abarth
door abarth Apr 29, 2012 om 21:41
Voeding & gezondheid

Kwaliteit Kassa Forum

Wie denkt er mee en bedenkt samen met de redactie een oplossing voor de totale vervuiling van dit forum?

Ik heb al voorgesteld om de mogelijkheid om te reageren een week dicht te gooien,

3443 41 Rapporteer

--
door --- - Apr 29, 2012 om 21:44
23 Antwoorden / 0 Vragen

Dit moet je rechtstreeks bij de redactie aanhangig maken.

De discussie wordt binnenkort wel gesloten dooor de redfactie, daar het niet consument gerelateerd is.

abarth
door abarth - Apr 29, 2012 om 21:49
845 Antwoorden / 19 Vragen

[quote=lullo winterman schreef op zondag 29 apr 2012, 21:44]Dit moet je rechtstreeks bij de redactie aanhangig maken.

De discussie wordt binnenkort wel gesloten dooor de redfactie, daar het niet consument gerelateerd is.

En jij bent het perfecte voorbeeld van mijn stelling.

Dom Jong Oen....

valerius-2
door valerius-2 - Apr 29, 2012 om 21:54
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=abarth schreef op zondag 29 apr 2012, 21:49][quote=lullo winterman schreef op zondag 29 apr 2012, 21:44]Dit moet je rechtstreeks bij de redactie aanhangig maken.

De discussie wordt binnenkort wel gesloten dooor de redfactie, daar het niet consument gerelateerd is.

En jij bent het perfecte voorbeeld van mijn stelling.

Nu doet u er ook aan mee.

Dom Jong Oen....
Nu doet u er ook aan mee!

ikbenik
door ikbenik - Apr 29, 2012 om 22:06
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=abarth schreef op zondag 29 apr 2012, 21:41]
Ik heb al voorgesteld om de mogelijkheid om te reageren een week dicht te gooien,

Dat lost niets op.

Op andere fora zie je ook het fenomeen dat mensen nietszeggende accounts aanmaken om te klooien.
Die gasten zijn er op uit om te trollen en de boel te verzieken.

zoekster
door zoekster - Apr 29, 2012 om 22:17
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Een week het forum dichtgooien lost niets op. Na die week gaat iedereen weer vrolijk op de oude voet verder. Ik weet niet precies wat je bedoelt met vervuiling van het forum.
Wat mij in ieder geval heel erg irriteert zijn twee dingen,
ten eerste, de agressieve manier van antwoorden, zo vaak wordt iemand iets toegesnauwd. Dat kan tegen de vraagsteller zijn en ook tussen de zg experts onderling, een beetje meer respect voor elkaar zou de discussies en antwoorden veel beter maken.
ten tweede: de kwaliteit van de antwoorden. Sommige mensen willen alleen maar steeds hun zegje kwijt. Soms heeft het niets met de vraag te maken, soms is het zonder enige kennis van zaken over de vraag en soms wordt een vraag die al afdoende is beantwoord door velen nog eens dunnetjes overgedaan, alleen om te laten zien dat zij het antwoord ook wisten.

Wat eraan te doen. Zou alleen maar iets kunnen zijn in de vorm van controle op toegang tot het forum. En wie gaat dat doen, de redactie? Die hebben daar dan een dagtaak aan. Het zou misschien een idee zijn als de vraagsteller het topic kon afsluiten, hij/zij heeft zijn antwoord binnen, druk op de knop en topic krijgt geen posts meer.
Voor een discussie is dat wat anders, daar kun je eigenlijk niemand van uitsluiten.

abarth
door abarth - Apr 29, 2012 om 22:24
845 Antwoorden / 19 Vragen

[quote=valerius-2 schreef op zondag 29 apr 2012, 21:54][quote=abarth schreef op zondag 29 apr 2012, 21:49][quote=lullo winterman schreef op zondag 29 apr 2012, 21:44]Dit moet je rechtstreeks bij de redactie aanhangig maken.

De discussie wordt binnenkort wel gesloten dooor de redfactie, daar het niet consument gerelateerd is.

En jij bent het perfecte voorbeeld van mijn stelling.

Nu doet u er ook aan mee.

Dom Jong Oen....
Nu doet u er ook aan mee!

