ik
door ikila Apr 8, 2012 om 14:50
Voeding & gezondheid

Ontevreden over Gardo BabySuperstore

Goedemiddag,

Ik vroeg mij af of er meerdere mensen ontevreden zijn over Gardo BabySuperstore en dan met name over de klachtenafhandeling.

In juli 2011 hebben wij bij Gardo een babykamer, kinderwagen, box en maxicosi gekocht. Afgesproken was dat de babykamer begin september geleverd zou worden. Toen het eenmaal september was hoorden wij niks meer. Ik heb erachteraan gebeld en er werd mij verteld dat de babykamer binnenkort geleverd zou worden. In totaal heb ik er zo'n 3 keer achteraan gebeld, voordat er iemand mij vertelde dat de babykamer nog verscheept moest worden (eind september). Ik zei dat dit erg jammer was, aangezien we toch echt met het kamertje aan de slag wilden. Uiteindelijk kwamen ze met een alternatief kamertje, wat hetzelfde was maar dan van een ander materiaal. Wij zijn toen naar Amersfoort gegaan (vanuit Apeldoorn) om het kamertje te bekijken. Wij vonden het kamertje prima en we konden deze meenemen. Goed geregeld dachten we.

In oktober wilden we de box in elkaar zetten. Toen we de doos openden bleken de schroeven, bouten en handleiding er niet bij te zitten. Ik heb toen gebeld en kreeg te horen dat de box niet op voorraad was en dat het zo'n 4 tot 6 weken zou duren voordat ze weer binnen waren en we de schroeven etc geleverd konden krijgen. Maar 4 tot 6 weken duurde ons te lang, want dan was ik al uitgerekend. Ik kreeg toen te horen dat we in het begin de box toch nog niet nodig hebben. Alsof hun dat beslissen.
Wel konden we de kinderwagen en maxicosi ophalen. Toen we in Amersfoort waren zagen we in de winkel meerdere dezelfde boxen staan! Toen heb ik gezegd dat we de schroeven vanuit 1 van die dozen wel mee konden nemen. Eerst deden ze moeilijk, maar uiteindelijk hebben we de schroeven meegekregen.

Ons dochtertje is 5 januari geboren en toen ze zo'n 2 maanden oud was brak de lade uit de commode. Een paar dagen later brak de lattenbodem van het ledikantje toen ik mijn dochter in bedje wilde instoppen.
Ik heb toen gebeld en ze zouden z.s.m. voor een nieuwe lattenbodem zorgen. Na een paar dagen hoorde ik nog niks en heb er zelf maar weer achteraan gebeld. Toen hebben ze een lattenbodem in Amersfoort laten klaarleggen.

Ook gaf ik aan dat het verf van het ledikantje afbladderde. Hierover zeiden ze niks en ook over de lade werd niet gesproken. Uiteindelijk heb ik een mail gestuurd en toen werd er gezegd dat dat nog bij de serviceafdeling lag.

Ik heb tig keer moeten mailen en bellen om antwoord te krijgen over de lade en het verf. Uiteindelijk kreeg ik een telefoontje van de monteur om een afspraak te maken voor de lade te repareren.
Hij heeft toen de lade gerepareerd en gekeken naar het verf wat afbladdert van de ledikant. Hij heeft hier foto's van gemaakt. Ik heb hem mijn ongenoegen geuit over het hele gebeuren en gezegd dat ik het liefst het kamertje wilde omruilen. Eventueel tegen bijbetaling een duurder kamertje. Hij gaf aan dat dat wel goed zou komen en wat voor kamertje ik in gedachten had.

Helaas na nog tig keer te bellen kregen we uiteindelijk een brief dat ze niks met onze klacht doen en dat de monteur geconstateerd had dat het afgebladderde verf kwam door speelgoed. Maar er het verf bladdert ook af daar waar geen speelgoed hangt. Ik vind dit een zeer kwalijke zaak en Gardo is ook nog niet klaar met ons. Ik ben benieuwd of er meerdere mensen zijn die problemen hebben met Gardo.

3018 1 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

ik
door ikila - Apr 10, 2012 om 23:57
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

Vandaag heb ik tot mijn grote verbazing een mail van Gardo gehad dat ze de brief had geschreven op basis van onjuiste en onvolledige informatie en dat ze dat zeer betreurde. We mogen als tegemoetkoming een nieuwe kamer uitzoeken. Deze wordt ook nog eens gebracht en het oude kamertje opgehaald! Dit vind ik nou service! Toch nog eind goed, al goed!!

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Silliejeanie
Silliejeanie - Apr 24, 2024 om 17:03
Geldzaken & recht
Zorgplicht online casino's

Zorgplicht online casino's

nu gaat de overheid je helpen omdat we in Nederland wonen. Prijs jezelf gelukkig, je woont in NL, je hebt de jackpot alsnog gewonnen. Dit klopt gedeeltelijk. Casino's die de zorgplicht schenden lopen het gevaar dat hun vergunning wordt ingetrokken en krijgen hoge boetes opgelegd. Deze boetes gaan(deels) de schatkist in en/of worden ingezet voor de verslavingsinstellingen waar de speler zich aan k ... Lees meer

Be
BergAn - Apr 25, 2024 om 12:11
Huishouden & energie

Kapotte energiemeter

Toen we in januari jl ( van 8 tm 27 ) op vakantie waren ontdekte ik dat onze energiemeter niet meer werkte. Ik heb toen meteen Energie Direct hiervan op de hoogte gesteld. Immers we hadden de meter op 15 graden gezet. En het was in deze periode koud, dus praktisch geen verbruik tov dat we wel aanwezig waren geweest. Ze vertelden mij dat ik, zodra we weer terug waren de meter moest checken. Helaas ... Lees meer

AHAZEL1955
AHAZEL1955 - Apr 25, 2024 om 14:53
Vakantie & reizen

Gevonden goederen terug zien te krijgen lukt maar niet

Ik ben een weekje op vakantie geweest in Spanje en heb daar een auto gehuurd bij Europcar. Je vliegt op Madrid (Barajas) en dan moet je een flink eind naar T1 lopen waar je Europcar ergens zult vinden.

De gehuurde auto bracht ik op 22 april 2024 terug, maar helaas heb ik mijn koker met zonnebril op sterkte in de auto laten liggen en ik kwam daar pas achter toen het te laat was om terug ... Lees meer