jill2005
door jill2005 Jan 20, 2018 om 00:40
Voeding & gezondheid

Idee Alle honden muilkorven

van teckel tot deense dog  muilkorven  Als  je de muilkorf  van af het begin laat zien  We gaan naar buiten  (ze zijn ook blij als ik de halsband pak) we gaan wat leuks doen dan is de hond er zo aangewend  en het bijten is af gelopen  Mee eens of niet?

1231 11 Rapporteer

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 20, 2018 om 01:00
3449 Antwoorden / 25 Vragen

De bedoeling van dit forum is dat u een vraag stelt die wij dan proberen te beantwoorden.
U wilt meer aansturen op een discussie en daar zijn andere platforms voor.
Buiten dat vind ik het geen goed idee.

diumenge
door diumenge - Jan 20, 2018 om 01:10
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Niet.

Cookies
door Cookies - Jan 20, 2018 om 01:40
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Flutidee.

sjjoppy
door sjjoppy - Jan 20, 2018 om 07:54
7154 Antwoorden / 3 Vragen

Ben het met u eens om een jonge hond aan een muilkorf te laten wennen zodat als het nodig is het zonder moeite aangebracht kan worden.

tijger1
door tijger1 - Jan 20, 2018 om 09:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waardeloos idee.

jo
door jorisw - Jan 20, 2018 om 09:54
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Voor welk probleem is dit een oplossing?

me
door mein33 - Jan 20, 2018 om 11:29
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@jill2005,

Voel hier wel wat voor, maarrrrrrrrrr  dan alleen als de mens van klein tot groot, wordt verboden om zich met z'n debieltje buitenshuis te begeven.
Want getroffen worden door een incident met een 'halve zool' en z'n debieltje is miljoenen malen groter dan het krijgen van een bijtincident met een hond.
Niet mee eens !!
Maar dump deze onzin eens op 'feestboek', want daar is deze vraag beter op z'n plaats, aangezien u daar zeer veel 'halve zolen' met hun debieltje zult bereiken. ;-))

ne
door neodutchio - Jan 20, 2018 om 11:36
5128 Antwoorden / 12 Vragen

Laten wij alle meisjes vanaf dat ze kunnen lopen leren om een lange broek aan te doen. Dus niet meer in rokjes naar buiten. Dat scheelt een hoop opmerkingen buiten en zal #metoo ook verdwijnen. Of zou het aan de mannen liggen die de opmerkingen maken richting de dames?
Of alle auto's afschaffen. Kunnen er ook geen ongelukken meer gebeuren.
In uw geval: er zijn meer lieve honden dan slechte. Het ligt aan de opvoeding of een hond zich gedraagd of niet.

AWYeah28
door AWYeah28 Jan 20, 2018 om 14:10
355 Antwoorden / Vragen

+100

gerbera
door gerbera - Jan 20, 2018 om 11:57
7346 Antwoorden / 14 Vragen

Vreemd hé het zijn meestal loslopende honden die hun tanden ergens in zetten. Dus gewoon aangelijnd en er is niets aan de hand. En laat dat óh wat een schatje en vervolgens aaien ook achterwege.
we gaan wat leuks doen
Misschien vindt de hond het wel leuk ergens zijn tanden in te zetten, dus zeg dat nooit tegen een hond.
(ze zijn ook blij als ik de halsband pak)
Is dat zo, nou die van mij kijkt mij soms aan van bekijk het maar, maar ja als we gaan gaan we ook meteen goed en zijn we beide total-loss bij thuiskomst.
Oh ja wel uitkijken met oversteken, want die halve zolen met een mobiel achter het stuur of op de fiets zijn veel gevaarlijker dan een hond.

tenormin
door tenormin - Jan 20, 2018 om 13:53
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Hou het maar bij de halsband. (Goede) eigenaren van bijtgrage honden doen zo'n muilkorf zelf wel om. Maar goed, er schijnt vanavond op Kassa een item te komen over "bijt-honden", dus kijken maar.

costnix
door costnix - Jan 21, 2018 om 09:57
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Gewoon de hond en hand aan de KORTE lijn.