I weet het, ik weet het, maar ik loop net enkele vragen langs en ons nieuwste forumlid prijkt in ieder topic met meer onzinnige dan zinnige bijdragen. Nodigt vraagstellers uit reactie te geven op zijn/haar reactie en de sneer naar een ander forumlid middels de naam was voor mij ff de druppel.

tot15karakters
door tot15karakters - Apr 29, 2012 om 22:25
2189 Antwoorden / 14 Vragen

1 ik lees eerst andere antwoorden of ik iets kan toevoegen of er iets niet genoemd is.

2 lange met veel reacties sla ik over.

3 Kijk of de vragensteller reageerde of alleen maar iets plaatste.

Helaas is er geen geld voor een moderator in het weekend en word er maandag veel verwijderd dus mijn bericht wat ik nu maak ook?
Een week dicht kan niet want als ik in problemen zit wil ik zo snel mogelijk antwoorden,en ik zie wel of het voor mijn goede of onzin is.

Alleen enkele oude forum leden met onbesproken gedrag en die betrouwbaar en bekend zijn zouden moderator kunnen worden om te verbeteren.
Ik val hier dus als nieuweling buiten.

abarth
door abarth - Apr 29, 2012 om 22:28
845 Antwoorden / 19 Vragen

[quote=ikbenik schreef op zondag 29 apr 2012, 22:06][quote=abarth schreef op zondag 29 apr 2012, 21:41]
Ik heb al voorgesteld om de mogelijkheid om te reageren een week dicht te gooien,

Dat lost niets op.

Op andere fora zie je ook het fenomeen dat mensen nietszeggende accounts aanmaken om te klooien.
Die gasten zijn er op uit om te trollen en de boel te verzieken.

Een week geeft de redactie wel de tijd om het forum geheel op te schonen.
Alle forumleden een mail te sturen met daarin de vraag om hun account te bevestigen.
Geen reactie>>> account omzetten naar 'gast' de punten etc verwijderen en accountnaam vrijgeven

ikbenik
door ikbenik - Apr 29, 2012 om 22:36
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=abarth schreef op zondag 29 apr 2012, 22:28]
Een week geeft de redactie wel de tijd om het forum geheel op te schonen.
Alle forumleden een mail te sturen met daarin de vraag om hun account te bevestigen.
Geen reactie>>> account omzetten naar 'gast' de punten etc verwijderen en accountnaam vrijgeven
Nogmaals: dat lost niets op.

Op het forum van Tros Radar is dat fenomeen al een tijd aan de gang en daar is normale discussies al bijna niet meer mogelijk.
Daar is het zo dat diverse mensen voor moderator spelen en iedereen die anders spreekt dan hen, wordt op grove wijze weggetreiterd. Gaat die persoon zelf niet weg, dan gaan ze huilie huilie bij de redactie doen, waardoor de betreffende persoon een ban krijgt.
Met andere woorden: daar moet je echt zoals de redactie en het programma spreken, anders moet je oprotten.

Helaas komt dat ook langzaam hier naartoe.

zoekster
door zoekster - Apr 29, 2012 om 22:36
10965 Antwoorden / 34 Vragen

O ik dacht dat je het had over de kwaliteit van antwoorden en discussieren. Weet eigenlijk niet wat je wilt bereiken met die accountbevestiging.

abarth
door abarth - Apr 29, 2012 om 22:38
845 Antwoorden / 19 Vragen

@ikbenik

Bij trosradar kom ik ook niet meer.
Was een tijd geleden alleen nog maar hommeles

abarth
door abarth - Apr 29, 2012 om 22:42
845 Antwoorden / 19 Vragen

[quote=zoekster schreef op zondag 29 apr 2012, 22:36]O ik dacht dat je het had over de kwaliteit van antwoorden en discussieren. Weet eigenlijk niet wat je wilt bereiken met die accountbevestiging.

Vraag maar aan tot15karakters ?

ikbenik
door ikbenik - Apr 29, 2012 om 22:43
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=zoekster schreef op zondag 29 apr 2012, 22:36]O ik dacht dat je het had over de kwaliteit van antwoorden en discussieren. Weet eigenlijk niet wat je wilt bereiken met die accountbevestiging.

