ja
door jantiemes Oct 15, 2012 om 19:13
Voeding & gezondheid

Mini pizzabodems

Hallo ,
Ik heb sinds kort zo'n pizzarette , een soort van mini pizza oven .
Echter heb ik niet altijd zin of tijd om deze mini pizzabodems zelf te maken .

Zijn deze mini pizzabodems ook verkrijgbaar in het diepvriesvak van de supermarkt en zijn deze lekker , en of kan ik zelfgemaakte bodems invriezen ?

Mvg

60037 5 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Oct 15, 2012 om 19:31
16816 Antwoorden / 108 Vragen

Kan nergens kant & klare mini pizza bodems vinden (onbelegd dan zoals u wilt). Maar natuurlijk kunt u, als u wel zin heeft om bodempjes te maken deze invriezen. Als u ze dan gemaakt heeft doet u ieder bodempje in een apart plastic zakje, daarna in diepvrieszak, en kunt u ze naar behoefte pakken. Best wel handig om er een stapel van in voorraad te hebben.

ab
door abcde - Oct 15, 2012 om 20:00
146 Antwoorden / 11 Vragen

Ik heb een tijdje een bedrijf als klant gehad die de Pizzarettes promoten. Ik zag dat ze daar Wagner minipizza's gebruikten, deze werden aangevuld met diverse ingrediënten. U zou dus bv de Margarita als basis kunnen nemen!

stacey
door stacey - Oct 15, 2012 om 20:22
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Mini pizza bodems niet, wel gewoon kant en klaar pizza deeg maar die kun je dan wel zelf op maat snijden dan, bij AH en bij Dekamarkt heb je pakketje (doosje) met deeg en potje tomatensaus, merknaam weet ik niet maar het staat in de koeling.
Het deeg zit opgerold in een blikje zoals die croissantjes.
Vind het voor kant en klaar iets zowaar nog wel te eten.

ni
door nikjuh - Nov 20, 2012 om 23:38
3 Antwoorden / 1 Vragen

zelf gemaakte bodems kan je gwn invriezen

tenormin
door tenormin - Nov 20, 2012 om 23:45
16816 Antwoorden / 108 Vragen

[quote=nikjuh schreef op dinsdag 20 nov 2012, 23:38]zelf gemaakte bodems kan je gwn invriezen

ja? handig...