aangifte gedaan bij de politie en heb mijn rechtbijstandsverzekering ingelicht. Hoe krijg ik mijn geld terug? Lees meer
Klarna, aanmaning niet besteld artikel
Op 6 februari krijg ik een pakket toegestuurd (door de brievenbus) enkel met mijn naam en adres zonder kenmerk door wie het is verstuurd. In het pakket zit een trainingsbroek zonder verzendbrief o.i.d. ik kon het dus ook niet terugsturen aangezien verzender niet bekend was.
Op 3 april krijg ik een brief toegestuurd van Klarna met de kosten van de broek met aanmaningskosten.
Direc
...
Lees meer
Contract youfone ontbinden
sins begin maart heb ik youfone wekelijks gebeld gemailt omdat mijn tv steeds vastliep telefoon niet doet internet slecht.
je mag voor €100 per maand toch wel iets goed verwachten? dus kan ik hierdoor van mijn contract af
Lees meer
Populair in Voeding & Gezondheid
ALDI Duurdere Notenmelange
April dit jaar(2018) kocht ik 2 exact dezelfde nootjes. De kassa sloeg 2 verschillende prijzen aan. Waarom? Andere barcode. En nu is hij nog duurder en proef je flouwe noten bijna zonder zout terwijl de wikkel nog uniek is.
Wie heeft hier nog meer ervaring mee?
Lees meer
Motion Free
Iemand bekend met motion free? Zou o.a. moeten helpen bij rugpijn en gezwollen benen. Iemand beken met dit "Wonder middel?" Lees meer
Mag dit in de oven
schaal van arcopal Lees meer