Sommige vinden van mij dat ik het forum vervuil, omdat ik niet datgene spreek wat diverse consumentenorganisaties spreken.
Ik beperk mijn bronnen qua consumentenrechten alleen tot de wetboeken zelf, de Europese richtlijn zelf en de uitspraken en publicaties van de Tweede Kamer. Dat zijn de enige juiste bronnen die gebruikt kunnen worden.
Ik bekritiseer heel vaak de site van Consuwijzer, omdat op de teksten van consuwijzer geen rechten aan ontleent mogen worden en die teksten niet juist zijn.
Het probleem van internet is dat iedereen zonder controle op juistheid teksten kan publiceren. Als een jurist een bepaalde tekst op internet plaatst, wilt nog niet zeggen dat die informatie juist is. Als ik niet weet wat een bepaalde wetstekst inhoud, kijk ik altijd naar de publicaties van de Tweede Kamer. En dat zijn dus mijn bronnen.

Ik hoop dat ik hiermee eventuele misverstanden heb opgelost.

ikbenik
door ikbenik - Apr 29, 2012 om 22:45
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=abarth schreef op zondag 29 apr 2012, 22:38]@ikbenik

Bij trosradar kom ik ook niet meer.
Was een tijd geleden alleen nog maar hommeles

Klopt.
Ik heb daar een permanente ban. Omdat ik ander sprak dan de redactie en anders spreek dan de consumentenbond. Ik was echt een pain in the ass! Vandaar dat zij mij eraf hebben gebonjourd. Ik laat mij daar niet de mond snoeren en zit daar nu onder een andere naam. Alleen kom ik daar niet zoveel meer.

zoekster
door zoekster - Apr 29, 2012 om 22:49
10965 Antwoorden / 34 Vragen

@abarth waarom spreek je je niet wat duidelijker uit? Wat bedoel je precies met forumvervuiling, wat stoort je aan het forum? Want met die verwijzing naar tot15karakters kom ik niet veel verder.
Ik heb hier gezegd wat ik niet prettig vind aan het forum, kun je het mee eens zijn of niet, je goed recht. Ik ben wel benieuwd hoe jij en anderen de manier van communiceren hier zien en de kwaliteit van de antwoorden.

tot15karakters
door tot15karakters - Apr 29, 2012 om 22:54
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Ik meld mijn mening en ga niet zo ver dat ik perse gelijk moet hebben zoals Ik ben Ik,

Een goed vakman maar soms blijft Ik ben ik zolang doorgaan....
Ik zal je naam bij de Tros niet verraden...

Denk eerst na voor je iets schreef want ze blokkeren hier nog vaker IP adressen dan de Tros...

Voor mij is dit einde verhaal omdat het al eerder is gevraagd en daar kwam ook niets uit.

ikbenik
door ikbenik - Apr 29, 2012 om 22:57
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=zoekster schreef op zondag 29 apr 2012, 22:17]
ten eerste, de agressieve manier van antwoorden, zo vaak wordt iemand iets toegesnauwd. Dat kan tegen de vraagsteller zijn en ook tussen de zg experts onderling, een beetje meer respect voor elkaar zou de discussies en antwoorden veel beter maken.
Ik probeer altijd wel vriendelijk te blijven.

[quote=zoekster schreef op zondag 29 apr 2012, 22:17]ten tweede: de kwaliteit van de antwoorden. Sommige mensen willen alleen maar steeds hun zegje kwijt. Soms heeft het niets met de vraag te maken, soms is het zonder enige kennis van zaken over de vraag en soms wordt een vraag die al afdoende is beantwoord door velen nog eens dunnetjes overgedaan, alleen om te laten zien dat zij het antwoord ook wisten.

Ik beperk mijn bronnen als het gaat over rechten tot de officiële publicaties van de wetboeken zelf, de Europese richtlijn zelf en tot de publicaties van de Tweede Kamer.
Echter gaan diverse mensen dan tegen mij in met verwijzingen naar websites van jurist X, consumentenorganisatie Y en ga zo maar door. Dat vind ik persoonlijk niet juist.

