An
door Annemijn... May 19, 2019 om 20:16
Voeding & gezondheid

Just Wellness

2 jaar geleden ben ik begonnen met ipl ontharings behandelingen bij Just Wellness Eindhoven. Zij hadden op dat moment een mooie aanbieding om onbeperkt te laten laseren. Hierbij gaven zij aan dat je binnen 8 tot 10 behandeling effect zou moeten zien.

10 behandelingen verder zie ik nog maar minimaal effect. Als ik dit aangeef naar het personeel, geven zij aan dat dit waarschijnlijk komt doordat ik een lichte huidskleur heb. Ondanks dat ik goed gepigmenteerde donkere haren heb. Ik heb gesproken met verschillende mensen uit mijn omgeving, de huidskleuren van deze mensen zijn een stuk donkerder als de mijne en ook zij hebben weinig tot geen resultaat.

Nu vraag ik mij het volgende af:
1. Wat zijn jullie ervaringen?
2. Weet iemand of de kosten terugbetaald kunnen worden, omdat er bijna geen resultaat te zien is?

26884 15 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 19, 2019 om 20:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nee, natuurlijk krijgt u die kosten niet terug. Bij zulke behandelingen kunnen helemaal geen garanties gegeven worden.

tenormin
door tenormin - May 19, 2019 om 20:24
16816 Antwoorden / 108 Vragen

De kosten krijgt u niet terug. En op uw eerste vraag kan ik alleen maar antwoorden: ik heb er geen ervaring mee.

sjjoppy
door sjjoppy - May 19, 2019 om 21:02
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Als van tevoren niet is afgesproken  “niet goed geld terug”  moet u maar niet rekenen op vergoeding van gemaakte kosten.
Wel kunt u hen nog eens benaderen om deze vraag beantwoord te krijgen.
https://www.justwellness.nl/contact

costnix
door costnix - May 19, 2019 om 22:25
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Hooguit kunt u een klacht indienen bij www.klachtenkompas.nl van de Consumentenbond.
Op het forum van conculega Radar is deze vraag te vinden:
https://radar.avrotros.nl/forum/cosmetische-ingrepen-f83/twijfels-over-ipl-behandeling-just-wellness-t189946.html

pe
door peentjes - May 19, 2019 om 23:37
421 Antwoorden / 0 Vragen

...dat je binnen 8 tot 10 behandelingen... vager kan niet. U bent met die schatting blijkbaar akkoord gegaan. Dus geld terug lijkt me niet haalbaar.

aurora1
door aurora1 - May 20, 2019 om 00:43
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Tien behandelingen in twee jaar?
Ik lees nergens iets over garantie en ook niet over een termijn of aantal keren die nodig zijn. Ze gaan desnoods jaren door. Dat lees ik op de website bij superdeals en onbeperkt laseren.
Dus nee, geen geld terug.
Men hier nog eat algemene informatie:
https://www.philips.nl/c-m-pe/beauty/beauty-inspiratie/ontharing/wat-is-ipl

gerbera
door gerbera - May 20, 2019 om 09:06
7348 Antwoorden / 14 Vragen

 Wat zijn jullie ervaringen?

Dat harsen of scheren sneller gaat en veelgoedkoper is.

edrick3
door edrick3 - May 20, 2019 om 10:16
27632 Antwoorden / 85 Vragen

1. geen
Maar je bent blijkbaar akkoord gegaan met die aanbieding van onbeperkt (=?? heb je dat zwart op wit?) laseren.
2. Nee, je hebt geen 'resultaatgarantie'.

lo
door lovewinnie - May 20, 2019 om 11:20
1203 Antwoorden / 1 Vragen

Na 8/10 behandelen effect. Dat is er ook al is het minimaal. daarbaast zeg je onbeperkt. Waarom niet dan nog 10 behandelingen?
Geld terug, natuurlijk niet. Ze hebben hun taak uitgevoerd waar voor betaald is. Er is effect gegarandeerd en dat is er.. 8/10 behandelingen is genoeg voor de meeste maar dus niet voor iedereen

re
door red1 - May 20, 2019 om 12:48
329 Antwoorden / 1 Vragen

Je kan natuurlijk ook je har terug vragen

me
door mein33 - May 20, 2019 om 13:56
5658 Antwoorden / 28 Vragen

DOOR ANNEMIJN...
Hierbij gaven zij aan dat je binnen 8 tot 10 behandeling effect zou moeten zien
10 behandelingen verder zie ik nog maar minimaal effect.

