pe
door petrosjeva May 30, 2005 om 19:17
Voeding & gezondheid

Medinose

Zijn er mensen die al ervaring hebben met Medinose anti-allergie apparaat. Het zou, zonder bijverschijnselen, de oplossing zijn bij allergie en hooikoort. Aangezien onze dochter van 10 momenteel gek wordt van het genies en gesnotter zijn wij naarstig op zoek naar iets dat helpt. Is de Medinose de oplossing?

11181 7 Rapporteer

johandv
door johandv - May 30, 2005 om 21:10
94 Antwoorden / 4 Vragen

U kunt het beste hierover met uw huisarts overleggen!

johandv
door johandv - May 30, 2005 om 21:11
94 Antwoorden / 4 Vragen

Ik zou hierover met de huisarts overleggen!

dr
door drogist - Jun 1, 2005 om 11:56
11 Antwoorden / 14 Vragen

Je zou het kunnen proberen, het kan geen kwaad en ik weet niet of een
huisarts hier wel van op de hoogte is. Meestal lezen ze hun vakbladen
niet zo grondig. Het is wel duur, het apparaat ligt rond de 90 euro.
Misschien heeft ze er baat bij.

Zoek met google naar medinose, vind je meer info

jo
door josevandoren - Jun 4, 2005 om 14:14
1 Antwoorden / 0 Vragen

Zelf ben ik aan aantal keren naar een voetreflexologe geweest en ik heb geen last meer van hooikoorts.

rw
door rwmhamers - Jun 9, 2005 om 15:07
2 Antwoorden / 0 Vragen

Kijk maar eens op allegreiplein.nl. Hier staan heel veel positieve reacties erover. Ook ik gebruik hem en ben meer als tevreden. Ook hoef ik nu geen medicijnen meer te gebruiken.

rw
door rwmhamers - Jun 9, 2005 om 15:08
2 Antwoorden / 0 Vragen

allergieplein.nl sorry verkeerd geschreven

ap
door apotheker - Oct 15, 2005 om 20:39
4 Antwoorden / 0 Vragen

Er is op dit moment nog geen enkel degelijk wetenschappelijk onderzoek naar de Medinose. Dus of het werkt is op dit moment nog onbekend. Deze is overigens gewoon te koop bij uw apotheek en zelfs bij de Harense Smid. Het is nu dus nog gewoon een kwestie van proberen