Als ik echt iets bekritiseer, dan onderbouw ik dat ook, met eventueel de betreffende verwijzing of citaat uit de officiële bronnen.

zoekster
door zoekster - Apr 29, 2012 om 23:53
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Moet je (algemeen) nu eens kijken bij de vraag 'product teveel ontvangen' zelfs na ingrijpen van de redactie gaat het geruzie en gezeur gewoon door.

abarth
door abarth - Apr 30, 2012 om 00:10
845 Antwoorden / 19 Vragen

[quote=zoekster schreef op zondag 29 apr 2012, 22:49]@abarth waarom spreek je je niet wat duidelijker uit? Wat bedoel je precies met forumvervuiling, wat stoort je aan het forum? Want met die verwijzing naar tot15karakters kom ik niet veel verder.
Ik heb hier gezegd wat ik niet prettig vind aan het forum, kun je het mee eens zijn of niet, je goed recht. Ik ben wel benieuwd hoe jij en anderen de manier van communiceren hier zien en de kwaliteit van de antwoorden.

Ik heb moeite met mensen die reageren om het reageren.
De kwaliteit van de antwoorden is over het algemeen goed maar vaak wordt tegenwoordig de eerste de beste link naar google als antwoord gegeven.

De hint naar tot15karakters was een hint naar zijn vraag mbt forumnamen

fe
door festinger - Apr 30, 2012 om 03:03
410 Antwoorden / 18 Vragen

Begrijp de discussievraag niet. Het moet zo langzamerhand een ieder duidelijk zijn dat wat wij hier allemaal als individuen vermarkt wordt als de grootste actieve consumentensite. En je kan toch echt niet verbaasd zijn dat het wel lijkt dat Vara al deze hulp ziet en waardeerd. Echter 21 minuten consumententv vullen daar gaat het om. Het liefst spraakmakend.

Deze site is in uitbesteding. Het interesseert de programmamakers geen sier wat hier wordt gezegd. Zoiets heet crowdfunding.

ikbenik
door ikbenik - Apr 30, 2012 om 03:20
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=festinger schreef op maandag 30 apr 2012, 03:03]Begrijp de discussievraag niet. Het moet zo langzamerhand een ieder duidelijk zijn dat wat wij hier allemaal als individuen vermarkt wordt als de grootste actieve consumentensite. En je kan toch echt niet verbaasd zijn dat het wel lijkt dat Vara al deze hulp ziet en waardeerd. Echter 21 minuten consumententv vullen daar gaat het om. Het liefst spraakmakend.
Zoals bij Tros Radar: om de kijkcijfers!
Precies dat vertellen wat de mensen graag horen willen. Of de informatie juist is, doet er niet toe.
Heel vaak worden de regels gemanipuleerd om de consument ten aller tijden gelijk te kunnen geven, waardoor de consument zeer gemakkelijk kosteloze reparatie of vervanging kan eisen. Dat de consument plichten heeft en de verkopende partij ook rechten heeft, wordt wel "vergeten".

[quote=festinger schreef op maandag 30 apr 2012, 03:03]Deze site is in uitbesteding. Het interesseert de programmamakers geen sier wat hier wordt gezegd. Zoiets heet crowdfunding.
Ik ben blij dat e er niet mee bemoeien. Ik ben ooit eens op een forum geweest waar de moderator actief daarmee bezig hield. Alles waar zij niet mee eens waren werd gelijk verwijderd. Ik ben daar toen maar weggegaan.

tdehond
door tdehond - Apr 30, 2012 om 07:38
4744 Antwoorden / 9 Vragen

M.i. is dit geen discussie over een consumentenzaak. Ik heb dus de redactie gewaarschuwd.
Sorry voor het ongemak.

harrie
door harrie - Apr 30, 2012 om 09:00
765 Antwoorden / 36 Vragen

Het probleem van de vervuiling is;
Het doel van deze site is door velen uit het oog verloren, namelijk het beantwoorden van consumentenvragen.
De consument is niet belangrijk meer, het gaat nu om het EGO van de reflectant.

Wat je antwoordt is niet belangrijk meer....... en of de consument er wat aan heeft is al helemaal niet belangrijk meer. Als het er maar veel zijn. Vandaar al die onbenullige reacties, antwoorden en herhalingen. En is de site bijna onleesbaar geworden.

