ed
door eddyvanluin Sep 13, 2017 om 16:43
Voeding & gezondheid

Ik heb al meerder keren een appeltaart gekocht bij Albert Heijn de deksel van de

verpakking past niet en valt er steeds af. Allemaal rommel in de tas.
Al 2 x een appeltaart vergoed gekregen verpakking is niet Hyginische.
Albert Heijn zegt  dat ze er niets mee gaan doen en vervolgens gebeurd
het niet ook Fil. van AH klagen over dit probleem,
ALs je hem pakt

is de deksel er al af en je krijgt hem er ook niet meer op.
Ik snap niet dat Albert Heijn zo met mensen die een klacht indien
omgaat. Als je vraagt laat me weten wanneer jullie het probleem gaan oplossen
zeggen ze dat de verantwoordelijke niet terug kunnen bellen

Gemiste kans !!!!! Schande je word niet serieus genomen.

9569 19 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Sep 13, 2017 om 16:49
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dus iedere klacht, hoe onnozel ook, moet AH wat mee doen? Doe je de taart niet in je tas. Of doe er wat plakband om heen dat je bij klantenservice kunt vinden.

Of koop je appeltaart ergens anders.

marita5
door marita5 - Sep 13, 2017 om 16:52
11507 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo EddyVanLuin ,

Plaats een klacht op FB ( onder de foto in het midden ) klik op de rode regel .
Op klacht.nl / klachtenkompas reageert Albert Heijn niet .

https://nl-nl.facebook.com/pg/albertheijn/posts/?ref=page_internal

aurora1
door aurora1 - Sep 13, 2017 om 17:19
15645 Antwoorden / 6 Vragen

En wat is uw vraag? Of wilt u alleen komen mopperen en vindt u de lezers hier wel geschikt om het aan te horen, i.c. te lezen? Daar zijn we natuurlijk helemaal niet voor, integendeel.
1. U bent niet verplicht om appeltaarten bij AH te kopen
2. U kunt die dozen dichtplakken
3. U kunt van huis een - opgespaard - plastic zakje meenemen en dat eromheen doen
4. U kunt een touwtje meenemen van huis
5. vul nog maar iets in

Schandalig dat u met deze klacht geld terug vraagt want het ligt aan u hoe u die dingen vervoert en in uw tas stopt. Schaamt u zich niet?
Een tweede keer maakt u dezelfde fout en gaat dan opnieuw terug om geld te vragen.
Gaat u soms ook met een doos met dure gebakjes van de banketbakker terug en eist u geld terug als u de doos niet goed vervoerd heeft?
U moet niet zo zeuren en klagen over een non-probleem en zoveel uitroeptekens hoeft ook niet. Lees de spelregels hier maar eens door.

tenormin
door tenormin - Sep 13, 2017 om 17:20
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Als het al meerdere keren is voorgekomen, waarom dan nog appeltaart bij Appie kopen. Zeker als de verpakking niet hygiënisch (?) is. Whatever that means.

ge
door george321 - Sep 13, 2017 om 17:29
390 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zal een kijken bij appie als ik er ben en dan commentaar geven.

tenormin
door tenormin Sep 14, 2017 om 11:47
16826 Antwoorden / 108 Vragen

Ben je nu nog niet bij Appie geweest om die appeltaart te keuren? ;-)

ge
door george321 Sep 14, 2017 om 11:55
390 Antwoorden / 1 Vragen

Ik ga er net naar toe, ik kan niet heksen. Of weet je daar een cursus voor?
Bovendien staan er nog 2 diepvries punten te ontdooien.

ne
door neodutchio - Sep 13, 2017 om 17:34
5148 Antwoorden / 12 Vragen

Een vakkenvuller, cassière of welke medewerker in een winkel van AH is niet in machte om de fabrikant aan te spreken over de verpakking. Dit gaat via tig schijven en op 1 enkele klacht zullen ze geen aktie ondernemen. Ze gaan ook echt niet elke klacht in de hele keten terug koppelen.