@annemijn,

Er is blijkbaar al een voorbehoud op het resultaat gemaakt.
Er is aangegeven dat er na 8/10 behandelingen resultaat "zou" moeten zijn, maar in uw geval zullen daar meerdere behandelingen voor nodig zijn. Niet ieder mens reageert hetzelfde op een behandeling.
U ziet effect en daarmee geeft u al aan de behandeling in iedergeval wel werkt, maar niet zo snel en effectief als u had gehoopt/verwacht.
De behandeling is 'onbeperkt' (op zich al zeer verwonderlijk) en u kunt dus tot in den treure gebruik maken van hun diensten, zonder dat het u ook nog maar één cent extra kost.
Geld terug, denk het niet !

My
door Mykespeerstra@outlook.com - May 20, 2019 om 13:59
1 Antwoorden / Vragen

Kan ook zijn dat je nog niks ziet omdat er te veel tijd tussen de behandelingen in zit 4 tot 6 weken word aangeraden. Zou gewoon nog 20 keer gaan je hebt toch al betaald

gerbera
door gerbera May 20, 2019 om 16:45
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Als u geen spam wilt ontvangen verander dan uw gebruikersnaam eventueel zonder @enz.

pr
door prettig - May 20, 2019 om 14:55
8 Antwoorden / 6 Vragen

Ik ben hier al jaren mee bezig, Ik heb vele blonde haaartjes in mijn blanke gezicht. Na de overgang werden ze zelfs langer en sommigen nu ook donker. Ik heb het eerst elektrisch laten behandelen. Wat behoorlijk pijnlijk is. Maar dit hielp niet. Wel bleven ze langer weg. Daarna ben ik lazerbehandelingen gaan proberen. Maar resultaten waren hetzelfde.
Of ik al die pogingen nu liet doen door een, door mijn huisarts aangewezen persoon of zelf iemand zocht, er zat geen verschil tussen,
Nu (in de 70) vele duizenden guldens en euro's verder, hanteer ik bij tijd en wijlen een electrische tondeuse en heb ik een nonchalante houding aangenomen/
Je kunt moeilijk binnen blijven zitten en niets helpt.

ma
door marie47 - May 20, 2019 om 20:32
40 Antwoorden / 0 Vragen

Terug krijgen kun je wel vergeten maar 10 behandelingen in 2 jaar is veel te weinig. Mijn ervaring is ook dat je er niet echt vanaf komt. Ben jaren bezig geweest ook bij verschillende bedrijven. Maar het resultaat is dat het na veel behandelingen iets langer duurt voor de verwijderde haren terug komen en dat je het gevoel hebt dat het ook ietsje minder wordt. Eerst werd ik om de maand en later om de 6 weken behandeld.  Na beeinging kwamen de toch langzaam weer terug. Zelfs als laatste poging nog eens 6 behandelingen met de aller nieuwste methode, met gegarandeerde haarverwijdering zelfs van lichte haren,  gehad  maar daar ben ik ook maar mee gestopt want ook dat werkte niet. Het heeft me ook mog eens veel geld gekost.

mo
door mof - May 21, 2019 om 07:17
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Na 8 tot tien behandelingen is het effect te zien zeggen ze. U zegt ik zie minimaal effect. Dus u ziet effect. Dan is de informatie nietper definitie onjuist. U had zich moeten laten voorlichten en duidelijk moeten wat u verwacht en of aan uw verwachtingen kan worden voldaan.