Helaas ontbreekt het bij veel respondenten aan zelfreflectie, zij vragen zich niet af;
** als ik reageer, lever ik dan een bijdrage aan het oplossen van het probleem?**

Dit is geen Chat site.........

Ex-Haagsche Harrie

zoekster
door zoekster - Apr 30, 2012 om 09:02
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=tdehond schreef op maandag 30 apr 2012, 07:38]M.i. is dit geen discussie over een consumentenzaak. Ik heb dus de redactie gewaarschuwd.
Sorry voor het ongemak.

Het is inderdaad geen discussie over een consumentenzaak, maar m.i. een oprechte poging om de kwaliteit van het forum te verbeteren. Een vergeefse poging, vrees ik, dus ook wat mij betreft mag deze discussie hier wel eindigen. Iedereen een leuke koninginnedag gewenst!

abarth
door abarth - Apr 30, 2012 om 09:08
845 Antwoorden / 19 Vragen

[quote=zoekster schreef op maandag 30 apr 2012, 09:02][quote=tdehond schreef op maandag 30 apr 2012, 07:38]M.i. is dit geen discussie over een consumentenzaak. Ik heb dus de redactie gewaarschuwd.
Sorry voor het ongemak.

Het is inderdaad geen discussie over een consumentenzaak, maar m.i. een oprechte poging om de kwaliteit van het forum te verbeteren. Een vergeefse poging, vrees ik, dus ook wat mij betreft mag deze discussie hier wel eindigen. Iedereen een leuke koninginnedag gewenst!

Je bent me net voor. Het is ook niet mijn bedoeling om deze discussie op het forum te houden maar misschien hebben we er wel iets aan

Fijne koninginnedag allen

Tryingtohelp
door Tryingtohelp - Apr 30, 2012 om 09:24
53 Antwoorden / 3 Vragen

Het gaat wat ver, maar misschien helpt het om degene die de vraag/discussie start de mogelijkheid te geven om reacties te verwijderen. Een vraag/discussie automatisch afsluiten na bijv. 1 maand of zo, tenzij (moet dan maandelijks gebeuren) de 'starter' van de vraag/discussie expliciet aangeeft om de vraag/discussie open te houden.
Wellicht ook nog dat bij 'x' verwijderde reacties van een account er met dat account 'x' dagen geen reacties geplaatst kunnen worden.
.. bovenstaande zal zo zijn voor- en na-delen hebben, ik probeer gewoon mee te denken.

Jammer dat er überhaupt een topic als dit moet zijn. Doel is toch om elkaar te helpen.

tdehond
door tdehond - Apr 30, 2012 om 09:31
4744 Antwoorden / 9 Vragen

De redactie heeft tot nu toe herhaaldelijk verzocht om commentaar op het forum of tv uitzendingen aan de redactie te melden.
Wat is daar niet duidelijk aan?

=abarth schreef op maandag 30 apr 2012, 09:08:
=zoekster schreef op maandag 30 apr 2012, 09:02
=tdehond schreef op maandag 30 apr 2012, 07:38: M.i. is dit geen discussie over een consumentenzaak. Ik heb dus de redactie gewaarschuwd.
Sorry voor het ongemak.

Het is inderdaad geen discussie over een consumentenzaak, maar m.i. een oprechte poging om de kwaliteit van het forum te verbeteren. Een vergeefse poging, vrees ik, dus ook wat mij betreft mag deze discussie hier wel eindigen. Iedereen: ke koninginnedag gewenst!

Je bent me net voor. Het is ook niet mijn bedoeling om deze discussie op het forum te houden maar misschien hebben we er wel iets aan

Fijne koninginnedag allen

ikbenik
door ikbenik - Apr 30, 2012 om 09:53
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=addiemen schreef op maandag 30 apr 2012, 09:24]Het gaat wat ver, maar misschien helpt het om degene die de vraag/discussie start de mogelijkheid te geven om reacties te verwijderen.
Juist niet.
Dan laat men alleen die berichten staan die precies verwoorden wat men graag wilt horen/lezen en alle andere wordt verwijderd. Ook als men het ergens niet mee eens is wordt dan verwijderd.
Zit ik persoonlijk echt niet op te wachten.

tot15karakters
door tot15karakters - Apr 30, 2012 om 10:05
2189 Antwoorden / 14 Vragen

Foutje, niet Ik ben ik maar Abarth is weg bij Tros Radar....

