pe
door peter lanser Mar 1, 2017 om 16:07
Voeding & gezondheid

Herbalife heeft mij als member uitgeschreven

Herbalife heeft op mijn verzoek mij uitgeschreven als member, alleen ik kan wel nog steeds inloggen. Ik heb hier telefonisch contact over gehad, maar mijn gegevens totaal wissen "kunnen" ze niet. Ik ben het hier niet mee eens, ik wil helemaal niets meer met hun van doen hebben. Is hier iets aan te doen?

3673 5 Rapporteer

fa
door familyman - Mar 1, 2017 om 16:09
888 Antwoorden / 1 Vragen

Als u nog wèl kunt inloggen, edit dan alle velden met non informatie of zet er 1 letter in.

pe
door peter lanser Mar 3, 2017 om 11:05
Antwoorden / 1 Vragen

Ik kan wel inloggen, maar kan niet meer bij mijn accountinstellingen. Dus niets meer aanpassen.

fa
door familyman Mar 3, 2017 om 11:07
888 Antwoorden / 1 Vragen

Fijn clubje .........

pe
door peter lanser Mar 3, 2017 om 11:10
Antwoorden / 1 Vragen

Ja het lijkt net een sekte :)

fa
door familyman Mar 3, 2017 om 11:40
888 Antwoorden / 1 Vragen

Dan was mijn idee toch goed over dit Clubje ......

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 1, 2017 om 16:53
7184 Antwoorden / 3 Vragen

Probeer eens op een andere wijze contact te leggen:
https://www.herba-online-shop.nl/c-3605799/contact/

pe
door peter lanser Mar 3, 2017 om 11:06
Antwoorden / 1 Vragen

Ik kan het wel eens proberen, dank voor de tip.

sjjoppy
door sjjoppy Mar 3, 2017 om 11:12
7184 Antwoorden / 3 Vragen

Graag gedaan.

hansje klein
door hansje klein - Mar 1, 2017 om 17:03
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Alhoewel mij niet duidelijk is of u nu een klant, een distributeur, of anders was, welke schade loopt u, het bedrijf of iemand anders nu op?

TIP: Voorwaarden lezen en/of een klacht indienen bij het bedrijf en het aangegeven keurmerk

pe
door peter lanser Mar 3, 2017 om 11:07
Antwoorden / 1 Vragen

Ik was member geworden via een tussenpersoon, zo kreeg ik 25% korting op hun producten. Verder heb ik me niet bezig gehouden om mensen te werven.

Wi
door Wil_H - Mar 1, 2017 om 17:04
270 Antwoorden / Vragen

Als je nog kunt inloggen dan zijn in elk geval jouw online accountgegevens niet gewist. Ik heb nooit met die club te maken gehad maar kun je zelf je account niet verwijderen?
Anders de tip van Familyman opvolgen en je gegevens in het Herbalife account aanpassen met allerlei onzin.

pe
door peter lanser Mar 3, 2017 om 11:08
Antwoorden / 1 Vragen

Ik kan wel inloggen, maar kan niet meer bij mijn accountinstellingen. Dus niets meer aanpassen. En een delete knop is hier zeker niet te vinden.

Wi
door Wil_H Mar 3, 2017 om 11:27
270 Antwoorden / Vragen

Lees dit eens:
https://www.privacynieuws.nl/nieuwsoverzicht/divers-nieuws/privacy/9553-juridisch-website-wil-mijn-gegevens-niet-verwijderen.html

Lijkt er op dat je juridisch sterk staat als je eist dat je gegevens worden verwijderd.

pe
door peter lanser Mar 3, 2017 om 12:49
Antwoorden / 1 Vragen

Dankjewel voor de tip

Joke-Sk
door Joke-Sk - Mar 1, 2017 om 21:20
16 Antwoorden / 1 Vragen

Soms vervalt je account als je langgenoeg niet hebt ingelogd.(b.v. een jaar lang niet inloggen).

Tussendoor toch ingelogd dan gaat het termijn van b.v. een jaar niet inloggen weer in.

Wat je niet meer bekent wil hebbn kun je eerst verwijderen. Is het in te vullen vlak verplicht? Dan gewoon een 'Fake' antwoord plaatsen.

Succes, Joke sk

pe
door peter lanser Mar 3, 2017 om 11:09
Antwoorden / 1 Vragen

Ik kan wel inloggen, maar kan niet meer bij mijn accountinstellingen. Dus niets meer aanpassen.
Maar het is een optie, om na een jaar eens te kijken of mijn gegevens er nog zijn.