ma
door marcel konings 21 mei 2013 om 22:20
Voeding & gezondheid

Klacht over slechte afhandeling van Wehkamp

Slechte service Wehkamp

Ik heb in Juli 2012 een wasmachine merk Beko wmb 71421 gekocht bij Wehkamp. Helaas is hij na negen maanden kapot gegaan. Hij maakt een hele hoop kabaal, de klantenservice van Wehkamp gebeld. Die zijden dat ik het nummer moest bellen wat op het garantiecertificaat voor storingenstond . Met de monteur een afspraak op vrijdag 3 mei 2013 gemaakt maar die hadden het hartstikke druk en kon niet eerder als 13 mei 2013 maar er moest een nieuwe moter in met toerentalregelaar gaat weer een dikke week duren de monteur zegt kijk of met Wehkamp iets kan regelen voor een ander wasmachine Omdat hij binnen 9 maanden al kapot is, dacht ik dat ik hem zou kunnen omruilen. Maar Wehkamp zegt zo werkt dat niet wij gaan kijken voor een oplossing binnen 48 uur heb dat netjes afgewacht maar niets. Weer gebeld een andere medewerker weer aan de lijn en zegt we hebben het heel druk gehad ,geef ons nog 24uur dan zijn wij er uit.
Weer gebeld met 15 mei 2013 16.44 nu wordt er gezegd dat het allemaal onzin is met de 48 en 24 uur dat duurd gewoon een week wordt er nu weer gezegd. Ik zou maar afwachten het hadt geen zin op iedere keer terug te bellen want het ging toch niet sneller.
Nu is het 21 mei 2013 monteur geweest moter vervangen met toerentalregelaar maar werkt nog niet moet nu de hoofd modulen vervangen worden weer een dikke week wachten.
Mijn vrouw kan niet de was doen, moet elk keer met de was in de naar haar zus met de auto dit kan alleen in de avond uren omdat haar zus ook werkt is best wel een probleem wachten tot de was klaar is, en dan weer met de natte was naar huis en dit 5 keer per week.
IK hoop dat dit niet de normalen manier is want mij geduld raak op.!!!!!!!

3287 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

sl
door slobberbone - 22 mei 2013 om 09:17
508 Antwoorden / 2 Vragen
0

Kijk eens of Wehkamp ook aanwezig is bij klachtenkompas en maak daar een klacht aan,vaak snel opgelost.

Ook al geprobeerd direct monteur te regelen via Beko?.

we
door wehkamp_webcare - 22 mei 2013 om 09:41
82 Antwoorden / 0 Vragen
0

Goedemorgen Marcel,

Allereerst natuurlijk excuses dat dit al zo lang loopt, natuurlijk is het vervelend om zo lang zonder een goed functionerende wasmachine te zitten. Ik wil dan ook voor je kijken hoe dit z.s.m. kan worden opgelost. Hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig, zou je mij je klantnummer of je postcode en huisnummer willen mailen via socialmedia@wehkamp.nl?

Ik wacht je reactie af en wens je voor nu een fijne dag.

Met vriendelijke groet,

Webcareteam wehkamp.nl.

door de eelco - 22 mei 2013 om 11:29
607 Antwoorden / 92 Vragen
0

Mijn vrouw kan niet de was doen, moet elk keer met de was in de naar haar zus met de auto dit kan alleen in de avond uren omdat haar zus ook werkt is best wel een probleem wachten tot de was klaar is, en dan weer met de natte was naar huis en dit 5 keer per week.


misschien is het een oplossing om de sleutel te vragen aan haar zuster zodat ze de was kan doen wanneer het haar uit komt??...

door tijger1 - 22 mei 2013 om 11:49
39592 Antwoorden / 21 Vragen
0

Misschien even naar de wasserette?

door zoekster - 22 mei 2013 om 11:54
10933 Antwoorden / 34 Vragen
0

[quote=tijger1 schreef op woensdag 22 mei 2013, 11:49]Misschien even naar de wasserette?
Gaat Wehkamp dan die wasserette betalen? Dat huishouden draait 5 wassen per week. Het is duur en vaak zijn het vreselijk deprimerende rothokken (in Amsterdam althans).

door tijger1 - 22 mei 2013 om 14:10
39592 Antwoorden / 21 Vragen
0

@zoekster

Nee natuurlijk gaat Wehkamp die wasserette niet betalen. Maar in een wasserette gaan meer kilo's in een machine. En je kunt daar natuurlijk meer dan een machine gebruiken. Dan hoeft ze misschien maar twee keer. Of een auto niets kost.

