Ja
door Jacquelinex Feb 19, 2019 om 10:10
Voeding & gezondheid

I9 waterfles

Maakt iemand gebruik van deze i9 waterfles?
www.i9fles.nl

In deze fles zit een tag die het water weer zou terugbrengen naar zijn oorspronkelijke levende staat. Het drinken van dit water zou een heilzame werking op je gezondheid hebben.

Hoor graag of er positieve ervaringen met gebruik van deze fles zijn!

7446 18 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 19, 2019 om 10:12
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Gekkigheid. Kwakzalverij. Geldklopperij.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 19, 2019 om 10:18
16772 Antwoorden / 202 Vragen

Water in de oorsponkelijke levende staat? Als water zou leven zou het vol zitten met al of niet heel erg kleine levende beestjes en zou koken vooraf noodzakelijk zijn om het nog te kunnen dringen.
U bedoelt neem ik aan de oorspronkelijk geleverde staat en dat is absoluut en onvoorwaardelijk afhankelijk van de bron.

Gelooft u echt in sprookjes?

me
door mein33 - Feb 19, 2019 om 10:28
5658 Antwoorden / 28 Vragen

In deze fles zit een tag die het water weer zou terugbrengen naar zijn oorspronkelijke levende staat.

Kijk eerst eens waar het woordje  'tag' voor staat.
Water zou dus eerst 'dood' moeten zijn om weer tot 'leven' gewekt te kunnen worden.
Id dit soms weer een verdienmodel van "JOMANDA" die u wil doen veronderstellen dat zij het dode kan doen herleven ?

Wat dood water wordt genoemd is water waaruit het zuurstof is verdwenen, zoals bijv. in de leidingen van een CV-installatie en als dat water weer in de natuurlijke kringloop van het water wordt teruggebracht zal het weer zuurstof opnemen.

Waarom zou iemand alleen "positieve" ervaringen willen weten over list, bedrog en geldklopperij, WORDT WAKKER en laat u niet door dergelijke onzin beïnvloeden.

panter22
door panter22 - Feb 19, 2019 om 10:33
6599 Antwoorden / Vragen

Een plastic fles met leuke kleurtjes voor €49,95. Dat is toch al te dol.

Gr
door Grunn1 - Feb 19, 2019 om 10:33
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Koop een gewone goedkope waterfles en vul deze met water uit een kanaal, rivier, sloot of een andere plek waar het waterbedrijf zijn water weg haald. Op deze manier heb je je fles gevuld met oorspronkelijk water voordat het gezuiverd is en uit je kraan komt. Veel goedkoper.

ne
door neodutchio - Feb 19, 2019 om 10:51
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Ik heb ook wel eens gehoord van iemand die water in wijn kon veranderen. En ik heb ook wel eens gehoord dat je voor sprookjes naar Kaatsheuvel moet gaan.
Vreemd genoeg is er weinig te vinden over Dr. Yuri Yatsko. Je zou toch verwachten dat er iets van studies te vinden moeten zijn. En als er echt iets revolutionair ontdekt wordt dat dat wel in de media komt.

Geen idee of uw vraag echt is, of dat u reclame wilt maken, maar de forumleden hier denken na.

ju
door juliomariner - Feb 19, 2019 om 10:57
1311 Antwoorden / 2 Vragen

Ik sluit me helemaal aan bij Tijger, pure geldklopperij. Het water zal zich echt niet aanpassen. Water is en blijft water

simon55
door simon55 - Feb 19, 2019 om 11:02
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ik denk dat ze bij de Efteling nog wel n hoekje over hebben, om de fles met toverwater te kunnen plaatsen. Desgewenst maak ik er lekkere wijn van.

ne
door neodutchio Feb 19, 2019 om 12:21
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Oh, u was het. Ik kon mij al niet meer herinneren wie ban water wijn kon maken. Dit weekend heb ik een feestje, kunt u weer war flessen vullen?

simon55
door simon55 Feb 19, 2019 om 16:32
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Kom de flessen maar brengen

tenormin
door tenormin - Feb 19, 2019 om 12:06
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Beste jaquelinex, heeft u zich wel eens (echt)  verdiept in ons Nederlandse water? Moet u eens doen: bijna het beste water ter wereld. En dan wilt u een heel dure i9 waterfles aanschaffen? Wat uiteraard heerlijk is voor de verkopers. Maar wees redelijk: wonder water bestaat niet, zelfs geen ingestraald water. Dat is alleen in de verkoop bij charlatans. Maar heel eerlijk? Ik denk dat u it best zelf wel weet.

costnix
door costnix Feb 19, 2019 om 12:14
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Je kan water prima instralen met een magnetron, röntgenapparaat, laser en zelfs met een gloeilamp ;-)

simon55
door simon55 Feb 19, 2019 om 16:34
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Water instellen doet Jomanda toch.......maar ik maak d r wijn van

gerbera
door gerbera - Feb 19, 2019 om 12:13
7348 Antwoorden / 14 Vragen

naar zijn oorspronkelijke levende staat

Hoezo levende staat, komt er bij u dan "dood" water uit de kraan. En de oorspronkelijke staat van drinkwater kunt u vinden in de div. rivieren, sloten en kanalen waar het waterbedrijf het uit pompt. Dus als u dat wilt drinken heeft u die fles niet nodig, per dag een emmertje water uit de sloot  is voldoende. Wel even opletten of er geen beestjes zoals watervlooien in zitten die gaan nogal kriebelen in de maag.
Ik weet het, wat ik schrijf is onzin maar dat is die fles ook.

