bo
door boefie15 May 10, 2015 om 11:17
Voeding & gezondheid

Klacht Odaban

Heeft iemand negatieve ervaring met Odaban?
Zelf heb ik het gekocht omdat ze claimen dat het werkt. Als het niet werkt binnen 60 dagen dan krijg je je geld terug.
Bij mij werkte het niet.
Product retour gestuurd met alle gegevens erbij. Diverse mails verzonden, en als je belt krijg je een voicemail en wordt je niet terug gebeld.
Heeft iemand dezelfde ervaring als ik en wat heeft die moeten doen om zijn geld terug te ontvangen?
Wat is hier tegen te doen?

2050 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Cookies
door Cookies - May 10, 2015 om 11:54
13336 Antwoorden / 36 Vragen
0

Wat er tegen te doen is? Contact blijven zoeken of je verlies van 15,- euro nemen. Die rommel doet me trouwens denken aan de Franse tijd: ladingen geurtjes spuiten en niet wassen.

gerbera
door gerbera - May 10, 2015 om 16:26
7358 Antwoorden / 14 Vragen
0

Misschien als u hier eens naar schrijft en een termijn stelt waarbinnen u uw geld wilt ontvangen..

Odaban
Auvergnestraat 27
4611 LM
Bergen op Zoom
Nederland

bo
door boefie15 - May 10, 2015 om 19:50
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

[quote=gerbera schreef op zondag 10 mei 2015, 16:26]Misschien als u hier eens naar schrijft en een termijn stelt waarbinnen u uw geld wilt ontvangen..

Odaban
Auvergnestraat 27
4611 LM
Bergen op Zoom
Nederland

bo
door boefie15 - May 10, 2015 om 19:50
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Gerbera,
Naar dat adres heb ik mijn aangebroken Odaban verzonden en al diverse mails. En nooit antwoord ontvangen. Toen naar de webshop van Odaban een mail verzonden en die geven het ook weer door naar de vertegenwoordiger. Die gaven mij nu het telefoonnummer maar daar krijg ik alleen de voicemail. Die ook ingesproken en zo blijf je doorgaan.
Als ze zeggen dat je je geld terug krijgt moeten zij dat ook waar maken maar tot op heden nog niets en ik ben nu al 2 maanden verder.
Ik heb dit nu op de site van Kassa gezet zodat mensen eventueel gewaarschuwd zijn als het product bij hen ook niet werkt.

ta
door tamarabm - Mar 21, 2016 om 13:50
1 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Boeffies,

ik heb hetzelfde gehad, in november retour gestuurd. Netjes een briefje erbij dat ik het bij de kruitvat had gekocht, was in de aanbieding, 9,95..... Ben je nog eerlijk ook!!
Nu is het 21 maart en nog steeds niks!! Dan moeten ze er niet opzetten, niet tevreden geld terug!!!
Zag dat u klacht al van mei 2015 was. Is het inmiddels al opgelost??

groetjes Tamara

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mv
Mvanbarc - Apr 19, 2024 om 16:56
Winkels & webshops

Parfum over datum

Recent heb ik wat gekocht op parfumerie en ik vond de geur niet lekker ruiken, ik dacht aan over datum. Nadat ik met de klantenservice van deze webshop contact had opgenomen vertelde ze me over de site checkfresh waar je aan de hand van batch codes kunt zien wanneer de productiedatum is van deze parfum. Weten jullie of deze site betrouwbaar is om te kunnen zien wanneer een parfum is gemaakt? ... Lees meer

It
Ita8888 - Apr 17, 2024 om 15:25
Vrije tijd & tuin

Is kleur van de hout lak of beits bepalend voor levensduur buiten?

Ik hoorde van iemand dat donkere kleuren minder lang mee gaan en barstnin ezon.Klopt dat? Wij overwgen voor zwart te gaan. Lees meer

Fr
Fred Mennen - Apr 17, 2024 om 13:07
Geldzaken & recht

Post.NL geeft je geen mogelijkheid om je Post.NL afhaalpunt te wijzigen. Dit wor

Wanneer je een pakket ontvangt via Post.NL kun je alleen je afhaalpunt wijziggen bij de bestelling.
Als ontvanger kun je niet via de Post.NL App en de Klantenservice niet je afhaalpunt van Post.NL bepalen.
Post.NL doet dit voor jou en wel via je postcode.
Als ontvanger kun je dat niet zelf bepalen.
Wel bij het plaatsen van je bestelling bij de verzender.
Je mag dus als ont ... Lees meer