Cees Boots
door Cees Boots Nov 17, 2021 om 23:17
Voeding & gezondheid

Iemand ervaring met NOWATCH?

Ben erg benieuwd wat NOWATCH kan zijn. Moeten we dit serieus nemen?
Wie heeft hier ervaring mee of kan aantonen dat het wel of niet klopt?

Zie https://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.nowatch.com%2F%3Ffbclid%3DIwAR18uXgqAYYTS52RAtgAAtDDnrTyyJh6pugn_Fjsr23X9Pf7ojDswirI_dA&h=AT1WObtc9rjO2qEFwyTFlZHR92M7-q8VJTIrz8UM9qN8ZWpFE7bRNoNZSlgCRj3JGl2PK4VhVfx86LRIq3ka_jTUKzOIF6JjvVqjxjLPLjyvV-rghniArouHkkF81QPmxyC4HA

3488 9 Rapporteer

Gr
door Grunn1 - Nov 18, 2021 om 00:20
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ik ken het niet, nog nooit van gehoord en je denkt toch niet dat ik een totaal onbekende link ga kopiëren om te zien wat het is en wat je bedoeld.
Het is blijkbaar iets op facebook en het overgrote deel daar is of niet waar of onzin.

tenormin
door tenormin Nov 18, 2021 om 00:25
16823 Antwoorden / 108 Vragen

Ook helemaal geen zin in om een link te kopiëren, zet um dan maar gelijk erop. Wil ik nog wel klikken, als je cookies hoeft de accepteren, die sla ik over.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Nov 18, 2021 om 00:27
1757 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Cees,

Het zijn hele mooie horloges.

Maar ik raad u aan om een horloge in een stenen winkel te kopen en niet online.

ju
door juliomariner - Nov 18, 2021 om 07:50
1321 Antwoorden / 2 Vragen

Gezien de naam vraag ik mij af of je het bestelde horloge wel krijgt.

marita5
door marita5 - Nov 18, 2021 om 07:54
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Cees Boots ,

Bezint voordat ge begint

1) Duur liefhebberij .
2) Onzin .
3) Je wordt doorverwezen naar indiegogo.com , er is sprake van donateurs .
4) Adres is in Amsterdam , Winkels in juweliersartikelen en uurwerken ,  ik zie geen winkel .
5 ) Horloge wordt pas geleverd 21 maart 2022 .

Wat is Indiegogo en hoe werkt crowdfunding?
Indiegogo is een platform om ingenieuze, work-in-progress-producten en -ideeën te financieren. Hoewel bijdragen aan een campagne niet hetzelfde is als het kopen van een product, help je met het steunen van een crowdfundingproject om ideeën tot leven te brengen!

https://www.kvk.nl/zoeken/?source=all&q=77816889&start=0&site=kvk2014

sira
door sira - Nov 18, 2021 om 08:51
2322 Antwoorden / 24 Vragen

Als het op Facebook staat, zou u het juist niét serieus moeten nemen.

Ben blij dat ik geen Facebook heb. Wat een ongelooflijke bagger aan advertenties komt daarop voorbij. Alle klachten daarover op dit forum bewijst het al en zou u de vele topics daarover lezen, bent u (misschien) snel genezen. Maar het blijkt dat alle waarschuwingen in die richting geen enkel nut hebben.

ju
door juliomariner Nov 18, 2021 om 10:34
1321 Antwoorden / 2 Vragen

hoe weet u dat als u geen Facebook heeft. Overigens heeft u wel gelijk. Alle advertenties op FB zijn dubieus

sira
door sira Nov 18, 2021 om 11:07
2322 Antwoorden / 24 Vragen

Goede vraag, maar als ik al die klachten lees op "Vraag en Beantwoord" en het Radar forum dan weet ik al meer dan genoeg.
Bovendien heb ik geen zin om de hele dag met een gebogen nek op mijn gsm te turen, ik krijg er al nekpijn van als ik naar al die mensen kijk, ik heb liever een gezellig of goed gesprek ;-))

panter22
door panter22 - Nov 18, 2021 om 09:00
6599 Antwoorden / Vragen

Als je geld genoeg hebt, dan kun je er een kopen.
Kun je zelf ervaren of het werkt.