costnix
door costnix - Feb 19, 2019 om 12:22
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Als het goed wilt doen, moet u acht verschillende kleuren flessen kopen à 49,95.
Vergeet vooral niet de schoonmaakborstel mee te bestellen voor 12,95

ju
door juliomariner Feb 19, 2019 om 16:07
1311 Antwoorden / 2 Vragen

Vergeet ook het Keltisch zeezout niet

sira
door sira Feb 20, 2019 om 20:40
2289 Antwoorden / 24 Vragen

@Costnix
De minimumafname bij wederverkoop is 9 stuks!
Jacquelinex heeft waarschijnlijk meteen een aantal dozen aangeschaft in de veronderstelling dat de verkoop goed zou lopen na het plaatsen van haar "reclame" topic hier. En stel dat er hier een paar mensen dezelfde kleur hadden willen bestellen, want Het is belangrijk dat de kleur "resoneert" met de persoon die eruit drinkt.

costnix
door costnix Feb 20, 2019 om 21:10
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Zag, bij de een bekende worsten winkel van vier hoofdletters, deze flessen voor één Euro! :-) Één ervan bevatte plat water.

pe
door peentjes - Feb 19, 2019 om 15:07
421 Antwoorden / 0 Vragen

Levend water? Het beste water ter wereld komt uit Nederlandse waterkranen. Springlevend en oergezond. De rest is fabelachtig onwaar.

costnix
door costnix Feb 21, 2019 om 18:49
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het water, wat uit de kraan komt is plat.

tijger1
door tijger1 - Feb 19, 2019 om 15:21
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@neodutchio

Als u toch een feestje geeft, neem dan dat water uit die fles maar, want er zit ook nog muziek in. Scheelt een bandje.

Wat is geïnformeerd water?

Dat is water met daarin opgeslagen duizenden zorgvuldig uitgekozen informatie bundels (positieve trillingen), zoals prana’s, mantra’s, muziek, gedachten, gebeden, licht, cijfers, kleuren, etc. die elkaar versterken en in complete harmonie met elkaar zijn.

ju
door juliomariner Feb 19, 2019 om 15:31
1311 Antwoorden / 2 Vragen

Schrijven ze dit echt?
Je moet wel een enorme zweefteef zijn om dit te geloven en niet in lachen uit te barsten als iemand je dit wil verkopen.

Gewoon deze fles dus op de versterker aansluiten, heb je gratis muziek

tijger1
door tijger1 Feb 19, 2019 om 15:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Staat op hun site.:-))

ju
door juliomariner Feb 19, 2019 om 16:08
1311 Antwoorden / 2 Vragen

Ik zie het inderdaad, moet ook erg lachen om de recenties. Als je de fles in de buurt van je te bereiden voedsel zet gaat de werking daar ook in over, het zal wel

tijger1
door tijger1 Feb 19, 2019 om 16:14
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Muzikale stampot met gedichten er bij. .

gerbera
door gerbera Feb 19, 2019 om 16:20
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Als je dit gedronken hebt kom je in een hemelse sfeer en is het zeer geschikt voor bruiloften, partijen en uitvaart.
Scheelt weer kosten voor de muziek.

costnix
door costnix Feb 19, 2019 om 17:12
2874 Antwoorden / 1 Vragen

De informatie in de fles staat afgebeeld op de onderkant van de fles :-)

ne
door neodutchio Feb 20, 2019 om 20:39
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Zit er niet alcohol in? Met genoeg alcohol ga ik ook zingen.

ju
door juliomariner - Feb 19, 2019 om 16:03
1311 Antwoorden / 2 Vragen

Als dit een slinkse manier is om dit stuk plastic te promoten is het dus niet gelukt gezien de (terechte) negatieve reacties.

Tip aan TS, zet uw spam ook op het Radar forum, kunnen ze daar ook lachen.

Thijs12
door Thijs12 - Feb 19, 2019 om 16:30
522 Antwoorden / Vragen

Is dit werkelijk als reclame bedoeld ?

sira
door sira - Feb 20, 2019 om 20:22
2289 Antwoorden / 24 Vragen

Ik denk eerder dat Jacquelinex bij dit bedrijf werkt of misschien sinds kort wederverkoper geworden is. Normaliter zou iemand deze website niet vinden.

Ja
door Jacquelinex - Feb 21, 2019 om 18:42
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ik moet wel lachen om alle reacties. Had het wel verwacht, maar niet dat het zo erg zou zijn.
En nee, ik maak geen reclame en ben ook geen verkoper of wederverkoper.

Iemand die mijn korte tekst in mijn openingstopic goed heeft gelezen is ongetwijfeld het gebruik van het woordje 'zou' opgevallen. Dit getuigt ook al van twijfel en sceptisme.

Onlangs zat ik in de trein en de meneer tegenover mij had zo'n fles. We raakten hierover aan de praat en hij was nogal jubelend.
Na een speurtocht op google kon ik weinig informatie vinden over het gebruik van deze fles. Dat was de reden voor de vraag naar ervaringen met deze fles op dit forum.

tijger1
door tijger1 Feb 21, 2019 om 18:47
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Twijfel? U zou gewoon uw verstand moeten gebruiken.

diumenge
door diumenge - Feb 21, 2019 om 20:09
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ik heb er wel positieve ervaringen mee hoor. De goudvis was overleden, kom mét goudvis in de fles leeg gegoten, half uurtje laten staan en de goudvis was weer terug naar zijn oorspronkelijk levende staat.

ju
door juliomariner Feb 21, 2019 om 20:20
1311 Antwoorden / 2 Vragen

Hallelua, praise the bottle

tijger1
door tijger1 Feb 21, 2019 om 20:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Kon hij daarna ook nog gedichten declameren?

diumenge
door diumenge Feb 21, 2019 om 21:16
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Ja, maar ze waren niet echt van hoge kwaliteit. De beste was deze nog: Blub, van de regen in de drup.