tj
door tjits1972 Feb 10, 2019 om 11:55
Voeding & gezondheid

Meerdere mensen problemen met Vitasup b.v Maatje lichter afslankpillen

VitaSup b.v voor afslankpillen. Mocht het niet werken kon je binnen 2 weken reageren en je geld terug krijgen
Pakketje gekregen niet tevreden over het product. Probeer ze weken telefonisch te bereiken dit lukt niet. Reageren ook niet op mail. Reacties op fb worden vwrwijdert. Dit is echt een case voor Radar of Kassa. Wat een slechte klantenservice. Ik wil het gewoon op een normale manier afgehandelt hebben. Ben hiermee al vanaf ca. 16 januari mee bezig dmv: bellen, mailen, etc geen reacties. Inmiddels zijn er al velen die hun geld niet terug krijgen en geen reacties ontvangen. 30 januari een klacht bij klachtenkompas afgegeven en daar komt ook geen reactie op.

DE OPLOSSING

Geen rekeningen meer sturen en de rest van het product terug nemen

19247 20 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 10, 2019 om 12:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De oplossing? Niet meer die onzin bestellen, want elk normaal mens weet dat het niet werkt.

Die flauwekul is al ik weet niet zoveel keer behandeld op tv.

Duur leergeld.

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Feb 10, 2019 om 12:03
1749 Antwoorden / 31 Vragen

Hallo Tjits,

Ik vind het levensgevaarlijk om pillen online te kopen!

Waarom ga je niet gewoon naar je huisarts als je wilt afvallen?

Thijs12
door Thijs12 - Feb 10, 2019 om 12:03
522 Antwoorden / Vragen

Heel ongezond soepje.

tenormin
door tenormin - Feb 10, 2019 om 12:08
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Beste tjits1972;  is echt niet iets voor Radar of Kassa: iedereen in Nederland zou moeten weten dat afvallen door tabletten niet bestaat. Het is gewoon 'afvallen' van uw portemonnee. U hebt het zaakje teruggestuurd, neem ik aan, de rest heeft u al op Klachtenkompas geschreven. Of u uw geld ooit terugziet, ik weet het niet. Maar zonde is het wel.

edrick3
door edrick3 - Feb 10, 2019 om 12:10
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Afslankpillen? Onzin.
Het enige wat afslankt is je portemonnee.
Gezond leven, bewegen en eventueel adviezen van diëtiste/huisarts inwinnen.
En niet meer in dit soort onzin trappen.

ne
door neodutchio - Feb 10, 2019 om 12:13
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Wat zijn de ingredienten van die pillen? Of slikt u wat u zomaar voorgescholteld krijgt? Als afvallen zo makkelijk zou zijn, waarom hebben dan nog zo veel mensen overgewicht?

Geen idee hoe duur die pillen waren, maar zie het anders maar als leergeld. Nooit zomaar iets bestellen waarvan niets bewezen is. En stop al helemaal geen pillen in je mond die niet via het normale cirquit geleverd worden.

Cookies
door Cookies - Feb 10, 2019 om 12:15
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Als je denkt dat het wat is voor Kassa, kun je mailen naar kassa@bnnvara.nl

diumenge
door diumenge - Feb 10, 2019 om 12:19
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Deze oplossing bieden we niet, we sturen geen rekeningen en hoeven het product ook niet (terug) te ontvangen. Doe volgende keer wat meer moeite om je tekst passend te maken i.p.v. een of andere copy-paste.

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 10, 2019 om 12:35
7156 Antwoorden / 3 Vragen

Probeer het nog eens via dit formulier:
https://www.vitasup.nl/service/

Gr
door Grunn1 - Feb 10, 2019 om 12:55
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Werken die pillen? Ik wil ook wel een paar kilootjes kwijt. Moet niet teveel kosten hoor anders zoek ik wel wat anders op feestboek.

audb
door audb Feb 11, 2019 om 14:46
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Het is beter om goed te eten & sporten en dan vooral enkele kilometers per dag wandelen dan pillen te slikken. En vleesboek? daar vind je de meeste onzinnige dingen maar het beste is om eens bij een huisarts langs te gaan als je denkt dat je te dik bent.

Gr
door Grunn1 Feb 11, 2019 om 17:26
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Werkelijk? Denk je echt dat ik pillen bestel via feestboek? Denk je überhaupt dat ik wat bestel via feestboek, lol zo dom ben ik nou ook weer niet hoor.

marita5
door marita5 - Feb 10, 2019 om 13:01
11495 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Tjits1972 ,

Vitasup BV is nergens bij aangesloten , u bent niet de enige , zoals u inmiddels heeft kunnen lezen op klachtenkompas ,  klik op de rode regels .

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/vitasup/details?companyId=d4f4f27d-e0e0-4bb7-a99c-2cf10ea5ca3d

Deze site is geregistreerd op 20 - 8 - 2018 .
Staat op naam van rubenvdier***@hotmail.com , 1 werknemer .
Het adres is een bedrijventerrein ,

https://www.google.nl/maps/place/Jan+Tinbergenstraat+236,+7559+ST+Hengelo/@52.2899524,6.7810057,3a,75y,127.83h,90t/data=!3m6!1e1!3m4!1sRVnFxAcYYtqykwWv8nN9tg!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x47b80e2df8e37e1d:0xf70624fc8297fed3!8m2!3d52.2898388!4d6.7812457?hl=nl

https://openkvk.nl/openkvk/hoofdvestiging-72383259-0000-vitasup-bv

gerbera
door gerbera - Feb 10, 2019 om 13:43
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Dit is echt een case voor Radar of Kassa.

