Li
door Limon Apr 19, 2021 om 10:43
Voeding & gezondheid

Klacht perfectionbody, € 58 betalen? Behalve als je monster ongeopend retourneer

Ook ik ben erin getrapt. Je hoeft dus geen € 58 te betalen als je het toegezonden monster binnen 14 dagen retourneert ongeopend? Hoe kan je dan iets proberen. Je bent dus minimaal € 10 kwijt voor lucht? Mag dit? Zo verkopen? Pure misleiding. Hoe kan ik dit oplossen?

1678 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Apr 19, 2021 om 11:24
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U hoeft het helemaal niet te proberen, want het werkt natuurlijk niet.

Oplossen? Terugsturen en voortaan eerst lezen en niet meer die onzin kopen.

mahadma
door mahadma - Apr 19, 2021 om 12:53
11522 Antwoorden / 51 Vragen

Er is een "Word u al geholpen" van meester Frank Visser geweest waarin hij stelt, dat u niet hoeft te betalen. TV gemist zoeken.

panter22
door panter22 - Apr 19, 2021 om 17:49
6599 Antwoorden / Vragen

Die tube van 10ml is geen monster. Het is de creme van €58. Nog maar eens even lezen:
https://perfectionbody.nl/?web=1&product=1&product=0
Je kunt het oplossen door de creme terug te sturen.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 19, 2021 om 18:45
16777 Antwoorden / 202 Vragen

Als u echt vindt dat hier sprake is van pure misleiding lijkt mij deze informatie : https://www.consuwijzer.nl/misleidende-verkoop/wat-kan-ik-doen van belang en kunt u melding doen mij de ACM/Consuwijzer. Maar war is het echte probleem: u geft aan minimaal € 10,00 kwijt te zijn voor lucht en dan behoefde u toch geen € 58 te betalen?

En als u creme eerst wenst te proberen voor dat u koopt is er m.i. maar één oplossing en dat is naar een stene winkel gaan (nu nog alleeenn mogelijk op afspraak vooraf).

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Apr 19, 2021 om 20:39
2011 Antwoorden / Vragen

Als ze u aangevraagd iets toegestuurd hebben hoeft u niets te doen of te betalen. Als u zelf iets besteld heeft hoeft u niemand anders scheef aan te kijken behalve de spiegel. Ik neem aan dat die €10 de kosten van de retour met track en trace zijn en dat lijkt mij ook héél verstandig. U zou de eerste niet zijn waarvan het pakket toevallig nooit retour gekomen blijkt en dan hangt u alsnog aan de pan voor die €58.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Apr 20, 2021 om 22:34
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Erin getrapt of slecht vooraf gelezen?

Als je dergelijke  bedrijven een  dit soort producten kocht,  dan loop je dit risico.
Ga straks  lekker naar de Efteling,
mag je ook in hun sprookjes geloven,
koste ook veel geld maar deze Opa en kleinkinderen klagen daar nooit over!