Maar een taart in een tas doen? Iedereen weet dat een taart plat vervoerd moet worden, oftewel met de bodem naar beneden toe. Schudden met een taart is niet slim. Als u een taart vervoert hoe dat het moet is er niets aan de hand.

lexgensen
door lexgensen - Sep 13, 2017 om 17:35
274 Antwoorden / 88 Vragen

Heel vaak wordt een taart bovenop een winkelwagentje gezet en gaat dan als eerste op de band. U ben t Uw karretje nog aan het leegmaken en de kasa medewerker scant 3 fles cola en die komen met een rotgang tegen Uw appeltaartje met als gevolg dat de deksel een opdonder krijgt en niet meer sluit. Dus tere produkten als laatste op de band leggen verhelpt waarschjnlijk Uw wereldprobleem.

getty
door getty - Sep 13, 2017 om 17:44
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Gewoon even met taartje langs de groenteafdeling, plastic zakje pakken en er na scannen door de cassiere en strak om heen binden. Kan de deksel geen kant op. Denk niet in problemen, maar in oplossingen.

En blijkbaar is het taartje wel zo lekker dat u ondanks de verpakking, het toch blijft kopen.

costnix
door costnix Sep 13, 2017 om 19:21
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Die is HEEEEEEELLLLLL lekker. De appeltaart overleeft de dag van aankoop niet :-D

tijger1
door tijger1 - Sep 13, 2017 om 18:57
42060 Antwoorden / 21 Vragen

In het vervolg naar de afdeling bakbenodigdheden en de fruitafdeling. Spullen kopen en zelf appeltaart bakken.

Hoeft u hem niet te vervoeren.

ge
door george321 - Sep 13, 2017 om 19:05
390 Antwoorden / 1 Vragen

Je koopt een diepvries taartje met 8 gesneden punten in stevige verpakking voor 2,99 bij die olifant.

Gerry1969
door Gerry1969 Sep 13, 2017 om 19:58
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Appie heeft ook diepvriestaart

Cookies
door Cookies Sep 13, 2017 om 20:06
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Appeltaart koop je toch niet bij de super? Bah.

ge
door george321 Sep 13, 2017 om 20:24
390 Antwoorden / 1 Vragen

Nou Carola83, het is geen dudoc kwaliteit meer best wel lekker, ondanks dat het goedkoop is.

tijger1
door tijger1 Sep 13, 2017 om 20:30
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dudoc kwaliteit? Dat was dat cadeautje van de Vara ook niet, maar die was wel gratis.:-)) dus zelf ook maar weggegeven.

Cookies
door Cookies Sep 13, 2017 om 20:31
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Hema is toch ook goedkoop en ziet er heel wat lekkerder uit dan bij een super. Bovendien staat de Hema bekend om zijn relatief goede kwaliteit gebak.

Cookies
door Cookies Sep 13, 2017 om 20:34
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Tijger1, bedoel je die 5 euro bon die iedereen aan kon vragen? Heb ik nooit ingeleverd. Teveel gedoe om die 5 eurootjes te verzilveren.

tijger1
door tijger1 Sep 13, 2017 om 22:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nou, of het een vijf euro bon was, staat me niet zo bij. Het waren bonnen voor een appeltaart wegens zoveel jarig bestaan of zo.

tenormin
door tenormin Sep 14, 2017 om 17:52
16826 Antwoorden / 108 Vragen

@carola, je had me destijds zelfs beloofd dat ik die appeltaart kreeg! Je weet wel: de onverdiende appeltaart met een speciaal code nummer die totaal geen code had. Ja, 1,2,3,4,5,6,7,8,9,0 invullen, wat toen goed werd bevonden. Zelfs toen had de site van de "taarten" de hik.