Hoe vaak denkt u dat hier nog aandacht aan besteed moet worden. Is toch al meerdere malen behandeld in beide programma's.
En ja er zijn meer mensen die hiermee problemen hebben maar zolang er nog mensen in sprookjes geloven blijft het vechten tegen de bierkaai.
Ben bang dat u, evenals al die andere lotgenoten, uw verlies zal moeten nemen en zeker geen sprookjes van "feestboek" meer moet geloven.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 10, 2019 om 16:06
16774 Antwoorden / 202 Vragen

Pillen online?

hutch
door hutch - Feb 10, 2019 om 17:17
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Ook dit 'bedrijfje' is eigendom van R. v. D., evenals afslankringen.nlmaatjelichter.com en de oude website makemybeautiful.com
O.a. maatjelichter.com heeft (uiteraard alléén maar) uitstekende reacties op haar website staan. Het zijn gewoon gratis stockfoto's.
Als voorbeeld ene 'Jeroen', klik * hier *. Het zijn dus gewoon keiharde leugens op die site. Die 'Jeroen' en die anderen, bestaan helemaal niet.

Afslankringen.nl is bekend (berucht) bij Kassa, klik * hier *.

Trap er niet in, laat al deze websites links liggen. Maar dat zal zo langzamerhand wel (héél) duidelijk zijn......... hoop ik!!
En uiteraard zijn deze webwinkeltjes NIET aangesloten bij een branchevereniging, want dan moeten zij zich aan strikte regels houden.

Degenen die er wel ingetrapt zijn: sterkte verder.

diumenge
door diumenge Feb 10, 2019 om 18:07
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Goed digitaal speurwerk weer!

diumenge
door diumenge Feb 23, 2019 om 19:20
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Klasse, Kassa TV maakt gewoon gebruik van je speurwerk. Zie de aflevering van vanavond.

hutch
door hutch Feb 24, 2019 om 13:14
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Idd, zag het ook.

Het belangrijkste is dat men hier i.i.g. niet (meer) intrapt. Laat dit soort malafide websites links liggen.

Jo
door JokeSk55 - Feb 10, 2019 om 22:07
20 Antwoorden / 2 Vragen

Afvallen puur natuurlijk doen gaat, vooral op langere termijn, nog altijd het beste.
Mijn oma zei vroeger altijd.
Eet gezond en alleen waarvoor je bid (3xper dag dus)  en een stuk fruit voor in de middag en beweeg voldoende.

Dus;.
- Eet 3x per dag een gezonde maaltijd en voldoende vers fruit.
- Zorg er voor dat je niets te snoepen in huis hebt zodat je niet in de verleiding komt om toch tussendoor te snoepen.
- Wandel/jog elke dag een stukje verder of poets elke dag een uur lang in en rond je huis.
Dan snijdt het mes meteen aan 2 kanten want zo wordt je, voor je moeite, meteen beloond door een schone omgeving.
Wedden dat je dan af zult vallen?
Val je dan nog niet af, dan moet je eens afvragen of je in je lichaam een probleempje hebt en vraag je de huisarts om raad.
succes!

Gr
door Grunn1 Feb 11, 2019 om 13:25
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Geen wonder dat ik kilo’s aankom, ik bid niet en eet alles wat God verboden heeft.

edrick3
door edrick3 Feb 11, 2019 om 13:39
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@epcot: LOL

sira
door sira Feb 11, 2019 om 21:18
2289 Antwoorden / 24 Vragen

Die pillen werken dus wel!
Als je maar lang genoeg deze pillen koopt, wordt de inhoud van je portemonnee almaar kleiner en hou je dus uiteindelijk minder geld over om boodschappen te doen. Met het resultaat dat je noodgedwongen minder moet gaan eten.
Het is wat omslachtig om af te vallen, maar het kan wel.

mo
door mof - Feb 11, 2019 om 15:01
3619 Antwoorden / 3 Vragen

Watis uw vraag?

gerbera
door gerbera Feb 11, 2019 om 15:48
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Meerdere mensen problemen met Vitasup b.v Maatje lichter afslankpillen

ma
door marleenvanh - Feb 11, 2019 om 17:38
451 Antwoorden / 1 Vragen

U bent erin getrapt. Tja..... Jammer. De enige manier om gewicht te verliezen is: Minder eten en meer bewegen. De een moet daar meer voor laten/doen dan de ander, maar wondermiddelen bestaan niet. Dit soort bedrijven zou geen cent verdienen wanneer ze eerlijk waren. Dat u dat anno 2019 NOG niet weet.... ESDB

jo
door jorisw - Feb 11, 2019 om 19:41
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Even logisch nadenken: als ze niet werken krijg je je geld terug. Feit: ze werken niet. Nooit. Dus een bedrijf zou iedereen die dingen gaan sturen in de wetenschap dat ze allemaal teruggestuurd gaan worden. Waar zou dat bedrijf dan de medewerkers van moeten betalen?

ho
door honza23 - Feb 12, 2019 om 12:05
259 Antwoorden / 3 Vragen

Ga er eens lopend heen (en terug): u valt dan gegarandeerd af !