Forum namen, ja als alle leuke namen in gebruik zijn en niet als Gast worden omgezet na niet meer gebruiken in Gast krijg je dit.

dus vrijgeven na 1 jaar niet meer gebruiken is beter.
Ik koos mijn naam zelf omdat alle leuke bezet waren en ze een gebruikersnaam vroegen van...
tot 15 karakters....
Dus Cijfers en Letters.
Voor de grap maar over getikt en het werkte.....

Kassa en Radar moeten dus oude namen eens opschonen want er zit zoveel rotzooi tussen.

en de punten, die hoef ik niet hoewel sommige anders denken.
Nu is het zo dat oude meer dan 10 jaar hier zittende bovenaan staan en nauwelijks nog actief zijn en die zijn moeilijk in te halen.

Oude punten horen te vervallen na 1jaar... dus alleen de punten van 12 maanden terug noteren en je weet of iemand nog actief is.

Helaas bepaald de redactie van de Vara Kassa dat zelf en ik las in oude berichten dat ze nauwelijks naar adviezen luisterden en dat is ook al jaren terug zo.

zwemmer
door zwemmer - Apr 30, 2012 om 11:06
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Waar mensen samen zijn doen ze raar, aardig, stoer, kwetsend, kinderachtig, uitdagend, verbiedend, lollig, en ga zo maar door. Soms begint iemand daarmee en trekt daarmee een poosje anderen over de fatsoensstreep. Dat voorkom je niet (dat zie je alleen al aan je eigen toegeven aan kwetsverleidingen) en heeft niets met dit forum te maken. De vlaag gaat vanzelf weer liggen als je er maar niet aan meedoet. Wil je iets veranderen dat zit er helaas niets anders op dan bij jezelf te beginnen en het dan ook bij deze grensstelling te laten.

Zwemmer

zwemmer
door zwemmer - Apr 30, 2012 om 11:38
2638 Antwoorden / 35 Vragen

En Abarth, dat jij gevoelig bent voor bepaalde ongangsvormen en uitingswijzen is alleen maar een pre. Alleen, verwacht niet van anderen dat zij daar rekening mee gaan houden. Het is aan jou om jezelf af te schermen.

van leyden
door van leyden - Apr 30, 2012 om 13:15
1289 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=abarth schreef op zondag 29 apr 2012, 21:41]Wie denkt er mee en bedenkt samen met de redactie een oplossing voor de totale vervuiling van dit forum?

Ik heb al voorgesteld om de mogelijkheid om te reageren een week dicht te gooien,

Je vervuilt zelf een forum met je prietpraatjes die niets met consumentenzaken te maken hebben.
Bericht gemeld wegens totale forumvervuiling en een niet onderbouwde reactie.

ikbenik
door ikbenik - Apr 30, 2012 om 14:04
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=van leyden schreef op maandag 30 apr 2012, 13:15][quote=abarth schreef op zondag 29 apr 2012, 21:41]Wie denkt er mee en bedenkt samen met de redactie een oplossing voor de totale vervuiling van dit forum?

Ik heb al voorgesteld om de mogelijkheid om te reageren een week dicht te gooien,

Je vervuilt zelf een forum met je prietpraatjes die niets met consumentenzaken te maken hebben.
Bericht gemeld wegens totale forumvervuiling en een niet onderbouwde reactie.

Persoonlijk vind ik het belachelijk dat de topics persé over consumentenzaken moeten gaan.

Ik erger mij dus aan mensen die alle berichten gaan melden die niet over consumentenzaken gaan.

Ook erger ik mij aan die personen die denken de moderator uit moeten gaan hangen en ook op die manier reageren.

harrie
door harrie - Apr 30, 2012 om 15:27
765 Antwoorden / 36 Vragen

@ ikbenik

**Persoonlijk vind ik het belachelijk dat de topics persé over consumentenzaken moeten gaan.
Ik erger mij dus aan mensen die alle berichten gaan melden die niet over consumentenzaken gaan.
Ook erger ik mij aan die personen die denken de moderator uit moeten gaan hangen en ook op die manier reageren.**

Om het heel cru te zeggen: Rot dan lekker op, dit is een site van een consumentenprogramma waar mensen vragen kunnen stellen en waar vrijwilligers ze naar eer en geweten proberen te beantwoorden.

