Leo pelzer
door Leo pelzer May 25, 2020 om 10:30
Voeding & gezondheid

Ik ben al weken aan het wachten op een product maar nog niks ontvangen

Bij grandado heb ik het product besteld  tandenreniger heel slechte revieus gr leipelzer

1625 5 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 25, 2020 om 10:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar als het zulke slechte reviews heeft, waarom bestelt u het dan?

me
door mein33 May 25, 2020 om 10:44
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Net als als mosterd na de maatijd gebruiken en pas de reviews lezen als het te laat is !!    ;-))

br
door bravehenk May 25, 2020 om 11:47
206 Antwoorden / 0 Vragen

Toch is deze verkoper duidelijk in zijn handelswijze staat overal vermeld rechtstreeks vanuit China levering.Als het tanden bleek middel is is het misschien maar goed dat het niet aankomt is al veel voor gewaarschuwd als gevaarlijk.

mi
door miennaamishaaz May 25, 2020 om 13:12
725 Antwoorden / 1 Vragen

@bravehenk

Grandado, Geeft inderdaad aan Dat ze echt in China zitten.

Dus het is Geen Dropshipper. maar een Daadwerkelijke verkoper die in china woont.

Helaas door de Corona Crisis zijn veel Pakketjes uit china vertraagt dus het duurt heel lang voordat u het krijgt.
Dit kan vaak tot 90+ dagen duren

ne
door neodutchio - May 25, 2020 om 13:27
5129 Antwoorden / 12 Vragen

En de volgende.

Hier een topic.

Hier een eerder topic.

V
eel leesplezier.

Ac
door Acarlos - Jun 30, 2020 om 01:40
2 Antwoorden / Vragen

Grandado leverd zijn bestellingen niet af!
Meestal gaat het als volgt.
Je besteld iets en je betaald het, na een tijdje dien je een klacht in, zij zeggen dat het wat langer duurt jij dient nog een klacht in meestal na zo twee maanden zij zeggen dat ze het verstuurd hebben en dat het verloren is gegaan door de postbedrijven en geven je een kortingscode van 20 % waar jij dan heel blij mee moet zijn om het artikel weer opbieuw bij hun kan bestellen zodat het hele circus weer opnieuw kan beginnen. Oplichters noem je zoiets.