Ma
door Marleen52 Feb 11, 2017 om 20:27
Voeding & gezondheid

Kankusta duo forte

Ik was en periode erg onzeker over mijn gewicht. Zijn er mensen die Kankusta duo Forte gekocht hebben om af te vallen. 100% terugbetaling bij niet werking binnen 60 dagen garantie . Nu dus geen retourbetaling na meerdere mails en telf.

18776 9 Rapporteer

fa
door familyman - Feb 11, 2017 om 20:31
888 Antwoorden / 1 Vragen

Nee geen ervaring, ik koop geen afslankproducten (behalve dan van de huisarts).
Die terugbetaling zal u wel nooit krijgen.
Maar waarom gelooft U die onzin reclame verkoop praatjes met gephotoshopte en of niet te zake doende foto's en betaalt ervoor?
Het moge duidelijk zijn dat alleen de bankrekening van de pillenverkopers wèl dikker en vetter wordt, enne  U armer en op hetzelfde gewicht blijft.

Ma
door Marleen52 Feb 12, 2017 om 11:46
Antwoorden / 2 Vragen

Ja, stom . Maar ik zat in een negatieve spiraal. Ik sport wat ik kan met mijn knieën, ik eet verantwoord maar met mijn werk niet met regelmaat en te weinig denk ik. Meer eten kan ik niet.

fa
door familyman Feb 12, 2017 om 11:51
888 Antwoorden / 1 Vragen

Ga eens naar uw huisarts voor een gesprek, wellicht geeft dat u een antwoord.

diumenge
door diumenge - Feb 11, 2017 om 20:31
11969 Antwoorden / 15 Vragen

En ongetwijfeld ook niet afgevallen?

Juiste retourprocedure gevolgd?

Ma
door Marleen52 Feb 12, 2017 om 11:46
Antwoorden / 2 Vragen

Gedaan wat moest

tijger1
door tijger1 - Feb 11, 2017 om 20:32
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ten eerste werkt dat spul niet en ten tweede bent u gewoon uw geld kwijt. Niet meer doen die onzin. Ga naar een diëtiste.

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 11, 2017 om 20:35
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Lieve mensen,
Stop nu eens met je zuurverdiende geld uitgeven aan lapmiddeltjes (die soms zelfs meer kwaad als goed doen).
Als één van die middelen zou werken was het wereldwijde obesitasprobleem opgelost.

Geloof in jezelf en niet in marketingpraatjes.
Meer bewegen (je hoeft echt geen 5 x per week naar de sportschool) en wat beter opletten wat er naar binnen gaat.
Dit is de enige blijvende en veilige manier.
Succes

marita5
door marita5 - Feb 11, 2017 om 20:56
11512 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Marleen52 ,

Lees hier eens de gegeven antwoorden , klik op de rode regel

https://kassa.vara.nl/vraag-beantwoord/vraag/garantie-verzekeringen/kankusta-duo-garantie-certificaat-wassen-neus

costnix
door costnix - Feb 11, 2017 om 22:41
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Van zulke producten valt alleen uw portemonnee af :-(

edrick3
door edrick3 - Feb 12, 2017 om 13:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen
hutch
door hutch - Feb 12, 2017 om 13:32
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Voor dit clubje is al eerder gewaarschuwd, zoals reeds aangegeven.

Hier nog een paar voorbeelden hoe dit club je haar 'slachtoffers' voorliegt en misleidt. Op (via) hun website staat een dame die aldaar 'Marianne Adriaansse' heet. Hé... op * deze * website heet exact dezelfde dame 'Kim Molenaar'..... En. ... op * deze * pagina heet zij 'Stefania Botte'..... ????

Dan die zogenaamde 'professor': ook dat is een foto van een fotomodel, welke tegen betaling gedownload kan worden (reclame fotografie).

En ook hun (uiteraard in lichte en kleine lettertjes) zinnetje: "Dit beleid wil de anonimiteit van de klanten behouden en om voor de tevredenheid over de bewezen diensten te zorgen, zijn genoemde voornamen en achternamen veranderd. Ook geeft de eigenaar van de website aan dat elke gelijkenis met echte personen toeval is en niet gebruikt is op een gerichte manier." doet daar niets aan af. Sterker nog, zij geven gewoon toe dat zij aan het liegen zijn. En zij weten ook wel dat het gros die kleine, onopvallende lettertjes niet leest. Of zou dit zinnetje geplaatst zijn na onze waarschuwingen...... ;-)

En € 57,-- voor een supplement (toevoeging, aanvulling)? Dus eigenlijk schrijven zij: ga gewoon door met dat wat u altijd doet, maar als toevoeging/aanvulling graag dit potje met pilletjes kopen. Daarnaast doen zij willen laten geloven dat de oorspronkelijke prijs € 109,-- is??? Waar is dat op gebaseerd? Nergens op. Dus gewoon een verkooppraatje om mensen voor de gek te houden.

Zij gebruiken ook een zin als: "Experts zeggen dat door Kankusta Duo te kiezen...." Experts? Welke experts en welke expertise hebben zij?

"Kankusta Duo is erkend als de beste afslankbehandeling van 2015." ??? Waarom is hierover helemaal niets te vinden op internet? Verkooppraatje en leugen?

Als bij de basis al gelogen (misleidt) wordt, hoe moet het dan wel niet verder gaan met dit clubje?
En waarom zijn er geen algemene contactgegevens te vinden, zoals gebruikelijk bij bonafide bedrijven?

Trap er toch niet (meer) in. U wordt gewoon keihard voor de gek gehouden.

aurora1
door aurora1 - Feb 12, 2017 om 15:39
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Nee, geen ervaring mee want ik gooi mijn geld niet weg voor dergelijke producten die niet werken en dat had u kunnen weten.
Lees de tips over hoe af te vallen in de reacties.