Po
door Pontiac - Sep 13, 2017 om 19:14
131 Antwoorden / 5 Vragen

u kan als ik het me goed herriner ook een kopje koffie tappen bij appie eet je toch lekker de appeltaart daar op :-)

Po
door Pontiac - Sep 13, 2017 om 19:17
131 Antwoorden / 5 Vragen

Gemiste kans !!!!! Schande je word niet serieus genomen.   Dat wordt U nu dus hier ook niet (dus de appie valt niet ver van de kassa)

costnix
door costnix - Sep 13, 2017 om 19:18
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Nooit last mee ehad, want ik zet de appeltaart boven in de fietstas en de appeltaart komt altijd heel aan.
(Daarna gaat hij wel heel gauw stukI In zes stukken)

ge
door george321 Sep 13, 2017 om 19:53
390 Antwoorden / 1 Vragen

Doe maar in zeven stukken dan, kom ik ook eten + koffie.

Gr
door Grunn1 Sep 13, 2017 om 23:46
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Zes stukjes bedoel je zeker. Zelf snij ik ze altijd in vieren en grote punten vind ik het dan al niet.

gerbera
door gerbera - Sep 13, 2017 om 22:30
7358 Antwoorden / 14 Vragen

laat me weten wanneer jullie het probleem gaan oplossen
 Appie gaat dit op uw verzoek oplossen, de mop van de dag. Er wordt al zo weinig gelachen vandaag de dag.
En een dag niet gelachen is een dag niet geleefd. Dus mijn dag is weer goed.

zoekster1
door zoekster1 - Sep 13, 2017 om 23:23
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Wat grappig dat bijna iedereen zo tegen u tekeer gaat. Ik heb precies dezelfde ergernis over de appeltaartverpakking. Ik weet ook precies welke appeltaart u bedoelt. Plakband en touwtjes helpen overigens niet, de verpakking zit zo raar in elkaar dat de deksel er steeds afglijdt, het bovenstuk sluit niet goed op het onderstuk. Iedere keer dat ik die taart koop bij AH denk ik, wie heeft dit in godsnaam verzonnen?
Hij is wel lekker overigens en heel vaak in de aanbieding. Probeer het eens, dan weet je meteen waar het over gaat...
Afbeeldingsresultaat voor appeltaart ah

Cookies
door Cookies Sep 14, 2017 om 04:11
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Had idd heel andere verpakking in gedachten. Maar waarom zou plakband niet werken? Of een eigen voorraaddoos o.i.d.mee nemen als je weet dat het gedoe geeft? Of een plastic zak er strak omheen? Of een plastic tasje mee nemen waar hij recht/plat in kan? Of daar dan maar niet de appeltaart kopen. Een winkel zal pas actie ondernemen als er duizenden klachten hierover binnen komen.

sira
door sira Sep 14, 2017 om 10:36
2326 Antwoorden / 24 Vragen

Die slechte verpakking geldt niet alleen voor het appeltaartje van AH, maar voor elke gebaksverpakking in iedere supermarkt (zwart plastic onderbakje met doorzichtig plastic bovendeksel).
Al die verpakkingen moet je met 2 handen vasthouden, want als je het met 1 hand vasthoudt, schiet de deksel er van af en ligt het gebak op de grond. Inderdaad plakband er omheen, nog beter is inzwachtelen.

tenormin
door tenormin Sep 14, 2017 om 17:55
16826 Antwoorden / 108 Vragen

@zoekster, maar je nu reclame voor die appeltaart?

zoekster1
door zoekster1 Sep 14, 2017 om 17:58
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Natuurlijk, iedereen moet aan de appeltaart!

ficus
door ficus - Sep 14, 2017 om 00:08
147 Antwoorden / 2 Vragen

Bij de broodafdeling van de AH willen vast wel even het deksel vastplakken met stikkers. Eventueel kan men bij de servicebalie wel een stukje plakband krijgen.

Redacteur
door Redacteur - Sep 14, 2017 om 09:55
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Let s.v.p. op de toon van reageren.

Hou het respectvol, ongeacht de inhoud van de vraag.

De redactie

sw
door swat1500 - Sep 14, 2017 om 22:30
3774 Antwoorden / 0 Vragen

Wat is de vraag?