Voor de gebruikelijke onzin van je (frustraties) zijn er voldoende forums om je onzin te deponeren, maar ga deze site niet verzieken......

Ex-Haagsche Harrie

ikbenik
door ikbenik - Apr 30, 2012 om 15:46
2845 Antwoorden / 27 Vragen

[quote=harrie schreef op maandag 30 apr 2012, 15:27]
dit is een site van een consumentenprogramma waar mensen vragen kunnen stellen en waar vrijwilligers ze naar eer en geweten proberen te beantwoorden.
Klopt. Maar als er dan iets ter sprake komt wat leeft en het betreft geen consumentenzaken, moet het niet gelijk verwijderd worden. Hangt helemaal van het onderwerp af.

[quote=harrie schreef op maandag 30 apr 2012, 15:27]Voor de gebruikelijke onzin van je (frustraties) zijn er voldoende forums om je onzin te deponeren, maar ga deze site niet verzieken......
Jammer dat je het zo opvat.

abarth
door abarth - Apr 30, 2012 om 19:03
845 Antwoorden / 19 Vragen

@vanleyden, lezen is ook een vak.
Het gaat hier niet om de vraag of een vraag of discussie hier wel thuis hoort. En t de hond heeft dit topic reeds gemeld bij de redactie.

fe
door festinger - May 1, 2012 om 02:40
410 Antwoorden / 18 Vragen

Zoveel kritiek en geen weerwoord.Nog van de uitbesteding nog van de 7 mensen die Vara Kassa mogelijk maken betaald met publiek geld. Deze site is zo vervuild dat de "redactie" een natte vinger in de lucht moet steken te zien waar de vuile wind vandaan komt.

eh
door ehzdhz - May 1, 2012 om 08:04
98 Antwoorden / 1 Vragen

Kassa heeft in ieder geval gefaald met deze site. Het is geen leuke site geworden en de Vara zorgt er niet voor dat er een veilige sfeer is op het forum.

tdehond
door tdehond - May 1, 2012 om 08:36
4744 Antwoorden / 9 Vragen

M.i. falen de deelnemers aan dit forum als mensen die hier een bericht durven te plaatsen zich niet veilig voelen.

Er is een knop: waarschuw redactie boven elk bericht. Als u een bericht kwetsend vindt voor u kunt u dit aan de redactie laten weten.

=ehzdhz schreef op dinsdag 1 mei 2012, 08:04: Kassa heeft in ieder geval gefaald met deze site. Het is geen leuke site geworden en de Vara zorgt er niet voor dat er een veilige sfeer is op het forum.

eh
door ehzdhz - May 1, 2012 om 09:20
98 Antwoorden / 1 Vragen

Dat heb ik wel eens gedaan maar die berichten bleven altijd staan of het verkeerde bericht werd weggehaald. Nu kan het zijn dat ik niet duidelijk genoeg was maar ik denk eerder dat de dienstdoende webmaster niet goed las.
In het begin toen je als gast kon meeschrijven toen zeiden mensen nog wel eens dat de antwoorden die ze hier kregen beter waren dan bij Radar.
Persoonlijk denk ik dat maar een heel klein groepje reageert en dat een enkeling met hartezeer zijn frustraties afreageert op iedereen die een berichtje plaatst. Lijkt mij toch niet zo moeilijk om die van het forum te weren als anderen aangeven dat het de spuigaten uitloopt.

Redacteur
door Redacteur - May 1, 2012 om 12:12
1053 Antwoorden / 62 Vragen

Beste Abarth,

Aangezien dit topic niet consumentengerelateerd is gaat het dan ook op slot. We willen iedereen van harte uitnodigen om bij vragen/klachten contact op te nemen met de redactie via onderstaand emailadres.

Ter algemene info: suggesties en ideeën kunnen worden gemaild naar de redactie via kassa-online@vara.nl. Daar doen we echt wel wat mee. We kunnen alleen niet 's nachts alles gaan modereren, maar wel wordt alles gelezen.

Met vriendelijke groet,

Redactie Kassa-online