mo
door mosquitis Sep 19, 2019 om 15:00
Voeding & gezondheid
Motion Free balsem

Werkt deze balsem?

2487 10 Rapporteer

ne
door neodutchio - Sep 19, 2019 om 15:05
5129 Antwoorden / 12 Vragen

Waar denkt u waar artsen voor gestudeerd hebben? Er zijn zoveel middeltjes op de markt om pijn te verzachten, maar beter is het om naar de oorzaak te kijken. En daar werkt echt geen zalfje voor.

marita5
door marita5 - Sep 19, 2019 om 15:07
11494 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Mosquitis ,

Werkt alleen voor uw portemonnee , wordt een stuk lichter , is de grootste onzin , dus niet kopen .
Lees hier de gegeven antwoorden , klik op de rode regel .

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/voeding-gezondheid/motion-free

panter22
door panter22 - Sep 19, 2019 om 15:21
6599 Antwoorden / Vragen

Als je €49 geen probleem vindt, dan kun je eens proberen of het werkt

Th
door Thijs124 - Sep 19, 2019 om 15:27
289 Antwoorden / Vragen

Alleen voor de verkopers!

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 19, 2019 om 15:29
16772 Antwoorden / 202 Vragen

Als u het koopt werkt u m.i. aan het verdienmodel van hen en werkt het dus voor hen (op uw kosten). In iets andere woorden als al eerder aangegeven: waar zijn artsen voor? Zie o.a. dit https://www.ias2007.org/nl/motion-free-ervaring  en de al gegeven verwijzing naar een eerder bij Kassa genoemd onderwerp. Volledigheidshalve: er blijken ook meldingen/reviews te zijn dat het middel wel zou werken maar de ervaring leert inmddels dat bij lange na niet alle review sites objectief zijn omdat veelal slechte ervaringen worden verwijderd. http://fit-conditie.nl/motion-free-ervaringen-creme-recensie-balsem-review-nederlands-forum-kopen-prijs/ dat zo te zien een site van de fabrikant zelf is.

ju
door juliomariner Sep 19, 2019 om 21:21
1311 Antwoorden / 2 Vragen

Nou die eerste link is echt betrouwbaar. Duidelijk slechte google vertaling. Waarom moest u deze onzin link nu plaatsen. Nu trappen meer mensen die hier gevoelig voor zijn in en wordt deze site in google hoger in de zoekresultaten opgenomen door dat u hier naar deze kul sites heeft gelinkt

tijger1
door tijger1 Sep 19, 2019 om 21:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dat komt doordat hij zijn eigen linken niet leest.

ju
door juliomariner Sep 19, 2019 om 21:43
1311 Antwoorden / 2 Vragen

En blijkbaar niet weet dat sites welke veel gelinkt worden op andere paginas hoger in zoekresultaten komen. De algoritme van google ziet namelijk he naar die pagina wordt veel gelinkt, dan zal dit wel een interessante relevante pagina zijn. Hierdoor worden dit soort Haarlemmerolie verkopers dus veel makkelijker gevonden

heremietkreeft
door heremietkreeft Sep 20, 2019 om 09:10
16772 Antwoorden / 202 Vragen

Dat zo te zien het een link van de fabrikant zelf is !!!!  schreef ik voor de goede verstaander. Dat in relatie tot de veelheid van meldingen over de onbetrouwbaarheid van revieuws in sites van leveranciers/fabrijkanten zelf. Is het nu duidelijk dat ik dus in dit geval waarschuwde voor o.a. deze kul site door die volledigheidshalve toe te voegen en dus duidelijk gemotiveerd op basis van 'trap er niet in'? Dat ook met de al gegeven verwijzing naar sprookjes van de Efteling erbij (reactie van @Edrick3).)

edrick3
door edrick3 - Sep 19, 2019 om 15:36
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ja hoor ....
Voor de verkopers. ;-)
Voor sprookjes kun je beter naar de Efteling gaan.

me
door mein33 - Sep 19, 2019 om 15:46
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Het placebo effect zal het zeker hebben !!
Een neven effect is dat er in uw potemonnee weer wat meer ruimte zal ontstaan. ;-))

ju
door juliomariner - Sep 19, 2019 om 15:46
1311 Antwoorden / 2 Vragen

nee.
Dit product wordt hier trouwens wel vaker gespamt.
Voor iemand die dat weer wil proberen, dat werkt hier niet.

tijger1
door tijger1 - Sep 19, 2019 om 15:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wrijven helpt meestal altijd al

gerbera
door gerbera - Sep 19, 2019 om 22:34
7348 Antwoorden / 14 Vragen

Werkt deze balsem?

Ja hoor deze werkt fantastisch om uw portomonee leeg te trekken maar niet voor de kwalen die de fabrikant beweerd.