Deprimerende rothokken ja ze zijn er niet voor de gezelligheid. Maakte er in Frankrijk veel gebruik van tijdens lange vakanties, niets mis mee.

Maar misschien de buren te hulp vragen? Volgens de regering moeten we elkaar allemaal gaan helpen :-)

ma
door marcel konings - 25 mei 2013 om 12:19
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

probleem opgelost.

Geachte heer Konings,
Ik vind het heel vervelend dat u een klacht heeft op wasmachine van Beko, bestelnummer 867.63.845 en factuurdatum 09-07-2012.
Graag los ik de klacht voor u op door het artikel van u terug te nemen voor € 259,00. Hierbij zijn de afschrijving-/gebruikskosten in mindering gebracht conform onze garantievoorwaarden.
Als u alvast een nieuwe keus maakt uit ons assortiment, kunt u mij bellen om een afspraak te maken voor het omruilen van dit artikel. Houdt u alstublieft het bestelnummer van het nieuwe artikel bij de hand.
U kunt mij, of één van mijn collega's, van maandag t/m vrijdag tussen 13.00 - 16.30 uur bereiken op 038 - 4264688.
Als ik binnen 14 dagen na verzending van dit bericht geen reactie heb ontvangen, dan neem ik aan dat u geen prijs stelt op mijn voorstel.
Om de retourzending zo snel mogelijk te kunnen verwerken, vraag ik u deze e-mail te printen en bij het pakket te voegen.

vrijdag nieuwe geleverd. :)

ch
door chantal1975 - 19 nov. 2014 om 10:35
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Klopt! klantenservice van wehkamp maakt heel veel fouten. 6x verzendkosten in rekening gebracht bij mij terwijl ik de gehele 6 bestellingen heb retour gestuurd en dit staat ook gewoon in mijn overzicht. Zo dom daar...
Plus ze hebben mij een bedrag van 95 euro teruggestort omdat ik teveel had overgemaakt maar die hebben ze er weer bij gezet. Ik word er zo moe van en dan nog heel brutaal reageren door een ene Trijntje (mag geen verdere achternaam noemen ... helaas), maar nog steeds vast blijven houden aan haar overzicht waar tal van bovengenoemde fouten in staan.. Nou ik ben al 17 jaar klant en ben er klaar mee, wil het niet meer zijn, want dit is al zo vaak gebeurd bij mij...

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

on
onequestion - 20 jan. 2020 om 17:51
Geldzaken & recht

Verblijvingsbeding en hertrouwen

De partner van mijn recent overleden vader (niet geregistreerd partner) heeft het verblijvingsbeding ingezet, de woning vervolgens binnen 1 maand met veel winst verkocht.  Geld cashen was haar enige doel.
Wij, erfgenamen, kunnen voor zover wij weten, hier niets aan doen. De kans is groot dat het geld dat zij cash heeft geind nu opgemaakt wordt, ook hebben we de angst dat er al een nieuwe par ... Lees meer

Ro
Romyzon - 19 jan. 2020 om 17:08
Winkels & webshops

Verzendkosten pakket rekenen na retour sturen

Hallo,

Ik heb laatst 2 producten besteld met een totaal bedrag van €79,90. Boven de €75,00 is het gratis verzendkosten. Ik heb dan dus ook geen verzendkosten betaald. Uiteindelijk heb ik 1 van de 2 producten terug gestuurd. De kosten voor het retour sturen is voor eigen rekening, geen probleem natuurlijk want ik kies er zelf voor. Nu heb ik vandaag de prijs van het geretourneerde ar ... Lees meer

Tr
Troesiki - 20 jan. 2020 om 12:43
Winkels & webshops

Bestaat <a href="//dealqlub.com" target="_blank">www.dealqlub.com</a> nog?

Ik heb in augustus 2018 een bestelling gedaan, helaas wel betaald maar nooit ontvangen. Bellen, mailen of chatten. Ze reageren niet. Ik zie meer reacties op internet. Dus ben ik mijn geld kwijt? Lees meer