sjjoppy
door sjjoppy - Nov 18, 2021 om 09:02
7179 Antwoorden / 3 Vragen

Er is ruimte voor verbetering volgens
https://webshopchecker.nl/shop/nowatch-com/

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 18, 2021 om 09:03
16827 Antwoorden / 202 Vragen

Als u nu zelf al twijfelt is mijn devies hoe dan ook niet doen. Daarbij lijkt het mij, vanuit mijn professie, dat een horloge nimmer en nooit kan zorgen voor hetgeen men 'aanbiedt' en het is daarmee ook weer het zoveelste artikel waarmee men mensenb probeert 'warm te mnaken' om er zelf financieel beter van te worden.

(Kent u de populaire vertaling van facebook : 'valse boek' n.a.v. ook 'aanbiedingen' van ik wordt er aleen zelf beter van aard.)

marita5
door marita5 - Nov 18, 2021 om 11:24
11507 Antwoorden / 15 Vragen

@Cees Boots ,

Een discussie ,

Vraagsteller

Hierin staat dat het de cortisolspiegel kan meten. Cortisol wordt gemeten via een bloedtest en zweettesten zijn nog experimenteel.
Dit voelt als een claim die je niet kunt waarmaken.

Reactie projecteigenaar :

bedankt voor je reactie. De meest gebruikelijke manier om cortisol tot nu toe te meten is inderdaad het gebruik van speekselstaafjes, of door middel van nagel- of haaranalyse, wat niet iets is dat je constant kunt doen om de cortisolspiegels te controleren. We zijn een partnerschap aangegaan met Philips en hun innovatieve techniek genaamd Biosensing. Door jarenlang onderzoek en ontwikkeling vonden ze een verband tussen huidgeleiding en cortisolspiegels. Biosensing maakt gebruik van deze correlatie en past een uniek algoritme toe om veranderingen in het cortisolniveau te berekenen en kan tot een uur van tevoren de bijdrage ervan aan uw cognitieve zone voorspellen. Dit biedt een zeer nauwkeurige meting van stressniveaus op basis van de cortisol-proxy van huidgeleiding.
Dit is een enorme innovatie van Philips en we zijn er trots op het eerste consumentenproduct te zijn dat dit onder de aandacht brengt.
U kunt hier meer lezen over hun technologie: https://www.philips.com/aw/about/innovation/ips/ip-licensing/programs/emography-stress-management-technology.html

Een van de voordelen van Indiegogo is om te communiceren met ons bredere publiek en om zinvolle gesprekken te beginnen. Als dit ook jouw professionele interesse heeft, komen we graag met je in contact ???? Stuur ons een e-mail en een van onze oprichters volgt je graag snel.

Vraagsteller

Dit meet geen cortisol. Het meet de geleidbaarheid van de huid en geeft een algoritmische benadering van de cortisolspiegels. Dit zijn heel verschillende dingen.

Reactie projecteigenaar :

je hebt helemaal gelijk. En daarom stellen we dat de technologie de bijdrage van cortisol aan stress volgt door veranderingen in de huidgeleiding. Door deze algoritmen kunnen we jouw stressprofiel bepalen. Ons technische team heeft, in samenwerking met de teams van Philips Biosensing, buitengewone prestaties geleverd die we met dit product graag willen presenteren. Lees meer op onze technologiepagina https://nowatch.com/technology/

Vraagsteller

Dat staat niet in uw advertentie

"NOWATCH is de eerste wearable die kleine veranderingen in cortisolspiegels kan volgen"

Het is misleidend om een ​​enorm opsommingsteken voor cortisol te hebben en het bovenstaande te schetsen als dat niet is wat er gebeurt.
Backers moeten technische duidelijkheid hebben over wat ze eigenlijk financieren.

Reactie Backer ,

Eigenlijk is dit vrij duidelijk. Elke serieuze geldschieter onderzoekt het product dat ze steunen. Net zoals jij dat doet. Het product bevat innovatieve technologie. En het ding met technologie is altijd geweest dat het evolueert. Ik ben intens benieuwd hoe. Ik zie hier verder geen argument.