bo
door boefie15 May 10, 2015 om 11:17
Voeding & gezondheid

Klacht Odaban

Heeft iemand negatieve ervaring met Odaban?
Zelf heb ik het gekocht omdat ze claimen dat het werkt. Als het niet werkt binnen 60 dagen dan krijg je je geld terug.
Bij mij werkte het niet.
Product retour gestuurd met alle gegevens erbij. Diverse mails verzonden, en als je belt krijg je een voicemail en wordt je niet terug gebeld.
Heeft iemand dezelfde ervaring als ik en wat heeft die moeten doen om zijn geld terug te ontvangen?
Wat is hier tegen te doen?

2050 5 Rapporteer

Cookies
door Cookies - May 10, 2015 om 11:54
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wat er tegen te doen is? Contact blijven zoeken of je verlies van 15,- euro nemen. Die rommel doet me trouwens denken aan de Franse tijd: ladingen geurtjes spuiten en niet wassen.

gerbera
door gerbera - May 10, 2015 om 16:26
7358 Antwoorden / 14 Vragen

Misschien als u hier eens naar schrijft en een termijn stelt waarbinnen u uw geld wilt ontvangen..

Odaban
Auvergnestraat 27
4611 LM
Bergen op Zoom
Nederland

bo
door boefie15 - May 10, 2015 om 19:50
2 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=gerbera schreef op zondag 10 mei 2015, 16:26]Misschien als u hier eens naar schrijft en een termijn stelt waarbinnen u uw geld wilt ontvangen..

Odaban
Auvergnestraat 27
4611 LM
Bergen op Zoom
Nederland

bo
door boefie15 - May 10, 2015 om 19:50
2 Antwoorden / 1 Vragen

Gerbera,
Naar dat adres heb ik mijn aangebroken Odaban verzonden en al diverse mails. En nooit antwoord ontvangen. Toen naar de webshop van Odaban een mail verzonden en die geven het ook weer door naar de vertegenwoordiger. Die gaven mij nu het telefoonnummer maar daar krijg ik alleen de voicemail. Die ook ingesproken en zo blijf je doorgaan.
Als ze zeggen dat je je geld terug krijgt moeten zij dat ook waar maken maar tot op heden nog niets en ik ben nu al 2 maanden verder.
Ik heb dit nu op de site van Kassa gezet zodat mensen eventueel gewaarschuwd zijn als het product bij hen ook niet werkt.

ta
door tamarabm - Mar 21, 2016 om 13:50
1 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Boeffies,

ik heb hetzelfde gehad, in november retour gestuurd. Netjes een briefje erbij dat ik het bij de kruitvat had gekocht, was in de aanbieding, 9,95..... Ben je nog eerlijk ook!!
Nu is het 21 maart en nog steeds niks!! Dan moeten ze er niet opzetten, niet tevreden geld terug!!!
Zag dat u klacht al van mei 2015 was. Is het inmiddels al opgelost??

groetjes Tamara