jo
door joylin11 Sep 18, 2013 om 17:22
Voeding & gezondheid

Kruidvat

Ik ben vandaag voor de tweede maal voor niks naar het kruidvat geweest.
Vorige week en vandaag ging ik naar de winkel om gebruik tre maken van een aanbieding betreffende modifast (dit is een lopend artikel) geen tijdelijk artikel.
Ik vroeg of ik een coupon kon krijgen zodat ik op een later tijdstip hier gebruik van kon maken,hierop werd negatief geantwoord.
Op de website een klachtenformulier ingevuld,reactie:u moet het er maar mee doen,coupons hebben we niet (pech gehad)
Zijn er meer mensen die deze frustratie hebben,zo ja ,kunnen wij er een item bij kassa van maken ?

903 9 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Sep 18, 2013 om 17:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Helaas bepalen wij niet welk item Kassa ter hand neemt.

me
door mein33 - Sep 18, 2013 om 17:48
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Als u naar de onderzijde van deze pagina gaat dan kunt u daar "contact met KASSA" aanklikken en uw probleem of vraag voorleggen.

Cookies
door Cookies - Sep 18, 2013 om 17:49
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=joylin11 schreef op woensdag 18 sep 2013, 17:22]Ik ben vandaag voor de tweede maal voor niks naar het kruidvat geweest.
Vorige week en vandaag ging ik naar de winkel om gebruik tre maken van een aanbieding betreffende modifast (dit is een lopend artikel) geen tijdelijk artikel.
Ik vroeg of ik een coupon kon krijgen zodat ik op een later tijdstip hier gebruik van kon maken,hierop werd negatief geantwoord.
Op de website een klachtenformulier ingevuld,reactie:u moet het er maar mee doen,coupons hebben we niet (pech gehad)
Zijn er meer mensen die deze frustratie hebben,zo ja ,kunnen wij er een item bij kassa van maken ?

Er zijn nog meer Kruidvat winkels waar je naar toe kunt. Vaak scheelt het per filiaal. Moet zeggen, grijp zelf zelden mis bij de aanbiedingen.

zoekster
door zoekster - Sep 18, 2013 om 17:51
10968 Antwoorden / 34 Vragen

Kan toch echt niet wakker liggen van dit 'enorme' probleem. Als dat al een Kassa-item wordt dan sla ik wel een tijdje over.

costnix
door costnix - Sep 18, 2013 om 18:30
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Het bij aanbiedingen is het: "Zolang de voorraad strekt".

dearagain
door dearagain - Sep 18, 2013 om 18:47
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*kruidvat is met haar zogenaamde aanbiedingen een rot winkel! (althans dat zijn mijn ervaringen)

zwemmer
door zwemmer - Sep 19, 2013 om 19:40
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Ik heb de indruk dat die couponmethode enigzins ouderwets geworden is. Het is gewoon: doorlopen naar een andere Kruidvat of je verlies nemen. Tijden veranderen

Zwemmer

f.weele
door f.weele - Sep 20, 2013 om 06:01
1085 Antwoorden / 27 Vragen

Probeer het vandaag of morgen nog eens. Op vrijdag krijgen ze meestal nieuwe voorraad binnen.
m.vr.gr.

br
door brui0929 - Sep 20, 2013 om 06:28
648 Antwoorden / 10 Vragen

Als er een aanbieding is gedaan in een actie die voor dit product dan kunt u het product voor die aanbieding krijgen
wanneer u dit product in de actie week koopt.